asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 19:02


YELLOW írta:
mnorbert87 írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



nem. inkább járáskultúrán, alapjáraton, nehezen indulás. ugyanis a gond a kevesebb üzemanyaggal van, kevesebbet kap. de ha ezt most kezdte a hideg időben, akkor simán izzítógyertya, iylenkor jobban kijön a baja. de lehet üzemanyag is, mostanában voltak gondok a vizes üzemanyaggal, aztán lehet megdermedt egy picit és nehezebben szívja a pumpa. ha ez lenne, akkor célszerű minél több anyagot tartani a tankba, nehezebben dermed meg.


Illetve ezekben a hidegekben prémium üzemanyag, esetleg valamilyen dermedésgátló. Bár mostanában azért olyan hideg nem volt, hogy a sima nyál dermedjen.
Negyed tank alá ürülni pedig amúgy sem ildomos hagyni egy dízel autót.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 17:15


mnorbert87 írta:
YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



nem. inkább járáskultúrán, alapjáraton, nehezen indulás. ugyanis a gond a kevesebb üzemanyaggal van, kevesebbet kap. de ha ezt most kezdte a hideg időben, akkor simán izzítógyertya, iylenkor jobban kijön a baja. de lehet üzemanyag is, mostanában voltak gondok a vizes üzemanyaggal, aztán lehet megdermedt egy picit és nehezebben szívja a pumpa. ha ez lenne, akkor célszerű minél több anyagot tartani a tankba, nehezebben dermed meg.

mnorbert87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz mnorbert87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 17:11


YELLOW írta:
mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.


Fogyasztáson eszre kellene vennem ha üzemanyag?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 16:50


mnorbert87 írta: Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D


gyújtógyertya topic-ba kár kérdezned mert dízeled van! és több helyen is.
én azt mondanám rá, hogy üzemanyagpumpa. vagy az üzemanyag rendszer. szűrője, másik pumpája.
persze érdemes az izzítógyertyát megnézni, vagy izzítórelé.
önindítót kizárnám, mivel forgat.

mnorbert87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz mnorbert87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 16:38


Szevasztok. Lenne egy kérdésem. Az autó egy hete nehezen indul, nem aksi probléma, mert hajtja a motort, de nem kapja el egyik indításnál se. Ha elkapja alapjárat jó, 15 perc utazás után megállítom és vagy a 6. indításnál indul csak el, ha egy napot áll az autó a hidegbe 10. próbálkozás után lehúzza az aksit és tölthetem. 1 éves aksi. Önindító, izzítógyertya? MI lehet a baj szerintetek? BMW E46 2003-as 320D

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. január 09. szombat, 08:52


Krapulax6 írta:
Tano írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok...
Tulesett az auto negy izzitogyertya es vezerlo cseren..
A kivett gyertyakon 3ohm koruli ertekeket mertem.
Mi a kulonbseg az 5v es a 11v-s gyertyak kozott?
A kicserelt gyertya 5v-os volt...
11v-os Beru kerult a helyere.
Csinaltam egy videot a regirol 5v-on:
http://youtu.be/yi5PqB66SHE
Szerintem ez eleg gyenge...
12v-on kb ket mp alatt fulra izzott fel.


A TIS-ben megtalálod a paramétereit.


Megneztem... A tablazat alapjan a gyertyak jonak tunnek leszamitva a muszerem tureset...


Szerintem 5v-s kellett volna bele én is cseréltem tegnap egyet az öreg is az új is 5v-s volt



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 19:50


Tano írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok...
Tulesett az auto negy izzitogyertya es vezerlo cseren..
A kivett gyertyakon 3ohm koruli ertekeket mertem.
Mi a kulonbseg az 5v es a 11v-s gyertyak kozott?
A kicserelt gyertya 5v-os volt...
11v-os Beru kerult a helyere.
Csinaltam egy videot a regirol 5v-on:
http://youtu.be/yi5PqB66SHE
Szerintem ez eleg gyenge...
12v-on kb ket mp alatt fulra izzott fel.


A TIS-ben megtalálod a paramétereit.


Megneztem... A tablazat alapjan a gyertyak jonak tunnek leszamitva a muszerem tureset...


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 19:35


Krapulax6 írta: Sziasztok...
Tulesett az auto negy izzitogyertya es vezerlo cseren..
A kivett gyertyakon 3ohm koruli ertekeket mertem.
Mi a kulonbseg az 5v es a 11v-s gyertyak kozott?
A kicserelt gyertya 5v-os volt...
11v-os Beru kerult a helyere.
Csinaltam egy videot a regirol 5v-on:
http://youtu.be/yi5PqB66SHE
Szerintem ez eleg gyenge...
12v-on kb ket mp alatt fulra izzott fel.


A TIS-ben megtalálod a paramétereit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 19:29


Sziasztok...
Tulesett az auto negy izzitogyertya es vezerlo cseren..
A kivett gyertyakon 3ohm koruli ertekeket mertem.
Mi a kulonbseg az 5v es a 11v-s gyertyak kozott?
A kicserelt gyertya 5v-os volt...
11v-os Beru kerult a helyere.
Csinaltam egy videot a regirol 5v-on:
http://youtu.be/yi5PqB66SHE
Szerintem ez eleg gyenge...
12v-on kb ket mp alatt fulra izzott fel.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. január 07. csütörtök, 16:28


Tano írta:
Kabi írta: sziasztok,
a múltkor volt a kocsi diagra kötve, akkor láttunk pár hibát az izzítással kapcsolatban is. Töröltük persze, mert nem vettem észre semmi hibát az indításnál így nem is foglalkoztam ezzel. Az autó garázsban áll, de egyik nap reggeltől estig kinn állt (-8 volt tartósan), és a délutáni indításkor meglehetősen furán járt indítás után pár mp-ig. Elkezdtem nézelődni neten izzítógyertya és vezérlő után is. Gyertya gyári az világos, azonban a vezérlőt is keresgettem és ebay-en pl csak a 150 lovas motorhoz van írva mind, a 163-as ami nekem van, nincs feltüntetve, mint hozzá tartozó alkatrész.
Most akkor ezt nem értem, ebben nincs v másfajta ez a vezérlő vagy mindenhol hibásan van feltüntetve?


No para, ugyanaz a vezérlő való mindkettőbe.


kértem árajánlatot egyik boltból, a következőket kaptam:
12217801200 izzításvezérlő Gyári / BERU GSE101 30000/18000
12237786869 izzítógyertya 4 db Gyári / BERU GE102 22000/14000

szerintetek jó a BERU vagy vegyem a gyárit?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. január 06. szerda, 23:43


Kabi írta: sziasztok,
a múltkor volt a kocsi diagra kötve, akkor láttunk pár hibát az izzítással kapcsolatban is. Töröltük persze, mert nem vettem észre semmi hibát az indításnál így nem is foglalkoztam ezzel. Az autó garázsban áll, de egyik nap reggeltől estig kinn állt (-8 volt tartósan), és a délutáni indításkor meglehetősen furán járt indítás után pár mp-ig. Elkezdtem nézelődni neten izzítógyertya és vezérlő után is. Gyertya gyári az világos, azonban a vezérlőt is keresgettem és ebay-en pl csak a 150 lovas motorhoz van írva mind, a 163-as ami nekem van, nincs feltüntetve, mint hozzá tartozó alkatrész.
Most akkor ezt nem értem, ebben nincs v másfajta ez a vezérlő vagy mindenhol hibásan van feltüntetve?


No para, ugyanaz a vezérlő való mindkettőbe.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. január 06. szerda, 22:53


sziasztok,
a múltkor volt a kocsi diagra kötve, akkor láttunk pár hibát az izzítással kapcsolatban is. Töröltük persze, mert nem vettem észre semmi hibát az indításnál így nem is foglalkoztam ezzel. Az autó garázsban áll, de egyik nap reggeltől estig kinn állt (-8 volt tartósan), és a délutáni indításkor meglehetősen furán járt indítás után pár mp-ig. Elkezdtem nézelődni neten izzítógyertya és vezérlő után is. Gyertya gyári az világos, azonban a vezérlőt is keresgettem és ebay-en pl csak a 150 lovas motorhoz van írva mind, a 163-as ami nekem van, nincs feltüntetve, mint hozzá tartozó alkatrész.
Most akkor ezt nem értem, ebben nincs v másfajta ez a vezérlő vagy mindenhol hibásan van feltüntetve?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 14:26


lela írta: Gondolom a szívósort is le kell dobni hozzá?


Igen.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 10:38


Gondolom a szívósort is le kell dobni hozzá?

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 10:31


Sziasztok!
Nekem mind a 4 gyertyám rossz volt, de 5 fokba ugyan úgy indult, mint 30 fokba. de azért hallani lehetett, h hiányzik nekki az izzitás, pedig féltem h baj lesz vele, tegnap ki lett cserélve mind a 4 most már jöhet a hideg idő.
Csabika136 írta:
asbi írta:
Csabika136 írta:

Hát ugyebár azt is meg kell ehhez kérdeznünk, hogy mi számít "újabb" motornak?
Ha arra gondolok, hogy anno mikor még a szakmában dolgoztam a Golf 2-es is tovább izzított és a Clio 1-es is, akkor szerinted a 2001-es 320d izzíthat? Persze hogy izzít. Egyetlen ellenérv lehet ez ellen, méghozzá az, hogy múltkor már nálunk 6 fok volt az utcán és még mindig problémamentesen indul a 320d. Pedig biztosan tudom, hogy legalább két gyertya nem izzít. Itt vannak a 10 fok alatti reggelek és nem izgulok, hogy csak jövő hónapban vegyem meg a garnitúrát. Kicsit eltértem a témától, ezért bocs! De még mindig csodálkozom ezen az autón.


Szintén zenész. Most lett ugyan kicserélve, de előtte 2 egyáltalán nem működött, a maradék kettő döglődött és 5 fokban simán indult az autó. Meg is voltam lepődve.


Össze van rakva az biztos. Én annyit veszek észre, hogy az első percekben hiányzik azért neki az izzítás kicsit. Mikor adok egy-egy gázfröccsöt próbaképp, akkor hallani, hogy picit csilingel a motor. Alig várom, hogy kicseréljem a gyertyákat.