InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 11. szombat, 21:28


kempelen írta:
InsectKiller írta: Nekem fel sem villan!


Az üzembentartási topikban mégis elpacsáltál rá egy millát..... dobd ki az egészet a francba.



De ahogy látom, más is...
Akkor annyira nem szar ez!
Így most már jobban hozzám nőtt. Mindig azt a gyereket szeretik jobban, amelyikkel több gond van...

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. február 11. szombat, 21:15


Sziasztok!

A mostani nagy hidegekben is indul az autóm /320D 150LE EU4/ ,azonban ahogy olvastam itt a fórumon nekem is csak éppen felvillan az izzítás visszajelzője. Az indítást követően viszont cirka 2-3 másodpercig kicsit egyenetlenül jár,majd kisimul és tartja is a magasabb fordulatszámot,ami fokozatosan szépen le is esik idővel a normál alapjárati fordulatszámra.
Az izzításvezérlőm cserélve volt,ami után nem hozott hibát az izzítás rendszerében. Szóval lehet úgy hibás egy izzítógyertya,hogy még működik csak nem tökéletes,illetve más ötlet a hibajelenségre?

Üdv.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 06:46


InsectKiller írta: Nekem fel sem villan!


Az üzembentartási topikban mégis elpacsáltál rá egy millát..... dobd ki az egészet a francba.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 09. csütörtök, 02:00


[quote="si3rrabravo"]Kicsit úgy érzem, mintha a DDE csak díszből villanna fel. Nem rövid ez? Ez a biztosíték dolog még a végén érint engem.


YouTube videó

Teljesen normális.

Előizzítás 0,5 - 2,7 secig tart, a 2,7 sec-es előizzítási idő -25 C alatti hűtőfolyadék esetén van.

Előizzítás kijelzés csak 0C alatti h.folyadék esetén.




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 08. szerda, 18:41


zoliika írta:
InsectKiller írta: Nekem fel sem villan!


Ezt a bolondot!




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. február 08. szerda, 18:09


InsectKiller írta: Nekem fel sem villan!


Ezt a bolondot!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 17:43


si3rrabravo írta: Kicsit úgy érzem, mintha a DDE csak díszből villanna fel. Nem rövid ez? Ez a biztosíték dolog még a végén érint engem.

www.youtube.com/watch?v=OLudzl5gR0s


Valami nálad nem ok. Az enyém igaz 4 hengeres és talán 1 másodpercel tovább világít, de halkan jár és egyenletes az alapjárat. (vagy nálam rossz valami?)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 07. kedd, 17:44


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 17:33


si3rrabravo írta:
InsectKiller írta: Nekem fel sem villan!


Hát igen, Neked csupán az álmodozás marad a kerregős reggeli hideg indításokról!


Hát ez tény! De azért átélem, amikor a teherautót indítom!
Minden kocsinak el kéne 1 garázs!

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 17:28


InsectKiller írta: Nekem fel sem villan!


Hát igen, Neked csupán az álmodozás marad a kerregős reggeli hideg indításokról!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 16:55


Nekem fel sem villan!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 16:37


si3rrabravo írta: Kicsit úgy érzem, mintha a DDE csak díszből villanna fel. Nem rövid ez? Ez a biztosíték dolog még a végén érint engem.


Nekem ugyanennyit világit, pedig vadiuj az izzitásvezérlőm és mind a 4 gyertyám! Egyszer tapasztaltam csak, hogy tovább világított, de akkor itt hagytam a munkahelyemnél az autót 2 napra -15 fokban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 07. kedd, 16:37

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. február 07. kedd, 15:52


Kicsit úgy érzem, mintha a DDE csak díszből villanna fel. Nem rövid ez? Ez a biztosíték dolog még a végén érint engem.


YouTube videó

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 22:25


Tano írta:
ute107 írta: Köszi.
Megnézem. De ha a biztosíték a rossz, gondolom akkor nem is látok izzítást a műszerfalom. Nekem az szépen világít.
Akkor van inkább probléma, ha megyek egy rövid távot, leállok és után a langyos motor nem indul, csak teker.
Átlagban akkor is 4-6. indítózásra elindul, füst kíséretében.


A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.
Az akksid mekkora feszt ad, nem gyenge már az is?


Akksi már új... pedig szívem szakadt meg, mikor kivettem a 11 éves gyári BMW akksit. Jó volt még, de én is arra tippeltem.

Terhelő villával megmérettetem, azt mondták még elfogadható, de inkább csere lett.

Indításkor ilyenkor is meg a régi akksival is 12 V-ról leesik a fesz. 9, 6 v. 9,4-re... sok szaki szerint nem szabadna...

De hát én nem értek ezekhez a villanyos dolgokhoz... Maradok inkább a csavaroknál


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 18:27


ute107 írta: Köszi.
Megnézem. De ha a biztosíték a rossz, gondolom akkor nem is látok izzítást a műszerfalom. Nekem az szépen világít.
Akkor van inkább probléma, ha megyek egy rövid távot, leállok és után a langyos motor nem indul, csak teker.
Átlagban akkor is 4-6. indítózásra elindul, füst kíséretében.


A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.
Az akksid mekkora feszt ad, nem gyenge már az is?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. február 06. hétfő, 15:29


tarkanyif írta:
Tano írta:

Válaszolok én, mivel ezt már végigjártam.
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik. A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.


én még megnézném a helyedben biztitáblát is!
A kesztyűtartó ki és a lenyitós biztik mögött vannak a nagyobb áramerősségűek.
Saját tapasztalat: nekem egy 100A bizti volt kiolvadva, aminek az izzításhoz volt köze tuti, mert azóta jól indul.
anno ez is Tano tanácsa volt!


Köszi.
Megnézem. De ha a biztosíték a rossz, gondolom akkor nem is látok izzítást a műszerfalom. Nekem az szépen világít.
Akkor van inkább probléma, ha megyek egy rövid távot, leállok és után a langyos motor nem indul, csak teker.
Átlagban akkor is 4-6. indítózásra elindul, füst kíséretében.