Tano írta:
ute107 írta:
Köszi.
Megnézem. De ha a biztosíték a rossz, gondolom akkor nem is látok izzítást a műszerfalom. Nekem az szépen világít.
Akkor van inkább probléma, ha megyek egy rövid távot, leállok és után a langyos motor nem indul, csak teker.
Átlagban akkor is 4-6. indítózásra elindul, füst kíséretében. 
A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.
Az akksid mekkora feszt ad, nem gyenge már az is?
Akksi már új... pedig szívem szakadt meg, mikor kivettem a 11 éves gyári BMW akksit. Jó volt még, de én is arra tippeltem.
Terhelő villával megmérettetem, azt mondták még elfogadható, de inkább csere lett.
Indításkor ilyenkor is meg a régi akksival is 12 V-ról leesik a fesz. 9, 6 v. 9,4-re... sok szaki szerint nem szabadna...
De hát én nem értek ezekhez a villanyos dolgokhoz...

Maradok inkább a csavaroknál