bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
Már csak használtam. Az utólagos xenont nehéz úgy berakni, hogy megfelelően szórja a fényt. Én kihézagoltam, hogy oda essen a gázkisülés ahol az izzó szál is elhelyezkedik.
Miután ismerős autóját néhány fénykép kiséretében a helyszínen kivonták a forgalomból, és közölték vele hívjon autószállítót (mindezt csillagosba beépített utólagos xenon miatt) kiszereltem a kocsiból.
Nekem nem lett matt a búra, de csak 2 évig volt benne.
Sajnos nagyon kevés olyan ember van mint Te, aki legalább megpróbálja normálisan beálltani.
A többieket nem sajnálom ha kivonják a forgalomból a járgányukat, felőlem rám is gyújthatjátok a lakást, akkor is ez a véleményem
Szerintem 2 lehetőség van: gyári halogén és gyári xenon.
Sajnos nagyon sokat vezetek sötétben, és a t....köm is tele van a sok kóklerűl beépített utólag xenonnal. Vajon a gyárak miért tervezték úgy a rendszert, hogy automatikus magasság állítása van? Én csak arra tudok gondolni, hogy azért tették bele azt az automatikát, mert hülyék, nem normálisak, a magyar ember megoldja, utólagosan belerakott szarokkal, mert megmutatják, hogy a tervezők agyalágyultak.
Üdvözlöm a hatóság ilyen irányú lépését és nagyon remélem, minden utólagos xenonnal szerelt autó tréleren fog hazajutni, kivonva a forgalomból. Sajnos sok esetben a gyárilag beépített Xenon is kiégeti a másik szemét. Hogy rohadjon meg, aki autóba először belerakta ezt a szart.....
Bocsánat, ha durva voltam!