AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 22:59


szotakdavid írta:
anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.


Jól mondja Anubisz Difi szilenteket nézd meg,a puffanás oka általában a difi hátsó nagy szilentje csak gyáriban van 12000ft körül van.

Üdv Dávid


Ok, köszi!

Lassan már minden új lesz. Hardy tárcsa nem lehet rossz, attól még hogy nem látszik annak? A váltó tartó bakokat megnéztem, azokból az egyik biztos rossz, mert valami kifolyt belőle.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 21:18


anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.


Jól mondja Anubisz Difi szilenteket nézd meg,a puffanás oka általában a difi hátsó nagy szilentje csak gyáriban van 12000ft körül van.

Üdv Dávid

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 20:04


andree írta:
hancurozo írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)


Köszönöm a jó-tanácsokat.
Majd beszámolok.


Igen, az fog kelleni


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 18:01


hancurozo írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)


Köszönöm a jó-tanácsokat.
Majd beszámolok.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 16:02


AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 02:52


AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 01:59


anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 01:21


andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 01:20


valter320d írta:
anubisz írta: Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.


Basszus anubisz ,még nem oldódott meg a problémád?


27 megyek,akkor nézik meg, mi a szar kattog hátul, nem pesten lakom, így nem úgy van, hogy csak beugrom azt kész, meg 38 fokba nem akartam dugózni, már nincs meleg, mostanra lett időpont

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 20:20


anubisz írta: Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.


Basszus anubisz ,még nem oldódott meg a problémád?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 20:10


Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 18. vasárnap, 20:13


Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 18. vasárnap, 19:36


AteszE46 írta:
anubisz írta:
nickname írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.


Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.

Tanácstalan vagyok



Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.






Sziasztok!

Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?


Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.

Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"

Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.



vetettek vele egy difit jó hogy nem a váltónál rezonál valami, most új váltó lenne a kocsiba...
ki volt szakadva a futómű, ki tudja hogy csinálták meg. elég egy fél centi eltérés valahol, kész a vibráció.


Nem hinném, hogy a lakatos nem jól csinálta meg. Hátul már szerintem jó minden. Előröl a váltó felől mitől rezonálhat?


Lendkerék?

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 18. vasárnap, 14:10


anubisz írta:
nickname írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.


Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.

Tanácstalan vagyok



Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.






Sziasztok!

Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?


Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.

Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"

Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.



vetettek vele egy difit jó hogy nem a váltónál rezonál valami, most új váltó lenne a kocsiba...
ki volt szakadva a futómű, ki tudja hogy csinálták meg. elég egy fél centi eltérés valahol, kész a vibráció.


Nem hinném, hogy a lakatos nem jól csinálta meg. Hátul már szerintem jó minden. Előröl a váltó felől mitől rezonálhat?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 18. vasárnap, 12:09


nickname írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.


Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.

Tanácstalan vagyok



Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.






Sziasztok!

Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?


Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.

Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"

Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.



vetettek vele egy difit jó hogy nem a váltónál rezonál valami, most új váltó lenne a kocsiba...
ki volt szakadva a futómű, ki tudja hogy csinálták meg. elég egy fél centi eltérés valahol, kész a vibráció.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 18. vasárnap, 12:11