John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 05. szombat, 20:16


John írta:
b_imi írta:
John írta: Ide írok ne legyen piramis mert Yellow letol
b_imi külön látok lejjebb stabpálcát viszont akkor mondhatjuk hogy akitől vettem tulajcsaj ezzel úgy megszívatott hogy akár az élettemmel is játszik hogy ezt is elhallgatta? A másik kérdésem hogy e-végett is lehet az hogy a segge úgy ül mintha ülltetve lenne és amikor megemelem a difi alatt 2-Tonnás krokodillal sznte sose emelkedik a talajtol el a két kerék?


Itt van egy FL előtti futómű, bár ez 1.9-es de szerintem a tiédben is ilyennek kell lenni. Nézd meg, megvannak-e a stabrúd felfogatásai nálad. Ha igen, akkor kivették belőle a rudat.
Ez egy egyszerű torziós rúd, ami kanyarodáskor csökkenti a felépítmény oldaldőlését. Ha nincs bent biztos rosszabb vezetni az autót. A többihez nincs köze.Vagy a rugó nem oké, vagy a gátló.

Köszönöm.Mázli hogy ül a segge mert így a súlypont alacsonyabban van,kanyarban számít


Aláfeküdtem ismét,sajnos ott a helye hátul is a felfogatásnak.Rohadjon meg a tulajcsaj ez is csak azért derült ki így 4-év után mert ritkán kell szerelni,nem igen kellett eddig alákúszni..



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 04. péntek, 22:49


b_imi írta:
John írta: Ide írok ne legyen piramis mert Yellow letol
b_imi külön látok lejjebb stabpálcát viszont akkor mondhatjuk hogy akitől vettem tulajcsaj ezzel úgy megszívatott hogy akár az élettemmel is játszik hogy ezt is elhallgatta? A másik kérdésem hogy e-végett is lehet az hogy a segge úgy ül mintha ülltetve lenne és amikor megemelem a difi alatt 2-Tonnás krokodillal sznte sose emelkedik a talajtol el a két kerék?


Itt van egy FL előtti futómű, bár ez 1.9-es de szerintem a tiédben is ilyennek kell lenni. Nézd meg, megvannak-e a stabrúd felfogatásai nálad. Ha igen, akkor kivették belőle a rudat.
Ez egy egyszerű torziós rúd, ami kanyarodáskor csökkenti a felépítmény oldaldőlését. Ha nincs bent biztos rosszabb vezetni az autót. A többihez nincs köze.Vagy a rugó nem oké, vagy a gátló.

Köszönöm.Mázli hogy ül a segge mert így a súlypont alacsonyabban van,kanyarban számít



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 04. péntek, 22:28


John írta: Ide írok ne legyen piramis mert Yellow letol
b_imi külön látok lejjebb stabpálcát viszont akkor mondhatjuk hogy akitől vettem tulajcsaj ezzel úgy megszívatott hogy akár az élettemmel is játszik hogy ezt is elhallgatta? A másik kérdésem hogy e-végett is lehet az hogy a segge úgy ül mintha ülltetve lenne és amikor megemelem a difi alatt 2-Tonnás krokodillal sznte sose emelkedik a talajtol el a két kerék?


Itt van egy FL előtti futómű, bár ez 1.9-es de szerintem a tiédben is ilyennek kell lenni. Nézd meg, megvannak-e a stabrúd felfogatásai nálad. Ha igen, akkor kivették belőle a rudat.
Ez egy egyszerű torziós rúd, ami kanyarodáskor csökkenti a felépítmény oldaldőlését. Ha nincs bent biztos rosszabb vezetni az autót. A többihez nincs köze.Vagy a rugó nem oké, vagy a gátló.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 04. péntek, 14:16


Ide írok ne legyen piramis mert Yellow letol
b_imi külön látok lejjebb stabpálcát viszont akkor mondhatjuk hogy akitől vettem tulajcsaj ezzel úgy megszívatott hogy akár az élettemmel is játszik hogy ezt is elhallgatta? A másik kérdésem hogy e-végett is lehet az hogy a segge úgy ül mintha ülltetve lenne és amikor megemelem a difi alatt 2-Tonnás krokodillal sznte sose emelkedik a talajtol el a két kerék?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 04. péntek, 08:37


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?


akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.

A videón ahol az újjamat dugdosom a lnegőkarba valóban ott a helye de eddig kétszer műszakiztattam és csak most vettem észre,csak szóltak volna vizsgán ha hiányozna


egy műszakis nem feltétlen tudja, hogyan épül fel a futómű a BMW-nél. ha nincs ott, nem tud rajta mit megnézni. mivel a rugózásba a padon nem nagyon szól bele, látni nem látja a szilent állapotát, mivel nincs ott, így azt hiszi nem is kell. mondom, ha nem kellene bele, azok a fém fülek nem lennének a lengőkarra felcsavarozva. azt szimplán kivették, ahelyett, hogy cserélték volna.

Igen de lehet a fülek csak opcionálisak,abból ki indulva hogy az Oem-se ad ki a robbantott ábrán hozzá stabrudat https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 de a fül az persze ott van de persze nem mondom hogy nincs igazad de ugyanilyen évjáratú Fl előttieket kéne lecsekkolni hogy vajon nekik is ott van-e vagy sem. (A másik jó dolog ha nincs ott hogy a féltengelyt könnyebb ki venni )



https://www.realoem.com/bmw/en...&sg=45

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 23:51


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?


akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.

A videón ahol az újjamat dugdosom a lnegőkarba valóban ott a helye de eddig kétszer műszakiztattam és csak most vettem észre,csak szóltak volna vizsgán ha hiányozna


egy műszakis nem feltétlen tudja, hogyan épül fel a futómű a BMW-nél. ha nincs ott, nem tud rajta mit megnézni. mivel a rugózásba a padon nem nagyon szól bele, látni nem látja a szilent állapotát, mivel nincs ott, így azt hiszi nem is kell. mondom, ha nem kellene bele, azok a fém fülek nem lennének a lengőkarra felcsavarozva. azt szimplán kivették, ahelyett, hogy cserélték volna.

Igen de lehet a fülek csak opcionálisak,abból ki indulva hogy az Oem-se ad ki a robbantott ábrán hozzá stabrudat https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 de a fül az persze ott van de persze nem mondom hogy nincs igazad de ugyanilyen évjáratú Fl előttieket kéne lecsekkolni hogy vajon nekik is ott van-e vagy sem. (A másik jó dolog ha nincs ott hogy a féltengelyt könnyebb ki venni )



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 22:12


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?


akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.

A videón ahol az újjamat dugdosom a lnegőkarba valóban ott a helye de eddig kétszer műszakiztattam és csak most vettem észre,csak szóltak volna vizsgán ha hiányozna


egy műszakis nem feltétlen tudja, hogyan épül fel a futómű a BMW-nél. ha nincs ott, nem tud rajta mit megnézni. mivel a rugózásba a padon nem nagyon szól bele, látni nem látja a szilent állapotát, mivel nincs ott, így azt hiszi nem is kell. mondom, ha nem kellene bele, azok a fém fülek nem lennének a lengőkarra felcsavarozva. azt szimplán kivették, ahelyett, hogy cserélték volna.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 20:36


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?


akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.

A videón ahol az újjamat dugdosom a lnegőkarba valóban ott a helye de eddig kétszer műszakiztattam és csak most vettem észre,csak szóltak volna vizsgán ha hiányozna



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 20:05


John írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?


akkor nem lenne ott a tartókonzol se. biztos, hogy kell lennie. ennek semmi köze a motorhoz. legalábbis én nem tudok ilyenről.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 18:34


YELLOW írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

Mármint hátsó stabpálca? Oem-szerint nem is látok hozzá a rajz szerint,fura..

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=33_0840 Lehet csak az fl utánikban van vagy mert kis köbcentis valós 1.6-os?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 17:50


b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?


így nincs ami kopogjon...

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 13:07


b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?

Köszönöm.Megkérdeztem egy szerelőt,elmondtam a tüneteket mivel motorral voltam csak az alapján tudott véleményt mondani de az alapján hogy jobbra kanyarban elhalkul azt mondta az inkább kerékcsapágy és hogy hiába rángattam meg a kerekeket megemelve azt mondta ahhoz ki kell venni a féltengelyeket és úgy megrángatni,hát valahogy potyára ki nem veszem,viszont e hónap közepén műszakira kell vinnem aminek az ára pont elviszi a csapágycserét hú de nem jókor jött ez bár mondjuk ha ki bírna így egy hónapot messzire amúgy sem járok vele és így is csak 3-naponta hozom ki mert szar kátyús az út itt tanyán a főút 3-éve épül,na ez lényegtelen.Satbrudnak benne kell lennie hátul? Ez utóbbit el is felejtettem megkérdezni a szerelőtől...



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 12:49


John írta:
b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?


A kardánhoz nincsenek javító elemek, így vagy veszel újat, vagy felújíttatod. Én az utóbbit javaslom.
A stabrudat lehet kivette valaki belőle?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 03. csütörtök, 10:45


b_imi írta:
John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.

Köszönöm. M43tub16-hoz kardánkereszt első és hátsó cikkszámot (Oem-ben nem taláom külön,hátha szükség lesz rá)? A másik kérdésem hogy hátul ott van a helye a lengőkarban a stabilizátor rúdnak viszont nincs benne,a stabilizátor rúd hátul nem mindegyik kasztnihoz van vagy az enyémből hiányzik,nem értem..?



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 02. szerda, 22:38


John írta:

Köszönöm.Igen.Neten is írt az egyik srác hogy ők meg azt hitték a kerékcsapágy kiderült hogy potyára cserélték mert a difivolt a hibás.Viszont itt lehet kardánkereszt,kardánfelfüggesztő vagy akár difi de jobbra kanyarba ha elhalkul melyik hiba sanszosabb? Kéne egy E46 szaki Cegléd vonzáskörzetében aki konkrétan megtudná mondani hogy melyik a hiba konkrétan,valahogy potyára mindent nem szívesen vásárolnék össze



Ehhez csak annyit, nálam elöl volt egy érdekes hang amit, mint kiderült, a hátsó kardánkereszt okozott. Elvezette a kasztni. Le kell venni a kardánt, megnézni rendesen mindent. Ez nem kerül semmibe.