- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 21:45
b_imi írta:John írta:b_imi írta:John írta:b_imi írta:John írta:b_imi írta:John írta:YELLOW írta:John írta:b_imi írta:John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.
Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék
sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"
Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )
Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.
Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul
Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.
Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...
Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.
Köszönöm.Ez az ötlet jól hangzik csak egy dolog amitől fosok hogy mivel említeni szoktam hogy Tanyán lakom a környéken sincs beton de még a ház előtt sem aszfalt és fosok mert nincs kemény talaj de tényleg jó ötlet köszi
Azért írtam, hogy bakold fel rendesen. Biztonságos legyen.
Köszönöm