YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:52


Coyote írta:
Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van

Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni



de figyelj már! a különbség annyi lesz, hogy több fékolaj kell bele, és jobban fog fogni, kevésbbé melegszik. persze Horinál is szerintem tök felesleges, hisz nem versenyzik. de a nagy felni mögé, sajnos kell a nagy fék, hogy ne legyen idétlen a kinézet.
a BMW-ben az ABS/DSC mindent meg fog oldani, semmit nem fog keresztbedobni, hisz pont ez a feladatuk, hogy ezt megakadályozzák.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:50


Coyote írta:
Hori írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft







Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó



a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be



Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van

Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni





A celicat nem vágom de fehérvári a toyota sportautoklub elnöke / jó barát neki egy celica t akármije van/
a féket úgy oldom meg hogy elöl lesz ez a 330 as tárcsa a Tarox-al hátul meg az e46 M3 gyár féke 312mm



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:49


Coyote írta:
Hori írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft







Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó



a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be



Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van

Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni



Tudom,azért írtam. Olvastam, hogy( dsc )volt aki majdnem kitörte a nyakát miatta. Túl erős a fék,és másképp van hangolva a rendszer,érzékelők stb... másképp,és máshogy szólnak közbe a biztonsági rendszerek.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:43


Hori írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft







Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó



a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be



Az ex-Celicámnál a súly kb. 65%-a az autó első tengelyére nehezedett, és a fékek ennek megfelelően elöl izmosak (az E46-hoz képest jóval nagyobb felületűek) voltak, hátul viszont dobfékek (!!!) Nekem annak idején a hozzáértő szakemberek nem voltak hajlandóak hátsó féket cserélni gyári(!) tárcsafékre, mondván, hogy a sokkal hatékonyabb féket rendszerhangolás és teljes fékrendszer csere nélkül nem szabad feltenni. Konkrétan azt mondták, hogy ha feltennék, akkor erősebb fékezésnél simán keresztbevágná az autót, a legkisebb egyenetlenség vagy kormánymozdulat esetén - ABS ide vagy oda. A hátul tárcsafékes Celicában valóban más alkatrészei voltak a fékrendszernek... Abban maradtunk, hogy az én felelősségemre megcsinálják, de nagyon nem ajánlják.
Végülis lemondtam róla, mert ha ők pénzkereseti lehetőségről mondanak le, akkor annak oka van

Feltételezem, az E46-nál a közel 50-50% súlyelosztás esetén is komoly szerepe van a fékek teljesítményének... ha egy elemet kicserélsz a rendszerben, borulhat az egyensúly, rosszabb esetben az autó Ugyanakkor még mindig jobb erősebb fékek irányába mozdulni



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 21. csütörtök, 12:45

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:41


YELLOW írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft






durva a fék! milyen ez?



Rá van írva Tar-ox 280000 az első szett.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 21. csütörtök, 12:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:41


Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft






durva a fék! milyen ez?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:36


Hori írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft









Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó



a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be



Nem saját tapasztalat,én is akartam nagy féket, aztán olvasgattam sok helyen,itt,ott olvastam pár helyen. Gondolom lehet azoknál,akik előre feltesznek egy bazi erős nyerget,hátul pedig megmarad a régi sima.


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:28


anubisz írta:
nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft









Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó



a fék az enyémre lesz feltéve majd beszámolok róla hogy kezeli,
de nem értem mitől lehetne gond?
az eredeti fék elöl 300 hátul 286/kb/ ez lesz elöl 330 hátul 312, a 330d jé 325 elöl és 300hátúl annál semmi változás a dsc-be



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:22


nickname írta:
Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft









Pedig néztem kedden jó kis fék



Már csak az a kérdés,hogy kezeli le az ABS,DSC az ekkora fékeket, 6,8 12, dugatyús nyergek. Nem erre van hangolva a rendszer. Olvastam,hogy DSC nál komoly gondok lehetnek, attól függetlenül a fék az jó

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:17


Hori írta: Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft









Pedig néztem kedden jó kis fék



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 12:11


Na akkor újra.
TSW thurxton 5db os felnigarnitúra 19" et40 mindenféle faragás és átalakítás nélkül bemegy az e46 alá 2 első guma 40% 2 hátsó kuka az 5.en zsír új guma van veszel mellé egyet és már tudsz is rajta gurulni / a fék nem eladóó!!!/
140000ft









Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 11:49


TheMan írta: Szia Honi,

Tegnap a "társalgóban" szóba került az ajtókárpit témaköre.
Többiek mondják, hogy igen napasztalt vagy a dologban.

Azt szeretném megtudni, hogy J/E ajtókárpitról milyen művelet
eltávolítani az ajtóbehúzó fogantyút, majd egy másikat visszarakni?

(a jelenlegi esztétikai hibás, cserélni szeretném, de nem a kárpittal együtt)

Előre is köszönettel:
-Man-





írtam privit


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 10:38


Szia,

Mindkettő nagyon hasznos, asszem betervezem a projektet

Köszönöm szépen.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 10:28


TheMan írta: Szia Honi,

Tegnap a "társalgóban" szóba került az ajtókárpit témaköre.
Többiek mondják, hogy igen napasztalt vagy a dologban.

Azt szeretném megtudni, hogy J/E ajtókárpitról milyen művelet
eltávolítani az ajtóbehúzó fogantyút, majd egy másikat visszarakni?

(a jelenlegi esztétikai hibás, cserélni szeretném, de nem a kárpittal együtt)

Előre is köszönettel:
-Man-



Itt a kért info

http://www.e46fanatics.com/for...p?t=584524

egyébként meg lehet hogy igy is tudnak rajta segiteni.

http://autokarpitozas.hu/brapo...etjavitasa





TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 10:07


Szia Honi,

Tegnap a "társalgóban" szóba került az ajtókárpit témaköre.
Többiek mondják, hogy igen napasztalt vagy a dologban.

Azt szeretném megtudni, hogy J/E ajtókárpitról milyen művelet
eltávolítani az ajtóbehúzó fogantyút, majd egy másikat visszarakni?

(a jelenlegi esztétikai hibás, cserélni szeretném, de nem a kárpittal együtt)

Előre is köszönettel:
-Man-