ute107 írta:
Hali!
Nem hazudok ha azt mondom, hogy a kocsimban nincs benne a kicsi katalizátor. Nem mondom, hogy jobb lett, de most rávettem magam, hogy ki applikálom belőle a másikat is. Olyan megoldásra gondoltam, hogy ne kelljen sokat szerelni és nem is hegesztős megoldásra gondoltam ezért legyártatom.
Arra lennék kíváncsi, hogy kinek van már így megoldva, illetve hogy ki szeretné ilyet, mert biztos akkor jobb árajánlattal megcsinálnák.
Valami ilyesmire gondoltam.
http://cgi.ebay.com/ST-STEEL-B...3caae45083
Ja és nekem nincs lambdaszondám.... Nekem nem kell lyukat fúrni....
Szia!
Ugyan nem katalizátorral, hanem középdobbal volt dolgom Vectrán (Z18XE2, 125Le): nagyon zörgött és cserélni kellett. Nem akartam drágáért gyárit venni, a kipufogó klinikán csináltattam meg a dolgot. Ők cserélték a hátsó dobot is, jó munkát végeztek, jó áron. Na felkerült a középdob, sima, átmenő dobról van szó. Az autó nagyon szarul ment ezután. Vittem vissza, reklamálni, hogy mi van, azt mondták az nem lehet, mert ezt sok Vecibe tették már be, állítólag a gyári méretek szerint készült és másnak még nem volt baja vele. Elmentem, de újra náluk kötöttem ki, mivel nem volt jó. Akkor csináltak egy másik középdobot, ami valamivel jobb lett. Végűl vettem egy Walker középdobot, azt feltették és jó is lett. Hosszú volt a körítés, de a lényeg: valószínűleg más folytást adott a motornak, ami a menet teljesítményre nem volt jó hatással. Pedig csak egy középdobról volt szó, amire azt mondják, nem számít a folytása. Gondolom, hogy az első dobnál más méretű volt a cső belső perforálása, ami nem hatott kedvezően a gáz áramlásra és más turbulencia keletkezett, amitől más lett a folytása.
Ezt csak azért írtam, nehogy úgy járj, hogy rosszabb lesz utána az autód.