toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 22:36


valter320d írta:
ateszka86 írta: de most a kicsi is szétpörgeti a turbot vagy csak ha a nagy is hianyzik?


Ez egyszerű mivel nincs bent az egyik igy már nincs olyan fojtás mint amikor bent van mind a kettő ezek szerint ha egyet veszel ki vagy kettőt hosszú távon káros lehet!
Te döntöd el kiveszed vagy sem a felelőség a tiéd!
Van előnye és hátránya is!



Nekem a kicsi kivan véve, nyugodtan kiveheted extra dolgot ne várj utánna se viszont .. nagyot bent hagytam az csak legyen bent ugy voltam vele

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 21:20


jons írta:
YELLOW írta:
olyan hibát nem igen dob, hogy katalizátor hiba.


Becsületes nevén: Katalysatorkonvertierung.
Első és hátsó szonda jel összehasonlításából dönti el jó-e a kat. Amikor jó a kat akkor a hátsó szonda a rossz az esetek nagy többségében.


ezt írtam én is csak azt elfelejtetted idézni.
még nem találkoztam oylan hibával, hogy azt írta volna ki, hogy katalizátor hiba, ezért írtam azt amit. meg, hogy programban megoldhatják hogy generáljon ilyen hibát a két értékből. na mindegy.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 21:04


YELLOW írta:
olyan hibát nem igen dob, hogy katalizátor hiba.


Becsületes nevén: Katalysatorkonvertierung.
Első és hátsó szonda jel összehasonlításából dönti el jó-e a kat. Amikor jó a kat akkor a hátsó szonda a rossz az esetek nagy többségében.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 20:37


Teljes kat kivétel helyett sport kat?
Jut is marad is elven...


státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 15:21


YELLOW írta:
Tib írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem katalizátor ügyben. Ma kigyulladt a sárga motort jelző lámpám, a kódkiolvasó szerint a katalizátor a hiba forrása. Nincsen valakinek ötlete, hogy ezt csak cserével lehet megjavítani, vagy ki lehet próbálni vmit mielőtt veszek egy másikat? Továbbá, ha valaki tudna ajánlani használtat jó áron, vagy hogy kinél érdemes érdeklődni, azt nagyon megköszönném. (E46, 2002, N40)


olyan hibát nem igen dob, hogy katalizátor hiba.
max szonda hibát, bár lehet az előtte és utána lévő szonda értékeiből generál egy katalizátor hibát.


Nem tudom milyen hibát jelzett, azt mondták, hogy rossz a katalizátor.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 19:03


Tib írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem katalizátor ügyben. Ma kigyulladt a sárga motort jelző lámpám, a kódkiolvasó szerint a katalizátor a hiba forrása. Nincsen valakinek ötlete, hogy ezt csak cserével lehet megjavítani, vagy ki lehet próbálni vmit mielőtt veszek egy másikat? Továbbá, ha valaki tudna ajánlani használtat jó áron, vagy hogy kinél érdemes érdeklődni, azt nagyon megköszönném. (E46, 2002, N40)


olyan hibát nem igen dob, hogy katalizátor hiba.
max szonda hibát, bár lehet az előtte és utána lévő szonda értékeiből generál egy katalizátor hibát.

státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 18:24


Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem katalizátor ügyben. Ma kigyulladt a sárga motort jelző lámpám, a kódkiolvasó szerint a katalizátor a hiba forrása. Nincsen valakinek ötlete, hogy ezt csak cserével lehet megjavítani, vagy ki lehet próbálni vmit mielőtt veszek egy másikat? Továbbá, ha valaki tudna ajánlani használtat jó áron, vagy hogy kinél érdemes érdeklődni, azt nagyon megköszönném. (E46, 2002, N40)


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. március 02. szombat, 15:12


ateszka86 írta: de most a kicsi is szétpörgeti a turbot vagy csak ha a nagy is hianyzik?


Ez egyszerű mivel nincs bent az egyik igy már nincs olyan fojtás mint amikor bent van mind a kettő ezek szerint ha egyet veszel ki vagy kettőt hosszú távon káros lehet!
Te döntöd el kiveszed vagy sem a felelőség a tiéd!
Van előnye és hátránya is!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. március 01. péntek, 23:50


de most a kicsi is szétpörgeti a turbot vagy csak ha a nagy is hianyzik?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 01. péntek, 21:30


ateszka86 írta: hellloo. ma kivettük a katalizátort,mert elvolt picit tömődve és flekerült egy sportdob....lett pici szép hangja, igaz most jobban pörög,jobban gyorsul,1500 nal nem huz annyira mint eddig,inkabb utanna kezd jobban húzni,de sokkal gyorsabban felpörög a kérdésem a következő,sztetek aki jobban ért hozzá. h így hogy kivágtuk a katalizátort, a turbót vagy mást jobban károsít? vagy vmi negatív befolyasoltsag?

nem azt amelyik fent van a motornal hanem a 2.-t



Picit vissza kéne olvasni,pont most tárgyaltuk!!!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. március 01. péntek, 17:31


hellloo. ma kivettük a katalizátort,mert elvolt picit tömődve és flekerült egy sportdob....lett pici szép hangja, igaz most jobban pörög,jobban gyorsul,1500 nal nem huz annyira mint eddig,inkabb utanna kezd jobban húzni,de sokkal gyorsabban felpörög a kérdésem a következő,sztetek aki jobban ért hozzá. h így hogy kivágtuk a katalizátort, a turbót vagy mást jobban károsít? vagy vmi negatív befolyasoltsag?

nem azt amelyik fent van a motornal hanem a 2.-t



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 01. péntek, 17:49

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 21:29


Köszi a linket valami ilyesmire gondoltam,tényleg tudni kéne h mennyire károsítja a turbót Horit kérdeztem Ő azt mondta nem pörög szét a turbesz tőle.

Ute107:A kicsi nekem is kivan szedve,én most a nagyra gondoltam mi lenne ha csak rez.csillapítót hagynám bent..

Robinson,ezt értünk,teszed az oldalért,mindenkiért most Te vagy a Tesztpilóta,viccet félre én is a turbómat féltem.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 13:17


En ezzel a tarsasaggal szemezgettem regebben:


320d

http://www.ebay.co.uk/itm/ST-S...3cc7cd6337


330d

http://www.ebay.co.uk/itm/STAI...3a7528ee39


A sraccal leveleztem is, sok UK oldalon ajanlottak.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 13:04


Én kivettem a picit...ami a kocsi közepénél van, kb. 4 éve.
Fogyasztás minimálisan csökkent, de a kocsi alacsonyabb fordulaton nem olyan rugalmas.
De nekem persze fl előtti van.

Fl utáninál vigyázni kell, mert ha jól tudom ott már van lambdaszonda ami hibát dobhat be.

Lehet venni ebay-en olyan előre gyártott csövet 20d-hez, hogy kiiktatja a katot, és így megmarad a gyári.



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 11:14


szotakdavid írta:

Nem tudom,nekem a rez.csillapító utáni ki van szedve,már így vettem a kocsit.
Olvastam a napokban kiszedte egy srác a 30d alól úgy nyilatkozott h 200kg-val könnyebb az autó kevesebbet eszik és jobban megy..

Robinson,pont téged vártalak a Te véleményedre voltam kíváncsi,mert tudtam hogy neked nincs bent egyik se.Várj még ezzel a pótlással egy két évet,ha addig nem döglik meg a turbód kiszedem én is a katot


Ja ok. Fel is akartam ajánlani, hogy szétpörgetem a turbómat, hogy megbizonyosodj róla, hogy nem éri meg. Nekem tök jó biznisz ez