Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 13:22


Pitykoo írta: Hali.
Valaki tudja esetleg, hogy mennyi a gyár által meghatározott értékek a lendkerék lógásának?
Mint forgásirány mint tengelyirányt érdekelne.
Előre is köszönöm!


Szerintem ilyen nincsen megadva.Célszerszámmal kell diagnosztizálni.
https://www.youtube.com/watch?v=joe3x_e6ug4

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2018. január 16. kedd, 17:46


Hali.
Valaki tudja esetleg, hogy mennyi a gyár által meghatározott értékek a lendkerék lógásának?
Mint forgásirány mint tengelyirányt érdekelne.
Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 19:33


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.


egy minimális gógyi kell csak. rámész, hogy szerkesztés. kijelölöd azt a részt, ami nem ide tartozik. Ctrl+X. elküldöd úgy. majd a kasznis topic-ba egy Ctrl+V. nagyon bonyolult.

Akkor nem figyelsz,már rég bemásoltam oda főnök úr...


láttam, bár itt benne maradt. csak azért írtam, hogy meg sem kellett volna ezt kérdezned, amit kérdeztél, mert logikus.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 19:27


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.


egy minimális gógyi kell csak. rámész, hogy szerkesztés. kijelölöd azt a részt, ami nem ide tartozik. Ctrl+X. elküldöd úgy. majd a kasznis topic-ba egy Ctrl+V. nagyon bonyolult.

Akkor nem figyelsz,már rég bemásoltam oda főnök úr...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 19:24


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.


egy minimális gógyi kell csak. rámész, hogy szerkesztés. kijelölöd azt a részt, ami nem ide tartozik. Ctrl+X. elküldöd úgy. majd a kasznis topic-ba egy Ctrl+V. nagyon bonyolult.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 15:32


YELLOW írta:
John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.

Igen rendben de utólag nem tom hogy tegyem át abba a témába.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 14:40


John írta: Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja


légyszi a kasznis témát inkább amoda. szóval azt a részt inkább írd át oda. és a válaszok is azzal kapcsolatban oda menjenek.
kardánfelfüggesztést csak leszerelt állapotban fogod látni, hogy mennyire rossz. akár lehet az is.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 14:27


Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 14:13


John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?


Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? Na ebből csak tavasszal lesz valami....



Ez kell neked:

A link neve

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 03:04


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?


Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? Na ebből csak tavasszal lesz valami....



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 02:51


Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 02:44


John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 02:41


Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 02:17


John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?

Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.

egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.

Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)

ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?

Hányas számú szilentek?

Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839

9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van indulásnál.De előrefelé is csinálja,ha alig adok gázt.Klímával és klíma nélkül is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz már kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit kissé"ugrálva" gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit közben.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,de szerintem csak vakok.3 helyre már biztosan elvittem.Majd ha összejön annyi pénzem,akkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartó szilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagy részének megmaradt a hang az után is,hogy kicseréltette ezt a szilentet...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.De ha még a többi cécót is beleszámolnám,akkor szerintem bőven túllépném azt a 130 000-et.Itt pécsen el vannak szállva az árak.A videóban látod,hogy cserélik ki amit Tano írt lejjebb:A link neve





Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2017. augusztus 17. csütörtök, 02:43

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 22:56


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839