autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:24


m_attila írta: Remélem nálam vásárolnak ilyen alkatrészt

Úgy tudom a gyári Luk

üdv

m_attila

Milyen autóba kell?


tschikosch írta:
m_attila írta: Nem tudom de a gyári 90

Amúgy sok varia volt a kettőstömegübe

1 fajta hívjuk A nak 2001-2005 e46 20D
2 fajta hívjuk B nek 2005-2006ig 20D E90
3 2006-> 20D E90 ismét "A"

Én már tudom mindegyik jó mindegyikbe, csak az egyik nagyon olcsó

m_attila

tschikosch írta: Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?




És a gyári,ami 90000,az milyen márka?
Létezik olyan ember,aki mondjuk megveszi a Unix-nál például 270-ért?





Remélem még sokáig nem kell,de egyébként a sajátomhoz nézelődök.
Már elkezdtem rá gyűjteni, a malacperselyem már megvan.

Előbb-utóbb úgyis eljön a csere.
2005 januári 320D touring.


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:17


Remélem nálam vásárolnak ilyen alkatrészt

Úgy tudom a gyári Luk

üdv

m_attila

Milyen autóba kell?


tschikosch írta:
m_attila írta: Nem tudom de a gyári 90

Amúgy sok varia volt a kettőstömegübe

1 fajta hívjuk A nak 2001-2005 e46 20D
2 fajta hívjuk B nek 2005-2006ig 20D E90
3 2006-> 20D E90 ismét "A"

Én már tudom mindegyik jó mindegyikbe, csak az egyik nagyon olcsó

m_attila

tschikosch írta: Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?




És a gyári,ami 90000,az milyen márka?
Létezik olyan ember,aki mondjuk megveszi a Unix-nál például 270-ért?





autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:12


m_attila írta: Nem tudom de a gyári 90

Amúgy sok varia volt a kettőstömegübe

1 fajta hívjuk A nak 2001-2005 e46 20D
2 fajta hívjuk B nek 2005-2006ig 20D E90
3 2006-> 20D E90 ismét "A"

Én már tudom mindegyik jó mindegyikbe, csak az egyik nagyon olcsó

m_attila

tschikosch írta: Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?




És a gyári,ami 90000,az milyen márka?
Létezik olyan ember,aki mondjuk megveszi a Unix-nál például 270-ért?



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:09


Nem tudom de a gyári 90

Amúgy sok varia volt a kettőstömegübe

1 fajta hívjuk A nak 2001-2005 e46 20D
2 fajta hívjuk B nek 2005-2006ig 20D E90
3 2006-> 20D E90 ismét "A"

Én már tudom mindegyik jó mindegyikbe, csak az egyik nagyon olcsó

m_attila

tschikosch írta: Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:08


tschikosch írta: Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?


lehet nettó ár



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 03. csütörtök, 20:04


Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 19. vasárnap, 21:21


Memmaao írta:
BarG írta:
Memmaao írta:
BarG írta: Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:
204 lovas manuál váltós 3d-re fel lehet-e tenni a 218 lovas 3d kéttömegű lendkerekét?
Tudom, hogy más cikkszámon fut, de elvileg mindkét motor kódja azonos, M57 306D2, ha volna valakinek 218 lovas 5-ösből kiszedett, engem érdekelne, még némi ellentételezésért is.


Még azonos kategórián belül is rengeteg az eltérés, ha a motorkód ugyan az is! Alkatrészt csak VIN-kód alapján lehet lerendelni, mert egy 2005/3 havi kocsiban éppen a LUK gyártotta lendkerék, a 2005/1 haviban meg mondjuk bosch van. Nekem amit motorkód alapján kihoztak a METEOR-tól, az nem lett jó, a középtengelyen más fogszám volt, aztán a VIN kód alapján kiderült, hogy teljesen más lendkerék és kuplung kell bele. Lendkereket meg sztem nem szabad használtat venni, ki tudja mennyit futott, mennyi idős. Sajnos bele kell törődni, hogy 180-200e km környékén megadja magát. De ez minden nagyteljesítményű diesel-nél így van, csak a franvia kocsikhoz lehet Valeo-s átalakítos merev-lendkereket kapni, bmw-hez meg nem.


Bocsi, de nem fogtad a kérdésem lényegét. A lényeg, hogy ugyanazt a motort - blokköntvény, főtengely, dugók, hengerfej azonos cikkszámú! - kiadták két teljesítményszinttel. A 3-as sorozatban 410Nm, az 5-ös sorozatban 500Nm-rel. A váltót a cikkszáma alapján 530Nm-re méretezték. Azért érdekelne az 5-ös lendkereke, valami rossz, kiszedett példány, mert akkor összehasonlíthatnám a múlt márciusban az enyémből kiszedettel - 190e km után - mert feltételezem, hogy azt erősebbre csinálták, de nem tudható, hogy bemegy-e a 3-asba. A fene akar használt vackot betenni!
A Valeos merev lendkerékkel sincs igazad, mert a VW csoportos autókhoz is van, persze olyanokhoz, amikből sokkal többet adtak el, mint BMW-ből.
Egyébként néhány hozzászólással előbb itt van az egész történet, még lapoznod se kellett volna.



Bocs, tényleg nem értettem a kérdésed lényegét! Nem volt egyértelmű, hogy összehasonlítani kell, vagy beszerelni, mert nem is írtad! Járt nálam a Valeo-s merev lendkerék! E46-hoz hozta le az unix rendszere, beszerzési áron kaptam volna 110e-ért cakkumpakk. Motorkód alapján stimmelt az autómhoz, már szét volt szedve a kocsim, mikor kiderült, hogy nem stimmel bele, más a fogszám, úgyhogy ment vissza a raktárba. A bosch lendkerék-kuplung szett sem volt jó bele, amit szintén lehozott az unix, hogy jó motorkód alapján, na az sem lett jó. Végül LUK lendkerék, kuplung lett beszerelve! Szóval én is tudom, hogy "elvileg" van valeo-s szett e46-hoz, csak még senkit nem láttam, akinek jó lett volna. Egyébként szidják is akik ilyet rakattak be, mert a 4 elasztikus rugó nem váltja ki tökéletesen a gumi kiegyenlítő szerepét, és egy bizonyos fordulatszámon remeg az egész autó. Egyébként ha érdekel, privátban tudok telszámot küldeni, akitől én vettem a lendkereket 130e-ért, sztem 5-öshöz való is van neki, az országban szinte bárhol, és megengedi, hogy összehasonlítsd a sajátoddal. Peace!


De írtam, csak 5 hozzászólással ezelőtt!
Nagyon megköszönném, ha elküldenéd a telefonszámát az illetőnek! Én mint látható, miskolci vagyok, de Pesten is elő szoktam fordulni rendszeresen. Amikor nekem aktuálissá vált a csere, nekem nem tudtak rávaló egytömegűt ajánlani, meg beszéltem sok tuningossal, akik ilyen kiváltásokat csinálnak - és messze nem ajánlották, pontosan a rezonancia miatt, amit írtál.
Bár most, a csere után 20e km-rel lehet, tök értelmetlen ezen agyalni, viszont akik még előtte vannak a dolognak, azok számára lehetne segítség.



Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. december 19. vasárnap, 20:59


BarG írta:
Memmaao írta:
BarG írta: Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:
204 lovas manuál váltós 3d-re fel lehet-e tenni a 218 lovas 3d kéttömegű lendkerekét?
Tudom, hogy más cikkszámon fut, de elvileg mindkét motor kódja azonos, M57 306D2, ha volna valakinek 218 lovas 5-ösből kiszedett, engem érdekelne, még némi ellentételezésért is.


Még azonos kategórián belül is rengeteg az eltérés, ha a motorkód ugyan az is! Alkatrészt csak VIN-kód alapján lehet lerendelni, mert egy 2005/3 havi kocsiban éppen a LUK gyártotta lendkerék, a 2005/1 haviban meg mondjuk bosch van. Nekem amit motorkód alapján kihoztak a METEOR-tól, az nem lett jó, a középtengelyen más fogszám volt, aztán a VIN kód alapján kiderült, hogy teljesen más lendkerék és kuplung kell bele. Lendkereket meg sztem nem szabad használtat venni, ki tudja mennyit futott, mennyi idős. Sajnos bele kell törődni, hogy 180-200e km környékén megadja magát. De ez minden nagyteljesítményű diesel-nél így van, csak a franvia kocsikhoz lehet Valeo-s átalakítos merev-lendkereket kapni, bmw-hez meg nem.


Bocsi, de nem fogtad a kérdésem lényegét. A lényeg, hogy ugyanazt a motort - blokköntvény, főtengely, dugók, hengerfej azonos cikkszámú! - kiadták két teljesítményszinttel. A 3-as sorozatban 410Nm, az 5-ös sorozatban 500Nm-rel. A váltót a cikkszáma alapján 530Nm-re méretezték. Azért érdekelne az 5-ös lendkereke, valami rossz, kiszedett példány, mert akkor összehasonlíthatnám a múlt márciusban az enyémből kiszedettel - 190e km után - mert feltételezem, hogy azt erősebbre csinálták, de nem tudható, hogy bemegy-e a 3-asba. A fene akar használt vackot betenni!
A Valeos merev lendkerékkel sincs igazad, mert a VW csoportos autókhoz is van, persze olyanokhoz, amikből sokkal többet adtak el, mint BMW-ből.
Egyébként néhány hozzászólással előbb itt van az egész történet, még lapoznod se kellett volna.



Bocs, tényleg nem értettem a kérdésed lényegét! Nem volt egyértelmű, hogy összehasonlítani kell, vagy beszerelni, mert nem is írtad! Járt nálam a Valeo-s merev lendkerék! E46-hoz hozta le az unix rendszere, beszerzési áron kaptam volna 110e-ért cakkumpakk. Motorkód alapján stimmelt az autómhoz, már szét volt szedve a kocsim, mikor kiderült, hogy nem stimmel bele, más a fogszám, úgyhogy ment vissza a raktárba. A bosch lendkerék-kuplung szett sem volt jó bele, amit szintén lehozott az unix, hogy jó motorkód alapján, na az sem lett jó. Végül LUK lendkerék, kuplung lett beszerelve! Szóval én is tudom, hogy "elvileg" van valeo-s szett e46-hoz, csak még senkit nem láttam, akinek jó lett volna. Egyébként szidják is akik ilyet rakattak be, mert a 4 elasztikus rugó nem váltja ki tökéletesen a gumi kiegyenlítő szerepét, és egy bizonyos fordulatszámon remeg az egész autó. Egyébként ha érdekel, privátban tudok telszámot küldeni, akitől én vettem a lendkereket 130e-ért, sztem 5-öshöz való is van neki, az országban szinte bárhol, és megengedi, hogy összehasonlítsd a sajátoddal. Peace!


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 19. vasárnap, 14:41


Memmaao írta:
BarG írta: Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:
204 lovas manuál váltós 3d-re fel lehet-e tenni a 218 lovas 3d kéttömegű lendkerekét?
Tudom, hogy más cikkszámon fut, de elvileg mindkét motor kódja azonos, M57 306D2, ha volna valakinek 218 lovas 5-ösből kiszedett, engem érdekelne, még némi ellentételezésért is.


Még azonos kategórián belül is rengeteg az eltérés, ha a motorkód ugyan az is! Alkatrészt csak VIN-kód alapján lehet lerendelni, mert egy 2005/3 havi kocsiban éppen a LUK gyártotta lendkerék, a 2005/1 haviban meg mondjuk bosch van. Nekem amit motorkód alapján kihoztak a METEOR-tól, az nem lett jó, a középtengelyen más fogszám volt, aztán a VIN kód alapján kiderült, hogy teljesen más lendkerék és kuplung kell bele. Lendkereket meg sztem nem szabad használtat venni, ki tudja mennyit futott, mennyi idős. Sajnos bele kell törődni, hogy 180-200e km környékén megadja magát. De ez minden nagyteljesítményű diesel-nél így van, csak a franvia kocsikhoz lehet Valeo-s átalakítos merev-lendkereket kapni, bmw-hez meg nem.


Bocsi, de nem fogtad a kérdésem lényegét. A lényeg, hogy ugyanazt a motort - blokköntvény, főtengely, dugók, hengerfej azonos cikkszámú! - kiadták két teljesítményszinttel. A 3-as sorozatban 410Nm, az 5-ös sorozatban 500Nm-rel. A váltót a cikkszáma alapján 530Nm-re méretezték. Azért érdekelne az 5-ös lendkereke, valami rossz, kiszedett példány, mert akkor összehasonlíthatnám a múlt márciusban az enyémből kiszedettel - 190e km után - mert feltételezem, hogy azt erősebbre csinálták, de nem tudható, hogy bemegy-e a 3-asba. A fene akar használt vackot betenni!
A Valeos merev lendkerékkel sincs igazad, mert a VW csoportos autókhoz is van, persze olyanokhoz, amikből sokkal többet adtak el, mint BMW-ből.
Egyébként néhány hozzászólással előbb itt van az egész történet, még lapoznod se kellett volna.



Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 23:10


BarG írta: Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:
204 lovas manuál váltós 3d-re fel lehet-e tenni a 218 lovas 3d kéttömegű lendkerekét?
Tudom, hogy más cikkszámon fut, de elvileg mindkét motor kódja azonos, M57 306D2, ha volna valakinek 218 lovas 5-ösből kiszedett, engem érdekelne, még némi ellentételezésért is.


Még azonos kategórián belül is rengeteg az eltérés, ha a motorkód ugyan az is! Alkatrészt csak VIN-kód alapján lehet lerendelni, mert egy 2005/3 havi kocsiban éppen a LUK gyártotta lendkerék, a 2005/1 haviban meg mondjuk bosch van. Nekem amit motorkód alapján kihoztak a METEOR-tól, az nem lett jó, a középtengelyen más fogszám volt, aztán a VIN kód alapján kiderült, hogy teljesen más lendkerék és kuplung kell bele. Lendkereket meg sztem nem szabad használtat venni, ki tudja mennyit futott, mennyi idős. Sajnos bele kell törődni, hogy 180-200e km környékén megadja magát. De ez minden nagyteljesítményű diesel-nél így van, csak a franvia kocsikhoz lehet Valeo-s átalakítos merev-lendkereket kapni, bmw-hez meg nem.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 20:23


Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:
204 lovas manuál váltós 3d-re fel lehet-e tenni a 218 lovas 3d kéttömegű lendkerekét?
Tudom, hogy más cikkszámon fut, de elvileg mindkét motor kódja azonos, M57 306D2, ha volna valakinek 218 lovas 5-ösből kiszedett, engem érdekelne, még némi ellentételezésért is.

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 18:54


imici85 írta: Hello
Egy olyan problémám van,hogy ae46 150 le touringomon ha kb. 1-2 cm benyomom a kuplungot a váltóból erős csattogás hallatszik(manual).De ha teljesen benyomom vagy felengedem akkor már nem hallom.Kinyomó csapágy már ki lett cserélve de nem szűnt meg a zörgés.Leszedtük megint a váltót meg a kuplungot is és a kettős tömegű lendkerék ki-be lötyög ill. forgás irányba 2-3 cm tud mozogni és csak utána kezd el rugózni.Az egész tök könnyen lötyög meg nyikorog is.Ennek így kell működnie?Vagy az új milyen?Van e holtjátéka és feszes-e?


Ki-be nem szabad lötyögnie, forgásirányba mozoghat, a ki-be lötyögés kifejezetten annak a jele, hogy a gumi elkopott. Tünetek: motor leállításkor az egész autó beremeg, csúsztatott kuplungnál egyesben rántgat. Nekem 195e km-t bírt, most lett cserélve, a kuplungom szinte vadi újszerű volt, a ferodol szinte meg sem volt kopva. A kinyomó-csapágy kuka volt, a lendkerék meg szintén, ki-be lötyögött rendesen! Most hogy vadi új kuplung-szett lendkerék van bent, olyan mint egy 0-km-es! Össze sem lehet hasonlítani azzal, amilyen volt!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz imici85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 17:13


Hello
Egy olyan problémám van,hogy ae46 150 le touringomon ha kb. 1-2 cm benyomom a kuplungot a váltóból erős csattogás hallatszik(manual).De ha teljesen benyomom vagy felengedem akkor már nem hallom.Kinyomó csapágy már ki lett cserélve de nem szűnt meg a zörgés.Leszedtük megint a váltót meg a kuplungot is és a kettős tömegű lendkerék ki-be lötyög ill. forgás irányba 2-3 cm tud mozogni és csak utána kezd el rugózni.Az egész tök könnyen lötyög meg nyikorog is.Ennek így kell működnie?Vagy az új milyen?Van e holtjátéka és feszes-e?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 27. kedd, 22:35


norbibmw1 írta: Sziasztok!

Van két óriási problémám! E46 320d, 136 le, 255e km. Kipufogó meghegesztve, görgök, szíj, főtengelytárcsa cserélve ( alapjáraton csattogás miatt), mondjuk sajna csak után gyártottra. Olaj szintén cserélve. 3000-3500 fordulat fölött kerepelő, berregő ( hidrotöke hangra hasonló ) hang jön ki a kocsiból. Minden sebfokozatban kb. ugyan akkora fordulatnál kezdődik és csak akkor lehet hallani, ha folyamatosan nyomom a gázt, vagy megtartom a fordulatot. Ha elveszem a gázt egyből elhallgat. Álló helyzetben csak néha-néha jön elő a hang, a megadott fordulaton, akkor sem olyan hangos, mint terhelés ( menet ) közben. Generátor és klímacsapágy elméletileg rendben van!
MITŐL VAN?????
A kuplung elégé ki van már 5-be néha megcsúszik! Lehet ez, vagy a zsír új (1500 km-es) után gyártott főtengelytárcsa, vezérműlánc feszítő, talán turbó???

Másik problémám leállításkor megrándul a motor, mit ha ki akarna esni és egy ku… hülye csattanó hangot ad ki. Motortartó, illetve váltótartó bakok gyárira cserélve, 2000 km-esek.

A segítséget előre is köszönöm.



írtam a másik topicba, nem kell mindenhiva leírni


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz norbibmw1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. július 27. kedd, 22:20


Sziasztok!

Van két óriási problémám! E46 320d, 136 le, 255e km. Kipufogó meghegesztve, görgök, szíj, főtengelytárcsa cserélve ( alapjáraton csattogás miatt), mondjuk sajna csak után gyártottra. Olaj szintén cserélve. 3000-3500 fordulat fölött kerepelő, berregő ( hidrotöke hangra hasonló ) hang jön ki a kocsiból. Minden sebfokozatban kb. ugyan akkora fordulatnál kezdődik és csak akkor lehet hallani, ha folyamatosan nyomom a gázt, vagy megtartom a fordulatot. Ha elveszem a gázt egyből elhallgat. Álló helyzetben csak néha-néha jön elő a hang, a megadott fordulaton, akkor sem olyan hangos, mint terhelés ( menet ) közben. Generátor és klímacsapágy elméletileg rendben van!
MITŐL VAN?????
A kuplung elégé ki van már 5-be néha megcsúszik! Lehet ez, vagy a zsír új (1500 km-es) után gyártott főtengelytárcsa, vezérműlánc feszítő, talán turbó???

Másik problémám leállításkor megrándul a motor, mit ha ki akarna esni és egy ku… hülye csattanó hangot ad ki. Motortartó, illetve váltótartó bakok gyárira cserélve, 2000 km-esek.

A segítséget előre is köszönöm.