- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2019. május 27. hétfő, 22:55
Ennyit a Hella kiegyenlítőtartályról,13-hónap után eltűnt a pálcika az úszó benne van de nem tudom a pálcika végett bontható-e?
Elküldve: 2019. május 27. hétfő, 22:55
Elküldve: 2018. április 28. szombat, 00:42
John írta: Sziasztok,gyors kérdés. Kiegyenlítőt veszek (cserélem is) csak annyi hogy ki is van szedve maga a tartály de az alsó részét fogják valami műanyag körmök a hűtőhöz,azt hogy tudom ki pattintani hogy ne törjön semmi?
Elküldve: 2018. április 27. péntek, 10:30
Elküldve: 2017. december 27. szerda, 19:44
Horvathcsaba írta:gueszka írta:Horvathcsaba írta: Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Majd valami szaki megírja, hogy mi a tuti, de szerintem EGR hűtő-nél fogyhat víz, azt nem tudom hogy a rövid távokhoz köze mi köze lehet...
Amúgy meg ha a hűtőfolyadék a motorra kerül, vagy valami forróra akkor egyből el is párolog, szóval nem mindig van nyoma a fogyásnak... fehér füstöt ereget az autó?
Nem, én nem látom hogy fehéret füstölne, néztem azt is már.
Sajnos még nem jöttem rá hova fogy el a viz.
Elküldve: 2017. október 29. vasárnap, 21:15
gueszka írta:Horvathcsaba írta: Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Majd valami szaki megírja, hogy mi a tuti, de szerintem EGR hűtő-nél fogyhat víz, azt nem tudom hogy a rövid távokhoz köze mi köze lehet...
Amúgy meg ha a hűtőfolyadék a motorra kerül, vagy valami forróra akkor egyből el is párolog, szóval nem mindig van nyoma a fogyásnak... fehér füstöt ereget az autó?
Elküldve: 2017. október 26. csütörtök, 21:06
Horvathcsaba írta: Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Elküldve: 2017. október 24. kedd, 21:13
Elküldve: 2017. június 04. vasárnap, 19:54
Elküldve: 2017. március 31. péntek, 20:46
John írta:Igérem amint valaki megválaszolja nekem offolom a témát! Kipróbáltam hogy reggel hidegen 9 fokos mocinál beindítom és a felső csövet levettem,létezik hogy csak épphogy kering a víz? (Termosztátot visszaépítettem már nem kiherélt..Vízpumpát megnéztem fémlapátos és elvileg ok)Nem kéne ömlenie mint egy tűzoltó csapnak? --> https://www.youtube.com/watch?v=CwW5IlME28kJohn írta:Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyáriYELLOW írta:Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 13:13
John írta:Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyáriYELLOW írta:Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 13:10
YELLOW írta:Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 13:03
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 12:49
John írta:76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQYELLOW írta:Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a vízJohn írta:John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 11:22
YELLOW írta:Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a vízJohn írta:John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 11:20
John írta:John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.