- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:25
Pocses írta:
Ok köszi az infót. akkor semmiképp sem tehetek oda mást. Marad a csere másikra.
Keresd Padrét itt fórumon
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:25
Pocses írta:
Ok köszi az infót. akkor semmiképp sem tehetek oda mást. Marad a csere másikra.
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:12
szotakdavid írta:Pocses írta:hil írta:Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil
Szia!
Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.
Az is katalizátor amiről beszélsz!
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:03
Pocses írta:hil írta:Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil
Szia!
Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 19:37
hil írta:Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 16:20
Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 14:10
Pocses írta: Hy!
Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....
Elküldve: 2013. június 26. szerda, 13:41
Elküldve: 2013. június 12. szerda, 10:08
menalcas írta: Hi mindenki!
Lenne egy fölös Zeuna Starker kipuf dobom, de nem tudom miről is származik valaki tudna segíteni behatárolni, van rajta cikkszám:
Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 20:25
ute107 írta:Zsolti írta: sziasztok!
a rezonátorcsõ megadta magát és dõl be a füst az utastérbe.bárdinál nem tudták melyik utángyártott passzol bele.
ha valaki tudja az átmérõt meg a hossz méreteket irja meg legyen szíves!
köszi
Válasz: http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;t=89
Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 18:29
Zsolti írta: sziasztok!
a rezonátorcsõ megadta magát és dõl be a füst az utastérbe.bárdinál nem tudták melyik utángyártott passzol bele.
ha valaki tudja az átmérõt meg a hossz méreteket irja meg legyen szíves!
köszi
Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 10:05
Elküldve: 2008. október 11. szombat, 21:48
collins írta:Pozsika írta: Szasztok!
150LE, 320D-m katalizátora megadta magát. Tanonak sajna igaza volt. Hol tudok jó áron venni? Rhantosék tudnak szerezni?
Pozsi
gyári nagyon drága, asszem 200 körül lehet, utángyárott is van, az úgy emlékszem 60-70 körül.
Elküldve: 2008. október 11. szombat, 18:26
Elküldve: 2008. október 11. szombat, 00:34
Pozsika írta: Szasztok!
150LE, 320D-m katalizátora megadta magát. Tanonak sajna igaza volt. Hol tudok jó áron venni? Rhantosék tudnak szerezni?
Pozsi