szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:25


Pocses írta:


Ok köszi az infót. akkor semmiképp sem tehetek oda mást. Marad a csere másikra.


Keresd Padrét itt fórumon

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:12


szotakdavid írta:
Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil




Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.





Az is katalizátor amiről beszélsz!



Ok köszi az infót. Akkor semmiképp sem tehetek oda mást. Marad a csere másikra.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 26. szerda, 20:26

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 20:03


Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil




Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.





Az is katalizátor amiről beszélsz!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 19:37


hil írta:
Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil




Szia!

Nem az a katalizátor, az elöl van, nem pedig a két üléssor között, természetesen alul.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. június 26. szerda, 19:39

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 16:20


Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....

Szia!
Az a "középdob" nem a katalizátor véletlenül??? Nálam legalábbis biztosan az. 30K szokott lenni a bontott.
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 26. szerda, 16:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 14:10


Pocses írta: Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....


ha a zöldkártya értékeket produkálja, akár sima csövet is tehetsz bele, az még olcsóbb megoldás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 13:41


Hy!

Észrevettem, hogy "cirmog" a középdobom. Van másik amire majd kicseréli lakatos, de csak jövőhét csütörtökre kaptam időpontot.
A kérdésem:
ha vennék középre gázgyorsítós középdobot a gyári helyett azzal műszakin nem problémáznának majd?
Hangsúlyoznám nem amiatt, hogy jobb legyen a teljesítmény mert nem érdekel a "ratyi tuning" csak ez tűnik a legegyszerűbb és talán a legolcsóbb pénztárca barát megoldásnak. Arról nem is beszélve sokkal kisebb az esély rá, hogy ebben is fellazulhatna a belseje azt akkor kezdhetem előröl.....


Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 10:08


menalcas írta: Hi mindenki!
Lenne egy fölös Zeuna Starker kipuf dobom, de nem tudom miről is származik valaki tudna segíteni behatárolni, van rajta cikkszám:


Elvileg ez egy E39 25d,30d középdob.Rakhatnál fel egy másik képet is,amin látszik az egész,nem csak a számok.



menalcas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz menalcas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. június 11. kedd, 18:27


Hi mindenki!
Lenne egy fölös Zeuna Starker kipuf dobom, de nem tudom miről is származik valaki tudna segíteni behatárolni, van rajta cikkszám:


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 20:25


ute107 írta:
Zsolti írta: sziasztok!

a rezonátorcsõ megadta magát és dõl be a füst az utastérbe.bárdinál nem tudták melyik utángyártott passzol bele.
ha valaki tudja az átmérõt meg a hossz méreteket irja meg legyen szíves!

köszi


Válasz: http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;t=89




Sajnálom a szitut, viszont ez nagyon nem tuning ám...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 18:29


Zsolti írta: sziasztok!

a rezonátorcsõ megadta magát és dõl be a füst az utastérbe.bárdinál nem tudták melyik utángyártott passzol bele.
ha valaki tudja az átmérõt meg a hossz méreteket irja meg legyen szíves!

köszi


Válasz: http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;t=89




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 10:05


sziasztok!

a rezonátorcsõ megadta magát és dõl be a füst az utastérbe.bárdinál nem tudták melyik utángyártott passzol bele.
ha valaki tudja az átmérõt meg a hossz méreteket irja meg legyen szíves!

köszi

státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. október 11. szombat, 21:48


Köszi a gyors választ! DD Már azóta egy porlasztócserén is átestem.
De én is sportkatalizátort tetettem be, mint Tano, 50 volt szereléssel együtt. plusz 5ezer egy tartóbak.

Pzsi


collins írta:
Pozsika írta: Szasztok!

150LE, 320D-m katalizátora megadta magát. Tanonak sajna igaza volt. Hol tudok jó áron venni? Rhantosék tudnak szerezni?

Pozsi


gyári nagyon drága, asszem 200 körül lehet, utángyárott is van, az úgy emlékszem 60-70 körül.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. október 11. szombat, 18:26


Én sportkatalizátort raktem fel a régi helyett, és csak 30 volt Pöpecül funkcionál.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. október 11. szombat, 00:34


Pozsika írta: Szasztok!

150LE, 320D-m katalizátora megadta magát. Tanonak sajna igaza volt. Hol tudok jó áron venni? Rhantosék tudnak szerezni?

Pozsi


gyári nagyon drága, asszem 200 körül lehet, utángyárott is van, az úgy emlékszem 60-70 körül.