Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. április 25. péntek, 19:22


hil írta:
Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam......
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!

Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.


hil



Köszi!
Azt ki tudom cserélni én vagy az komolyabb, és melyik részen kell keresni?!

Szia!
Egyszerű a csere, nekem SzDávid mutatta meg, mert én leengedtem volna a hűtőfolyadékból, de az általa mutatott fogással nem kellett. Az a trükkje, hogy le kell venni a betöltő kupakot, hogy ne legyen nyomás a rendszerben, két ABAW bilincs le és a csövek levétele előtt minél magasabbra kell emeleni. Nekem (M43TU motor) szemből nézve a jobb oldalon volt. Két cső megy rá meg egy el.csatlakozó. A 320i-nél nem tudom merre van, de lehet, hogy ugyanott.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18 water valve neve 2-es alkatrész
hil




Köszi a segítséget!
Am... most nézem, hogy lehet félreérthető volt amit írtam és nem tudom, hogy akkor ez e a megoldás!?
Nekem nyomja a hideget középen befele rendesen csak a lábam ill. a szélvédőre nyomja a meleget és szerintem oda is a hideget kellene ha megy a klíma...
16 fokra állítva kikapcsolt klímával és úgy, hogy kintről fújja a levegőt rendesen meleget nyom a lábamra, de ez klímával is így van...
Nem lehet javítani valahogy, vagy csere egyből?!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 25. péntek, 19:40

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 21:25


Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam......
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!

Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.


hil



Köszi!
Azt ki tudom cserélni én vagy az komolyabb, és melyik részen kell keresni?!

Szia!
Egyszerű a csere, nekem SzDávid mutatta meg, mert én leengedtem volna a hűtőfolyadékból, de az általa mutatott fogással nem kellett. Az a trükkje, hogy le kell venni a betöltő kupakot, hogy ne legyen nyomás a rendszerben, két ABAW bilincs le és a csövek levétele előtt minél magasabbra kell emeleni. Nekem (M43TU motor) szemből nézve a jobb oldalon volt. Két cső megy rá meg egy el.csatlakozó. A 320i-nél nem tudom merre van, de lehet, hogy ugyanott.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=18 water valve neve 2-es alkatrész
hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. április 24. csütörtök, 21:32

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 20:53


hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam......
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!

Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.
hil



Köszi!
Azt ki tudom cserélni én vagy az komolyabb, és melyik részen kell keresni?!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 20:47


Pitykoo írta: Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam......
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!

Szia!
Rossz a motortérben lévő fűtés kapcsoló, csere.
hil



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. április 24. csütörtök, 19:35


Hali!
Visszatértem megint egy észrevétellel. Nem tudom, hogy hiba e vagy sem, de szerintem nem így kéne működnie...
Amm.. a következőt vettem észre!
Ha bekapcsolom a klímát bármilyen sebességre és bármelyik irányba állítva a levegő fújását ( ablak utastér láb) vagy hagyom automatikus elosztásba a lábtérhez mindig meleg levegőt fúj és már lerohad a lábam......
Mi lehet a baj, mit csináljak vele??!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 09:01


anubisz írta: Bezzeg másokat megszólunk a piramisért


ezt neked építettük, ó magasságos anubisz.
ez még messze van a piramistól. nyugi figyelek erre

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 22:16


Bezzeg másokat megszólunk a piramisért


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 21:38


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.


Azt már néztem 13,9-el tőlt!
Minden nagy úgy 50km-t megyek főúton megy vagy 10-et városba...
Majd hétvégén rendesen feltöltöm és utána meglátjuk hogy hogy bírja!!
Köszi a tippeket!!


az egy dolog a Volt. de kevés, járó motornál, alapjáraton 14,4V körül kéne lennie. mondjuk a 13,9V sem feltétlen rossz, de lehet pont azlrt alacsony, mert sok áramot nyel be az akksi. ergó merült. mondom töltsd fel töltővel, aztán utána használd úgy, ahogy szoktad. ha utána is xarakodik visszatérünk rá. amúgy indítás előtt reggel jó lenne megnézni hány V van az akksiban. egy jó akksinál 12,6V a jó, még 12,4 jó. ha ez alatt van, akkor már lehet indítási gond, mert indítózás közben simán lemegy 11V-ra. ami keves.


Jó, oksa,reggel megnézem mit mutat!
Köszönöm!
Töltés után meg majd jelentkezem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 21:28


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.


Azt már néztem 13,9-el tőlt!
Minden nagy úgy 50km-t megyek főúton megy vagy 10-et városba...
Majd hétvégén rendesen feltöltöm és utána meglátjuk hogy hogy bírja!!
Köszi a tippeket!!


az egy dolog a Volt. de kevés, járó motornál, alapjáraton 14,4V körül kéne lennie. mondjuk a 13,9V sem feltétlen rossz, de lehet pont azlrt alacsony, mert sok áramot nyel be az akksi. ergó merült. mondom töltsd fel töltővel, aztán utána használd úgy, ahogy szoktad. ha utána is xarakodik visszatérünk rá. amúgy indítás előtt reggel jó lenne megnézni hány V van az akksiban. egy jó akksinál 12,6V a jó, még 12,4 jó. ha ez alatt van, akkor már lehet indítási gond, mert indítózás közben simán lemegy 11V-ra. ami keves.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:41


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.


Azt már néztem 13,9-el tőlt!
Minden nagy úgy 50km-t megyek főúton megy vagy 10-et városba...
Majd hétvégén rendesen feltöltöm és utána meglátjuk hogy hogy bírja!!
Köszi a tippeket!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:36


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:25


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:09


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:02


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 07:03


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.