YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 12:45


blasekati írta: Sziasztok
Mai nap újabb meglepetése,elment a levegőbefúvásom, minden előjel nélkül. Gyenge akksi miatt nem tilthatja le vajon? Vagy biztositék, melyik? Vagy egyéb? Csak sajna sürgős lenne, nem akarok inegetve (rongyal a kezemben) közlekedni.


nem tiltja le, főleg ha tudsz indítani, akkor az akksi sem gyenge. mert ha nem tudsz indítani, a venti még gyújtáson akkor is megy.
de ha jól értem neked járó motornál sem megy.
mivel hírtelen halt el a technika, előbb a biztosítákot nézd meg! ha a süni lenne rossz, akkor azért a legtöbb esetben még megy, csak fordulatot nem szabályoz.



blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 12:02


Sziasztok
Mai nap újabb meglepetése,elment a levegőbefúvásom, minden előjel nélkül. Gyenge akksi miatt nem tilthatja le vajon? Vagy biztositék, melyik? Vagy egyéb? Csak sajna sürgős lenne, nem akarok inegetve (rongyal a kezemben) közlekedni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 12. péntek, 04:04


Hát éjjel ki szereltem ezt a SÜNIT, de nem semmi volt,a legszebb hogy már mikor el értem,meg mozgattam,egyből be indult a ventilátor. Azért ki szedtem teljesen,meg pucoltam, bár nem hiszem hogy volt értelme. Meg fújtam kontakt sprével. Mire vissza szereltem ott mindent de most megy tökéletesen, nem tudom hogy meddig fog menni,vagy csak nem érintkezett rendesen, most jó, de azért be szerzek egy bontottat, tartaléknak.akkor hullámzott a fordulat mikor csak rá adtam a gyújtást, de nem járt a motor. Járó motornál teljesen szabályosan pörög, ha le veszem a fordulatot teljesen hangtalan.Lehet szét rázott ott mindent a sok kátyú, mert nekem nagyon fel üt, mert elég kemény a futómű,úgyhogy ráz mindent
Köszönöm mindenkinek aki segített mert nem volt tudtom róla, hogy ez lehet az ok. biztos szoptam volna vele, meg szerviz feleslegesen, ott meg cseréltették volna,és még ki tudja meddig el járok vele.
Kösz mindenkinek.
És már van Magyar biztossitték kiosztási listám, innen, azért is kösz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 20:11


Meg kaptam,köszönöm szépen.]



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 19:59


[Köszönöm el küldtem az e-mailt. 28 ast több helyre is írja, bár nem hiszem hogy bizti lenne, de jobb ha azt is átnézem,de Franciául nem megy
Köszönöm.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 19:38


anubisz0718 írta: a Ventilátornak nincs külön biztoshittéka,ugye? a kiosztás lista útmutató is Franciául van


De van biztosítéka:
-28 Vetilláció, klimíma
-37 Ventilláció

Nekem van fordításom a biztosítéktáblához, ha küldesz priviben egy mailcímet, akkor el tudom küldeni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 19:28


Hát bizony gondoltam rá,mer csak ki kel pattintani a helyéről azt rá dugni a másikat.Most így nincs senkim,de körbe telefonálok, igen ez jogos, a kizárásos alapon csak ki derül.Bár a fene tudja, csak futkosok utána a szervizbe meg rá dugja a gépet és megmondja,meg kímélem magam a futkosástól,főleg ha 12 l es fogyasztást is számolom XD meg a 40 átlag kátyút,műszeres kimérés,vagy próba nélkül felesleges neki álmon, csak felesleges pénzkidobás lenne.Csak a szopás az hogy semmi lég be fúvásom nincs, azt rám jön a hideg,vagy pára, akkor cumi. Holnap Péntek,szervizbe a fű se nő ilyenkor.Az eladó vezérlő meg Szolnokon vagy hol van,Győrből nem megyek azért le hogy bele próbáljam,akkor már majdnem ott vagyok ha ujjat veszek,és ha el küldi és szar, akkor meg főleg. Na mindegy, akkor nem álok neki bütykölgetni,hiába szedek ki bármit, úgyse tudom meg hogy rossz e, ha nézem.Vezérlő modult már szét kaptam,meg tisztítottam,kontaktot néztem,kijelzőt is szét kaptam, vissza az egész,ugyan az hol szét esik a kép hol nem. be vetettem az Ukrán módszert is, meg csapkodtam egy párszor semmi reakcióMást nem érdemes vele csinálnom.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 19:11


anubisz0718 írta: Köszönöm a gyors választ, még annyi hogy kb 1 hónapja kezdte,ezt és a kijelző panel is jól működik,de néha ok nélkül szét esik a kép,be pixelesedik,fel mennek a rovátkák teljesen csúcsra,mintha csutkára állítottam volna a fűtést,aztán vissza, és úgy meg szűnik magától,ekkor kezdtem észrevenni hogy a ventilátor fokozat is hol fel pörög,hol le halkul.
Ez a Süni vissza beszélhet a Klíma vezérlő panelra,hogy ilyen kijelző hibát produkáljon?
Már azon gondolkodtam cserélek a kijelzős klíma vezérlő egységet,egészbe,de addig ment a fűtés,hűtés, most állt le a ventilátor 1 napja. Okozhat ez kijelző problémát?



azt nem írtad az első kommentedben, hogy a kijelző is mutat hülyeséget... így komplikáltabb egy pöppet. de kétesélyes: klímavezérlő vagy a süni. ha van ismerős, esetleg egy vezérlőt érdemes próbaképpen cserélni, vagy sünit. ha van a közelben E46-os kolléga.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 18:33


Igen ,ki tudja csak hát van 15000 ért használt komplett klíma vezérlő, de ki tudja lehet csak a sünit kell cserélni, lehet a süni jó,de a klíma vezérlő szállt el, lehet mindkettő Mindenképp márkaszerviz, mert ott csak ki mérik,hogy mi szállt el,nehogy feleslegesen vegyem meg valamelyiket , így meg nem tudom nagyon használni,le esik az esső azt be párásodom végem,le se tudom fújatni,mert még fűtés nélkül ki bírom de éjjel akkor is be párásodik,főleg ha esik. 15000 óránként örülök neki mert ha meg veszem a végfokot vagy mit,és mégis a klíma vezérlő,akkor szoptam feleslegesen,megrendelés,ki be szerelés,stb,azt kezdhetem előröl. Ilyenkor lesz az olcsóbb,a végén mégis drágább.
Csak a kijelzőm ne baszakodna,az idegesít, hogy nem e a központi egység a hibás,néha teljesen szét esik a kép rajta,utána meg tökéletes, aztán gondol egyet,és megint. a sok elektronika.Csodás a Ventilátornak nincs külön biztoshittéka,ugye? a kiosztás lista útmutató is Franciául van




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 18:15


anubisz0718 írta: Köszönöm a gyors választ, még annyi hogy kb 1 hónapja kezdte,ezt és a kijelző panel is jól működik,de néha ok nélkül szét esik a kép,be pixelesedik,fel mennek a rovátkák teljesen csúcsra,mintha csutkára állítottam volna a fűtést,aztán vissza, és úgy meg szűnik magától,ekkor kezdtem észrevenni hogy a ventilátor fokozat is hol fel pörög,hol le halkul.
Ez a Süni vissza beszélhet a Klíma vezérlő panelra,hogy ilyen kijelző hibát produkáljon?
Már azon gondolkodtam cserélek a kijelzős klíma vezérlő egységet,egészbe,de addig ment a fűtés,hűtés, most állt le a ventilátor 1 napja. Okozhat ez kijelző problémát?


Szerintem inkább olyasmi lehet, hogy a klímavezérlő próbálta volna gyorsabb fokozatra állítani a ventillátort, de a süni miatt az nem gyorsult, ezért mehetett fel a skála, miközben a fordulat meg maradt ugyanolyan.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 17:45


Köszönöm a gyors választ, még annyi hogy kb 1 hónapja kezdte,ezt és a kijelző panel is jól működik,de néha ok nélkül szét esik a kép,be pixelesedik,fel mennek a rovátkák teljesen csúcsra,mintha csutkára állítottam volna a fűtést,aztán vissza, és úgy meg szűnik magától,ekkor kezdtem észrevenni hogy a ventilátor fokozat is hol fel pörög,hol le halkul.
Ez a Süni vissza beszélhet a Klíma vezérlő panelra,hogy ilyen kijelző hibát produkáljon?
Már azon gondolkodtam cserélek a kijelzős klíma vezérlő egységet,egészbe,de addig ment a fűtés,hűtés, most állt le a ventilátor 1 napja. Okozhat ez kijelző problémát?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 17:24


anubisz0718 írta: Sziasztok. Tegnap óta nem megy a ventilátorom,se hűtés,se fűtés,semmire nem reagál. Automata Klíma,reagál mindenre,klíma is be kapcsol,hőfokot állíttok,kijelző reagál,de be fúvás semmi semmilyen fokozaton, Meg állt a ventilátor.Be párásodik az ablak le se fogom tudni fúvatni Utóbbi időben én is észre vettem hogy a ventilátor, néha le,fel változtatta a fordulatot,csak úgy ok nélkül. Nekem is az a végfok süni vagy mi szállhatott el? Ez ügyben kérném a véleményeteket.
Köszönöm.
330 xi E 46 Auto klímás.


Igen valószínű a végfok süni lesz. Tipikus jele!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 17:07


Sziasztok. Tegnap óta nem megy a ventilátorom,se hűtés,se fűtés,semmire nem reagál. Automata Klíma,reagál mindenre,klíma is be kapcsol,hőfokot állíttok,kijelző reagál,de be fúvás semmi semmilyen fokozaton, Meg állt a ventilátor.Be párásodik az ablak le se fogom tudni fúvatni Utóbbi időben én is észre vettem hogy a ventilátor, néha le,fel változtatta a fordulatot,csak úgy ok nélkül. Nekem is az a végfok süni vagy mi szállhatott el? Ez ügyben kérném a véleményeteket.
Köszönöm.
330 xi E 46 Auto klímás.

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 21:41


YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

A levegőbefújással volt probléma, leírom a a tapasztalatomat, hátha valakinek segít majd.

Elromlott a levegőbefújás a kocsiban, gyakorlatilag leállt minden fokozatban, de néha-néha beindult, rövid időre, és akkor fokozatokat is lehetett váltani. Én a fórum alapján a sünire gyanakodtam, de a szerelő a ventilátormotor szénkeféjére gyanakodott.

Most kiderült, a süni volt a hibás (annak ellenére hogy néha beindult a motor), valami összeolvadt benne és megszűnt az érintkezés!

a szerelő valószínű azért gyankodott másra, mivel fingja nem volt arról, hogy milyen vezérlés/visszacsatolás alapján működik a befúvás. sünit is max mezőn vagy erdőben látott...



Az lehet, és az is biztos, hogy én a fórum alapján a hibák nagy részét jól eltaláltam. A szerelő javára szól, hogy megbízható, és amint megkapta a kocsit, rájött a jó megoldásra




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 30. szombat, 21:57

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 21:35


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

A levegőbefújással volt probléma, leírom a a tapasztalatomat, hátha valakinek segít majd.

Elromlott a levegőbefújás a kocsiban, gyakorlatilag leállt minden fokozatban, de néha-néha beindult, rövid időre, és akkor fokozatokat is lehetett váltani. Én a fórum alapján a sünire gyanakodtam, de a szerelő a ventilátormotor szénkeféjére gyanakodott.

Most kiderült, a süni volt a hibás (annak ellenére hogy néha beindult a motor), valami összeolvadt benne és megszűnt az érintkezés!


a szerelő valószínű azért gyankodott másra, mivel fingja nem volt arról, hogy milyen vezérlés/visszacsatolás alapján működik a befúvás. sünit is max mezőn vagy erdőben látott...