csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 20:40


Hali mindenki

Olyan kérdésem lenne ami már lehet hogy elhangzott párszor
Na szóval...a kérdésem annyi lenne hogy a klíma az hűtő vagy esetleg fűt is?
Mert inditás után ha egyből bekapcsolom akkor nem fúj meleget csak szép lassan melegszik fel
Ez normális?
Előre is köszi

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 17:47


bmw320d4 írta:
Melegre állítsd és ragaszd le, vagy vedd ki a bowdent. Nem igaz, hogy ezt minden évben 2x el kell magyarázni.

A hideg állás csak egy opció azért, hogy kaphass kinti friss levegőt ami nem megy át a radiátoron. Hagyd melegen nyáron is télen is, és olyab lesz mint a H asztra, sőt a zsiguli is olyan.


Nah ezt magamtól nem próbáltam volna ki. Köszi!
Amúgy most, hogy már Yellow is tudja, neked nem kell többet elmondani, majd ő terjeszti az igét

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 15:11


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?


A hőmérséklet beállítás 2 esetben nem automatikus:
1. ha 16C alá vagy LOW állásra van állítva
2. ha 32C felé vagy HI állásra van állítva.


Minden egyéb esetben szabályozza a hőmérsékletet, még akkor is, ha lentebb vagy fentebb veszed a venti sebességét, vagy belső levegőt keringtetsz, vagy a kerék hidegen vagy melegen van, világít-e a tompított vagy sem.



értem. akkor egy kérdés maradt még, nekem 16 és 32 fok a két szélső határ. nincs LOW, meg HI. ez valami hiba vagy ezek az értékek felelnek meg a LOW és HI-nek? (mert ugye faternak 16 fok alá ha tekerem, akkor ki írja, hoyg LOW, a bömci meg nem.)


Nem hiba, fel lehet programozni rá géppel.


oks, kössz! akkor majd meglesem már mit mutatnak a dolgok, csak meg találom.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 15:01


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?


A hőmérséklet beállítás 2 esetben nem automatikus:
1. ha 16C alá vagy LOW állásra van állítva
2. ha 32C felé vagy HI állásra van állítva.


Minden egyéb esetben szabályozza a hőmérsékletet, még akkor is, ha lentebb vagy fentebb veszed a venti sebességét, vagy belső levegőt keringtetsz, vagy a kerék hidegen vagy melegen van, világít-e a tompított vagy sem.



értem. akkor egy kérdés maradt még, nekem 16 és 32 fok a két szélső határ. nincs LOW, meg HI. ez valami hiba vagy ezek az értékek felelnek meg a LOW és HI-nek? (mert ugye faternak 16 fok alá ha tekerem, akkor ki írja, hoyg LOW, a bömci meg nem.)


Nem hiba, fel lehet programozni rá géppel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 13:16


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?


A hőmérséklet beállítás 2 esetben nem automatikus:
1. ha 16C alá vagy LOW állásra van állítva
2. ha 32C felé vagy HI állásra van állítva.


Minden egyéb esetben szabályozza a hőmérsékletet, még akkor is, ha lentebb vagy fentebb veszed a venti sebességét, vagy belső levegőt keringtetsz, vagy a kerék hidegen vagy melegen van, világít-e a tompított vagy sem.



értem. akkor egy kérdés maradt még, nekem 16 és 32 fok a két szélső határ. nincs LOW, meg HI. ez valami hiba vagy ezek az értékek felelnek meg a LOW és HI-nek? (mert ugye faternak 16 fok alá ha tekerem, akkor ki írja, hoyg LOW, a bömci meg nem.)

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 13:10


YELLOW írta:
szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?


A hőmérséklet beállítás 2 esetben nem automatikus:
1. ha 16C alá vagy LOW állásra van állítva
2. ha 32C felé vagy HI állásra van állítva.


Minden egyéb esetben szabályozza a hőmérsékletet, még akkor is, ha lentebb vagy fentebb veszed a venti sebességét, vagy belső levegőt keringtetsz, vagy a kerék hidegen vagy melegen van, világít-e a tompított vagy sem.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 13:00


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
na így már értem, vót zsiguli is eccerú mint a faék...
de akkor egy gondolat bánt engemet továbbra is
ha hagyom meleg állásban középen, akkor AUTO gomb off, klíma off, akkor is a beállított hőfokot fogja nekem csinálni, vagy ahhoz kell az AUTO gomb mindenképp?
meg ha meleg állásban a radiátoron jön át a levegő, hogy tud hideget keverni hozzá?
éjszakás voltam, nem vagyok még elég fáradt


Pihenj még egy kicsit.


de most komolyan. szeretném a tudatomban berögzíteni. azt nem igérem, hogy sikerül is, de rajta lennék.

szerk.: mert az is érdekes, hogy AUTO gomb egy van, de a venti sebességét, hőfokbeállítász is csinálja automatica, aztán ha hozzá nyúluk a venti állításhoz, akkor kikapcsol, de ha csak a hőfokhoz, akkor mintha a hőfokot már nem szabályozgatná tovább. meg ezt csak klímánál néztem, akkor klíma nélkül is müxik az AUTO gomb?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 17. kedd, 13:02


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:57


YELLOW írta:
na így már értem, vót zsiguli is eccerú mint a faék...
de akkor egy gondolat bánt engemet továbbra is
ha hagyom meleg állásban középen, akkor AUTO gomb off, klíma off, akkor is a beállított hőfokot fogja nekem csinálni, vagy ahhoz kell az AUTO gomb mindenképp?
meg ha meleg állásban a radiátoron jön át a levegő, hogy tud hideget keverni hozzá?
éjszakás voltam, nem vagyok még elég fáradt


Pihenj még egy kicsit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:53


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: igen ezeket én sem értem. H astrában csak betekered a hőfokot, és attól függetlenül, hogy megy a klíma, fújja az olyan levegőt, ami be van állítva. jó klímától függetlenül, hiába állítom 16 fokra hidegebbet fúj, de nincs ilyen hideg/meleg váltó tekerő sehol.

az a helyzet, hogy a kezelési könyv annyira nem taglalja a működést.
pl azt, hogy középen a hideg/meleg állító tekerő mikor ilyen állásban kell lennie. azt tudjuk, vagyis azt mondták azért jó az, mert he vegyesre van állítva, akkor hideg friss levegőt is kever bele, ami ébren tartja az embert, oxigén dúsabb.

az, hogy miért van az, hogy felül hideget nyom, alul meleget automata állásban, azt értem: meleg eleve felfelé száll, az ember inkább alulról fázik, felülre meg jó a hideg levegő, mert nem nyom el a z ember pofájába érkező meleg levegő.

bennem az alábbi kérdések merülnek fel, amikre nem igazán ad magyarázatot a kezelési könyv:

1. ősz van, mondjuk 10 fok kint, a klímapanelen beállítok 21 fokot, akkor mit hova állítsak? az AUTO gomb akkor is működik, ha a klímakompresszor (klímagomb) nincs bekapcsolva? tehát AUTO állásban klíma nélkül is keveri a levegőt a beállított értéknek megfelelően? a középső tekerőnek iylenkor milyen állásban kell lenni vagy lényegtelen?

2. télen mi értelme van mennie a klímának (azon kívül, hogy szárítja a levegőt, nem párásodik, amit simán a meleg levegő is megold nekem pl), mert sokan úgy használják, mikor az hideg levegőt állít elő. a fenti esetben nem tudja a kinti és a motor által termelt hőből kikeverni a kívánt értéket?

3. ha nincs AUTO állásban, akkor tulajdonképpen mindegy milyen érték van beállítva a klímapanelen, azzal tudom csak szabályozni, hogy középen tekergetem, mennyire/milyen arányban fújjon hideget/meleget? csupán azért kell bekapcsolva lennie a klíma panelnak, hogy kinyissanak a "csappantyúk" és tudjon dőlni be a levegő?

azt tudom mert így hazsnáltam mindig, hogy télen ha piros állásban volt, és a klímapanelen állítottam a hőfokot, akkor attól függően melegebebn vagy kevésbbé meleget fújt, AUTO gomb nincs benyomva. de ugye télen az 5 fokhoz képest is meleg a 16 fok. mondjuk úgy nem próbáltam ki, hogy hideg állásban van és felveszem a klímapanelen 32 fokra, hogy akkor mit csinál AUTO-val és AUTO nélkül, vagy klímával.


Melegre állítsd és ragaszd le, vagy vedd ki a bowdent. Nem igaz, hogy ezt minden évben 2x el kell magyarázni.

A hideg állás csak egy opció azért, hogy kaphass kinti friss levegőt, ami nem meg át a radiátoron. Hagy melegen nyáron is télen is, és olyab lesz mint a H asztra, sőt a zsiguli is olyan.


na így már értem, vót zsiguli is eccerú mint a faék...
de akkor egy gondolat bánt engemet továbbra is
ha hagyom meleg állásban középen, akkor AUTO gomb off, klíma off, akkor is a beállított hőfokot fogja nekem csinálni, vagy ahhoz kell az AUTO gomb mindenképp?
meg ha meleg állásban a radiátoron jön át a levegő, hogy tud hideget keverni hozzá?
éjszakás voltam, nem vagyok még elég fáradt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:53


YELLOW írta: igen ezeket én sem értem. H astrában csak betekered a hőfokot, és attól függetlenül, hogy megy a klíma, fújja az olyan levegőt, ami be van állítva. jó klímától függetlenül, hiába állítom 16 fokra hidegebbet fúj, de nincs ilyen hideg/meleg váltó tekerő sehol.

az a helyzet, hogy a kezelési könyv annyira nem taglalja a működést.
pl azt, hogy középen a hideg/meleg állító tekerő mikor ilyen állásban kell lennie. azt tudjuk, vagyis azt mondták azért jó az, mert he vegyesre van állítva, akkor hideg friss levegőt is kever bele, ami ébren tartja az embert, oxigén dúsabb.

az, hogy miért van az, hogy felül hideget nyom, alul meleget automata állásban, azt értem: meleg eleve felfelé száll, az ember inkább alulról fázik, felülre meg jó a hideg levegő, mert nem nyom el a z ember pofájába érkező meleg levegő.

bennem az alábbi kérdések merülnek fel, amikre nem igazán ad magyarázatot a kezelési könyv:

1. ősz van, mondjuk 10 fok kint, a klímapanelen beállítok 21 fokot, akkor mit hova állítsak? az AUTO gomb akkor is működik, ha a klímakompresszor (klímagomb) nincs bekapcsolva? tehát AUTO állásban klíma nélkül is keveri a levegőt a beállított értéknek megfelelően? a középső tekerőnek iylenkor milyen állásban kell lenni vagy lényegtelen?

2. télen mi értelme van mennie a klímának (azon kívül, hogy szárítja a levegőt, nem párásodik, amit simán a meleg levegő is megold nekem pl), mert sokan úgy használják, mikor az hideg levegőt állít elő. a fenti esetben nem tudja a kinti és a motor által termelt hőből kikeverni a kívánt értéket?

3. ha nincs AUTO állásban, akkor tulajdonképpen mindegy milyen érték van beállítva a klímapanelen, azzal tudom csak szabályozni, hogy középen tekergetem, mennyire/milyen arányban fújjon hideget/meleget? csupán azért kell bekapcsolva lennie a klíma panelnak, hogy kinyissanak a "csappantyúk" és tudjon dőlni be a levegő?

azt tudom mert így hazsnáltam mindig, hogy télen ha piros állásban volt, és a klímapanelen állítottam a hőfokot, akkor attól függően melegebebn vagy kevésbbé meleget fújt, AUTO gomb nincs benyomva. de ugye télen az 5 fokhoz képest is meleg a 16 fok. mondjuk úgy nem próbáltam ki, hogy hideg állásban van és felveszem a klímapanelen 32 fokra, hogy akkor mit csinál AUTO-val és AUTO nélkül, vagy klímával.


Nekem az első telem lesz a bimmerrel, én valószínű áttekerem télire piros állásra a felsőt, de nem maxra. Az AUTO funkciót érdemes mindenképp bekapcsolni, mert akkor méri az utastér belsőhőmérsékletét ugye. A klímát meg addig szoktam használni párátlanítani amíg hideg a motor és gyér a fűtés. Meg amúgy sem árt néha bekapcsolni járatni, hogy ne legyen vele gond szezonkezdetre. Tényleg nem tér ki különösebben a kezelési útmutató erre a részre, már kerestem én is.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:50


YELLOW írta: igen ezeket én sem értem. H astrában csak betekered a hőfokot, és attól függetlenül, hogy megy a klíma, fújja az olyan levegőt, ami be van állítva. jó klímától függetlenül, hiába állítom 16 fokra hidegebbet fúj, de nincs ilyen hideg/meleg váltó tekerő sehol.

az a helyzet, hogy a kezelési könyv annyira nem taglalja a működést.
pl azt, hogy középen a hideg/meleg állító tekerő mikor ilyen állásban kell lennie. azt tudjuk, vagyis azt mondták azért jó az, mert he vegyesre van állítva, akkor hideg friss levegőt is kever bele, ami ébren tartja az embert, oxigén dúsabb.

az, hogy miért van az, hogy felül hideget nyom, alul meleget automata állásban, azt értem: meleg eleve felfelé száll, az ember inkább alulról fázik, felülre meg jó a hideg levegő, mert nem nyom el a z ember pofájába érkező meleg levegő.

bennem az alábbi kérdések merülnek fel, amikre nem igazán ad magyarázatot a kezelési könyv:

1. ősz van, mondjuk 10 fok kint, a klímapanelen beállítok 21 fokot, akkor mit hova állítsak? az AUTO gomb akkor is működik, ha a klímakompresszor (klímagomb) nincs bekapcsolva? tehát AUTO állásban klíma nélkül is keveri a levegőt a beállított értéknek megfelelően? a középső tekerőnek iylenkor milyen állásban kell lenni vagy lényegtelen?

2. télen mi értelme van mennie a klímának (azon kívül, hogy szárítja a levegőt, nem párásodik, amit simán a meleg levegő is megold nekem pl), mert sokan úgy használják, mikor az hideg levegőt állít elő. a fenti esetben nem tudja a kinti és a motor által termelt hőből kikeverni a kívánt értéket?

3. ha nincs AUTO állásban, akkor tulajdonképpen mindegy milyen érték van beállítva a klímapanelen, azzal tudom csak szabályozni, hogy középen tekergetem, mennyire/milyen arányban fújjon hideget/meleget? csupán azért kell bekapcsolva lennie a klíma panelnak, hogy kinyissanak a "csappantyúk" és tudjon dőlni be a levegő?

azt tudom mert így hazsnáltam mindig, hogy télen ha piros állásban volt, és a klímapanelen állítottam a hőfokot, akkor attól függően melegebebn vagy kevésbbé meleget fújt, AUTO gomb nincs benyomva. de ugye télen az 5 fokhoz képest is meleg a 16 fok. mondjuk úgy nem próbáltam ki, hogy hideg állásban van és felveszem a klímapanelen 32 fokra, hogy akkor mit csinál AUTO-val és AUTO nélkül, vagy klímával.


Melegre állítsd és ragaszd le, vagy vedd ki a bowdent. Nem igaz, hogy ezt minden évben 2x el kell magyarázni.

A hideg állás csak egy opció azért, hogy kaphass kinti friss levegőt ami nem megy át a radiátoron. Hagyd melegen nyáron is télen is, és olyab lesz mint a H asztra, sőt a zsiguli is olyan.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 17. kedd, 12:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:46


igen ezeket én sem értem. H astrában csak betekered a hőfokot, és attól függetlenül, hogy megy a klíma, fújja az olyan levegőt, ami be van állítva. jó klímától függetlenül, hiába állítom 16 fokra hidegebbet fúj, de nincs ilyen hideg/meleg váltó tekerő sehol.

az a helyzet, hogy a kezelési könyv annyira nem taglalja a működést.
pl azt, hogy középen a hideg/meleg állító tekerő mikor ilyen állásban kell lennie. azt tudjuk, vagyis azt mondták azért jó az, mert he vegyesre van állítva, akkor hideg friss levegőt is kever bele, ami ébren tartja az embert, oxigén dúsabb.

az, hogy miért van az, hogy felül hideget nyom, alul meleget automata állásban, azt értem: meleg eleve felfelé száll, az ember inkább alulról fázik, felülre meg jó a hideg levegő, mert nem nyom el a z ember pofájába érkező meleg levegő.

bennem az alábbi kérdések merülnek fel, amikre nem igazán ad magyarázatot a kezelési könyv:

1. ősz van, mondjuk 10 fok kint, a klímapanelen beállítok 21 fokot, akkor mit hova állítsak? az AUTO gomb akkor is működik, ha a klímakompresszor (klímagomb) nincs bekapcsolva? tehát AUTO állásban klíma nélkül is keveri a levegőt a beállított értéknek megfelelően? a középső tekerőnek iylenkor milyen állásban kell lenni vagy lényegtelen?

2. télen mi értelme van mennie a klímának (azon kívül, hogy szárítja a levegőt, nem párásodik, amit simán a meleg levegő is megold nekem pl), mert sokan úgy használják, mikor az hideg levegőt állít elő. a fenti esetben nem tudja a kinti és a motor által termelt hőből kikeverni a kívánt értéket?

3. ha nincs AUTO állásban, akkor tulajdonképpen mindegy milyen érték van beállítva a klímapanelen, azzal tudom csak szabályozni, hogy középen tekergetem, mennyire/milyen arányban fújjon hideget/meleget? csupán azért kell bekapcsolva lennie a klíma panelnak, hogy kinyissanak a "csappantyúk" és tudjon dőlni be a levegő?

azt tudom mert így hazsnáltam mindig, hogy télen ha piros állásban volt, és a klímapanelen állítottam a hőfokot, akkor attól függően melegebebn vagy kevésbbé meleget fújt, AUTO gomb nincs benyomva. de ugye télen az 5 fokhoz képest is meleg a 16 fok. mondjuk úgy nem próbáltam ki, hogy hideg állásban van és felveszem a klímapanelen 32 fokra, hogy akkor mit csinál AUTO-val és AUTO nélkül, vagy klímával.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:39


compact írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
haka írta: Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!


Nálam is ugyanígy van. Alul nem tudod állítani kézzel, hogy hideg legyen vagy meleg, mint a felső szellőzőkön. Ugye mondjuk kint 13-fok van, a beállítás meg mondjuk 21-fok, akkor hallani is mikor az ótómata átkapcsol alul fűtésre, mert "szerencsétlen" próbálja a kívánt hőfokot elérni az utastérben. Reggel vittem a nejem én is, át is tekertem a felső állítót melegre, így mindenhol fűtött.


Az egyik legjobb találmánya a BMW-nek. Warmefuss, kaltekopf.


Magyarázd el légyszives, hogy mi olyan jó ebben a dologban, mert én eddig úgy voltam vele, hogy rohadt gáz és idegesítő, hogy van egy digitklímás autóm amiben tekergetni kell, hogy milyen levegőt fújjon a felső szellőzőkön!



Télen max párátlanítani használod a klímát azt úgyis kikapcsolod. Viszont tudsz anélkül beengedni kinti friss levegőt, hogy kinyitnád az ablakot. Eközben meg alulról ugyanúgy fűtesz tovább és nem hűl nagyon vissza az utastér.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. szeptember 17. kedd, 12:41

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:36


compact írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
haka írta: Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!


Nálam is ugyanígy van. Alul nem tudod állítani kézzel, hogy hideg legyen vagy meleg, mint a felső szellőzőkön. Ugye mondjuk kint 13-fok van, a beállítás meg mondjuk 21-fok, akkor hallani is mikor az ótómata átkapcsol alul fűtésre, mert "szerencsétlen" próbálja a kívánt hőfokot elérni az utastérben. Reggel vittem a nejem én is, át is tekertem a felső állítót melegre, így mindenhol fűtött.


Az egyik legjobb találmánya a BMW-nek. Warmefuss, kaltekopf.


Magyarázd el légyszives, hogy mi olyan jó ebben a dologban, mert én eddig úgy voltam vele, hogy rohadt gáz és idegesítő, hogy van egy digitklímás autóm amiben tekergetni kell, hogy milyen levegőt fújjon a felső szellőzőkön!



Meleg láb, hideg fej.

Nem kell tekergetni csak 1 évben 2X szerintem. Hosszú téli utakon nagyon jól jön, hogy nem alszol el, viszont nem is fagy le a lábad és a szélvédő sem.

Ha nagyon zavar ez a bonyolult szerkezet szinte már-már kezelhetetlen jellege, akkor azt javaslom, hogy hagyd meleg állásban, és pont ugyanúgy fog működni mint más autóban.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. szeptember 17. kedd, 12:39

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. szeptember 17. kedd, 12:25


bmw320d4 írta:
Pocses írta:
haka írta: Tegnap megint észrevettem, hogy ha mindent automatára teszek a digit klímánál, akkor van olyan eset, amikor a lábra meleget fúj, miközben egyéb helyekre hideget. A hőfok állítás hidegen áll.
Én olyasmire gondoltam, hogy amikor kint hidegebb van, akkor a lábra melget fúj direkt. Van valami ilyesmi automatika? Ha igen mi, ha nem miért fújhat néha oda meleget?

Thx!


Nálam is ugyanígy van. Alul nem tudod állítani kézzel, hogy hideg legyen vagy meleg, mint a felső szellőzőkön. Ugye mondjuk kint 13-fok van, a beállítás meg mondjuk 21-fok, akkor hallani is mikor az ótómata átkapcsol alul fűtésre, mert "szerencsétlen" próbálja a kívánt hőfokot elérni az utastérben. Reggel vittem a nejem én is, át is tekertem a felső állítót melegre, így mindenhol fűtött.


Az egyik legjobb találmánya a BMW-nek. Warmefuss, kaltekopf.


Magyarázd el légyszives, hogy mi olyan jó ebben a dologban, mert én eddig úgy voltam vele, hogy rohadt gáz és idegesítő, hogy van egy digitklímás autóm amiben tekergetni kell, hogy milyen levegőt fújjon a felső szellőzőkön!