
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2017. július 27. csütörtök, 20:56
YELLOW írta:Akkor menj vele egy karikát és menet közben kapcsold ki a hópelyhet és meglátod hogy egyből inkább visszakapcsolod mert akkor normál.Nem azt mondtam hogy megy mint a rakéta de érzetre jobban lódúl (Nem kell nagy számokra gondolni hanem érzetre kb 30% érzetkülönbség van ha klímázom..) mint amikor nem világít hópehely.Hangsúlyoznám hogy nem úgy megy mint állat hanem érzetre (de a gyakorlatban is )normálisabban megy.John írta: Igazából a működési elve érdekelne digit klímával kapcsolatban annak hogy az mitől lehet (Úgy tudom fordítva kéne lennie...)hogy ha klíma nélkül megyek az ereje fos a kocsinak viszont ha klímával (22-20 a legkisebb állás amire állítom de leginkább 22 fokra..)közlekedem amint benyomom a gombot a lovak előjönnek kb normál állapotra,ilyenkor több anyagot nyom neki a vezérlő vagy miért nem fogja meg a motort a kompresszor??? Hűtésem kielégítő belül pedig és a fogyim se lesz több klímával mint a nélkül amit senki nem hisz el nekem de ha valaki vezetné érezné a különbséget.. Fordítva van összerakva a kocsim vagy hogy?![]()
te hack-keltél valamit, tudod, amit írta, én nem tudom mire való volt, de lehet motortuningoltad az autót. a klímakompresszor besegít a motornak, így kompresszoros lesz a motorod, amit a klíma gombbal aktiválsz.

