autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. június 28. csütörtök, 19:59


Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy tegnap esős idő volt és nagyon párásodott a szélvédő, nyomatam is a szélvédőre a fűtést 20 C fokon volt. Kiszáltam a parkolóba az autóból járattam a motort viszaültem azt irta ki a digit klima , hogy 69 F irt ki . Az volt a minimum , a maximum 99 f . Ez mitől lehet volt már valakinek ilyen a fűtés meg a klima nem let rosszabb . Válaszokat előre is köszi

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz speki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. június 21. csütörtök, 11:30


Sziasztok,

a következő problémával kapcsolatban kérném a tanácsotokat:

Bmw E60 520i 2004

Ha az autó felmelegszik, akkor alapjáraton bekapcsolt klímánál drasztikusan megemelkedik a fordulatszám. 600-ról 1500-1700 közé felmegy. Ha reggel kijövök a garázsból, és az autó garázshőmérsékletű akkor nem jeletkezik a jelenség. Nyomás 15 bar környékén van alapjáraton, ha pedig forgatom a motor pl 3000-4000-es fordulatszámon, akkor felmegy 20-25 bar közé. A motortérben lévő klímacsövek forróak.

Egyébként a klíma működik, hűteni szépen hűt.

Köszi előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. június 11. hétfő, 14:13


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.



En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...


Szerintem azért, mert ha kevés a gáz benne akkor nem jók a nyomások stb. Mikor belép az elpárologtatóba az a kevés mennyiségű gázod,(ami akkor épp folyadék) hamar átmelegszik, nincs utánpótlása, mert kevés van a rendszerben, ezért mikor belép akkor még hideg, de még a feléig se ér el a hűtőnek már átmelegszik. Tehát a hűtőd felétől már csak meleget tud lefújni a ventilátorod. Több autómnál volt ez, mindig ezt tapasztaltam, tölteni kellett rá és jó lett. Pedig nekem is mondtak már mindent, hogy kétzónás a klíma, minden rossz benne stb stb.
Van egy nagyon jó autóklímás pdf anyag, akit érdekel:

http://www.metker.hu/wp-conten..._kicsi.pdf



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2018. június 07. csütörtök, 21:40


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.



En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. június 07. csütörtök, 20:03


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2018. június 07. csütörtök, 19:24


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.



Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. június 07. csütörtök, 09:47


Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2018. június 07. csütörtök, 07:30


Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.






A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. június 07. csütörtök, 07:31

Pete78
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Pete78

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. június 05. kedd, 10:13


konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. június 05. kedd, 10:15

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. június 05. kedd, 08:16


Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2018. május 31. csütörtök, 20:01


Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. május 31. csütörtök, 20:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. május 23. szerda, 11:17


ninja636 írta: Sziasztok
KLimakompreszor bekapcsolásnál erös csörgö hangot ad kikapcsolva nicsn hangja.
Ujitanak fel iet vhol vagy vegyek bontottat ?::


valószínűleg a klímakompresszor mágneskuplung szállt el, ezt könnyebb és olcsóbb cserélni. Ha ez rendben van akkor a kompresszor belseje kuka, ha így csörög akkor valószínű nem felújítható mert elszállt benne vmi és vitt mindent...
Egyébként 100 körül van új ilyen Unix meg Bárdinál (kedvezménnyel persze)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ninja636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. május 21. hétfő, 21:08


Sziasztok
KLimakompreszor bekapcsolásnál erös csörgö hangot ad kikapcsolva nicsn hangja.
Ujitanak fel iet vhol vagy vegyek bontottat ?::

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. május 10. csütörtök, 13:24


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Vagy még a kompresszorra tudok gondolni, de úgy érzem, hogy jár, különösebb hangot nem hallok, csak amikor nyomom a gázt és bekapcsolom érzem, hogy kicsit változik a teljesítmény, jobban búgó hangot ad.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. május 10. csütörtök, 14:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. május 05. szombat, 22:36


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Általában a kékbe tekerem (vagyis a külső rendszerre), mert jelenleg ha kintről maxon nyomatom magamra a levegőt, többet ér, mint jelenleg a klíma. Ha a három piros pöttyre vagyis a belső rendszerre, akkor eléggé meleget fúj a klímával, 3-4 perc után is. A bowdennel semmi gond, azért állítottam a külső levegőre a boxot, mert ha szimplán kintről engedem, akkor hidegebb a levegő, mint ha klímával a belső rendszerből jönne. De inkább azt nem tudom, hogy a mai 30°C közeli hőmésrékleten mennyi idő kell, hogy hideget is fújjon. De se lábnál se szélvédőnél nem nyomatja a hideget. Itt a klíma rendszerrel lesz a gond szerintem. Esetleg bennem van a hiba, hogy több kellene neki, mint 3-4 perc?


Próbáltam már belső keringetéssel is, de úgy sem akart pár perc után. Amúgy mennyi idő után érdemes megnézetni a gázt benne? 17 év után gondolom már időszerű lenne


hát sokak 3 évente ellenőriztetik. nálam 11 évig biztos nem volt, de még most is baxott hideg.
ha kint áll a tűző napon és full át van forrósodva az autó, azért idő kell neki mire áthűl a rendszer. illetve próbáld ki AUTO módban és anélkül. mert AUTO-ban lehet nem engedi hirtelen hűtést, vagy pont akkor engedi? hmm... még erre tudok gondolni, hogy esetleg szándékosan nem engedi fullba rá, ha forró a kabin.


Eddig AUTO-n kívül csináltam, min. re a kijelzőt (16.0°C), klíma be, manuálisan gombbat maxra a levegőmennyiséget, esetleg belső kabin keringtetés. Holnap AUTO-ban is megpróbálom, illetve reggel, akkor tuti nem forró a kocsi. Igaz, akkor lehet ez lesz a gond, általában dálután 2-4 körül használnám a klímát, de addig használom (is) a kocsit, meg általában napon is áll. Szóval kívül-belül kapja a meleget.


Szóval, reggel 15-20 percet járattam, az alatt se hűtött a klíma. Vagy több idő kellene neki?








Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2018. május 06. vasárnap, 11:51