![YELLOW](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1063/1063_1365250838874_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. április 09. szombat, 18:57
szicsu írta:YELLOW írta:szicsu írta:YELLOW írta: kérdés.
- ugye a klímapanelen 15-16 fok állítható be. ennek a hőfoknak AUTO állásban van szerepe? ha nem nyomom be az AUTO gombot, akkor ha 16 fok alá menne a belső hőfok, akkor is nyomná tovább a hideget? mert ugye a klíma 1-8 fokos hideget fúj be, tehát tudná hűteni.
- a másik, hogy ha megy a klíma, és kint és bent is hidegebb van mint 16 fok, akkor is átmegy a levegő a hőcserélőn? vagy ha nem megy a klíma hanem csak simán belső keringetés mondjuk, a hőcserélő akkor is a körben van, áramlik át rajta a levegő, vagy egy elkerülő úton halad be az utastérbe?
köszi!
Ha jól tudom,az AUTO csak a befújás helyét szabályozza automatikusan...A hőfokhoz nincs köze.
biztos, hogy köze van... különben mi értelme állítani a hőfokot? azért va a kis rács kis beszívó ventivel is, hogy közben nézi az utastérben lévő levegő hömérsékletét.
most nem is az AUTO gomb a lényeg.
nem tudom, hogy az E46 boxa, hogy van felépítve.
ha nem megy a klíma, akkor elzárja a hőcserélő felé menő utat teljesen?
mert ugye minden klíma tisztítónál, vagy eljárásnál azt mondják, írják, hogy a klímának mennie kell. ugye mint a "bombás", vagy ózonos tisztításnál az a lényeg, hogy a hőcserélőn átmenjen a cucc. ózonosnál pluszban jó, ha hideg a levegő, mert az oxigén dúsabb, és ugye az ózon oxigénből lesz. tehát így oké.
de ha hideg van, akkor az jó, csak én most azon agyalok, hogy olyankor, ha simán belső keringetés van, akkor is a körben van a hőcserélő?
nem tudom érthető-e a dolog.
Muszáj,hogy belső levegőn is a körben legyen a hőcserélő,mert akkor,ha belső levegőre állítanád nyáron 5 percen belül elég meleged lenne az autóban.
Amit én használtam klímatisztító"bombát",arra rá is volt írva,hogy belső keringetésre kell állítani az autót,és elindítani a klímát...
Amúgy AUTO állás nélkül is a beállított hőfokot csinál az utastérben...
de ha ez igaz, akkor felesleges klímát indítani, mert a levegő közé megy a hőcserélőnek... ezért gondoltam azt a logikát, hogy csak bekapcsolt klímával terelődik a hőcserélő felé a levegő. és ezért van mindenre ráírva. másképp nem érne semmit.