Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 12:24


raul227 írta: Köszönöm, ezt néztem, tele van, pirosas olajjal, de akkor hol a váltó olaj beöntő?


Hát rajta a váltón.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 10:21


YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?


Ha jól tudom, a feszítő rugós szerkezetű, és a rugó lehet már elfáradva.
Kiegészítve az előzőt: az akksi jel is azért villan fel, mert a csúszó szíj miatt akkor épp nincs elegendő töltésed. Igen, az ATF az váltóolaj, elvileg soha nem kellene cserélni de ártani nem fog neki, sőt ajánlott is. Erről bővebben valamelyik váltós topikban olvashatsz.


a kormányszervóba is ATF olaj való rá is van írva a kupakra, a tartályra.


Meg tudnád mondani melyik a kormány szervó olaj beöntje? Nem találom...


EGR mellett:

Köszönöm, ezt néztem, tele van, pirosas olajjal, de akkor hol a váltó olaj beöntő?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 05:22


raul227 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?


Ha jól tudom, a feszítő rugós szerkezetű, és a rugó lehet már elfáradva.
Kiegészítve az előzőt: az akksi jel is azért villan fel, mert a csúszó szíj miatt akkor épp nincs elegendő töltésed. Igen, az ATF az váltóolaj, elvileg soha nem kellene cserélni de ártani nem fog neki, sőt ajánlott is. Erről bővebben valamelyik váltós topikban olvashatsz.


a kormányszervóba is ATF olaj való rá is van írva a kupakra, a tartályra.


Meg tudnád mondani melyik a kormány szervó olaj beöntje? Nem találom...


EGR mellett:


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 23:20


YELLOW írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?


Ha jól tudom, a feszítő rugós szerkezetű, és a rugó lehet már elfáradva.
Kiegészítve az előzőt: az akksi jel is azért villan fel, mert a csúszó szíj miatt akkor épp nincs elegendő töltésed. Igen, az ATF az váltóolaj, elvileg soha nem kellene cserélni de ártani nem fog neki, sőt ajánlott is. Erről bővebben valamelyik váltós topikban olvashatsz.


a kormányszervóba is ATF olaj való rá is van írva a kupakra, a tartályra.


Meg tudnád mondani melyik a kormány szervó olaj beöntje? Nem találom...


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 23:18


Tomi88 írta:
raul227 írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?


Ha jól tudom, a feszítő rugós szerkezetű, és a rugó lehet már elfáradva.
Kiegészítve az előzőt: az akksi jel is azért villan fel, mert a csúszó szíj miatt akkor épp nincs elegendő töltésed. Igen, az ATF az váltóolaj, elvileg soha nem kellene cserélni de ártani nem fog neki, sőt ajánlott is. Erről bővebben valamelyik váltós topikban olvashatsz.



Tudnál erről valami képet linkelni, vagy valaki más..? Pár dolog volt már cserélve azért kérdezem hogy kizárjam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 18:20


Tomi88 írta:
raul227 írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?


Ha jól tudom, a feszítő rugós szerkezetű, és a rugó lehet már elfáradva.
Kiegészítve az előzőt: az akksi jel is azért villan fel, mert a csúszó szíj miatt akkor épp nincs elegendő töltésed. Igen, az ATF az váltóolaj, elvileg soha nem kellene cserélni de ártani nem fog neki, sőt ajánlott is. Erről bővebben valamelyik váltós topikban olvashatsz.


a kormányszervóba is ATF olaj való rá is van írva a kupakra, a tartályra.

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 18:05


raul227 írta:
Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?


Ha jól tudom, a feszítő rugós szerkezetű, és a rugó lehet már elfáradva.
Kiegészítve az előzőt: az akksi jel is azért villan fel, mert a csúszó szíj miatt akkor épp nincs elegendő töltésed. Igen, az ATF az váltóolaj, elvileg soha nem kellene cserélni de ártani nem fog neki, sőt ajánlott is. Erről bővebben valamelyik váltós topikban olvashatsz.


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 17:54


Tomi88 írta:
raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.


Nagyon Szépen köszönöm a gyors és pontos választ,azután megnéztem a szijat vizes volt még befujtam szíj sprayvel, ami csúszás gátló, semmi hiba nem volt,mentem pár kilométert, azalatt egyszer sem csinálta. Szíj feszítő az a teleszkópos dolog lenne? Vagy valamelyik tárcsa?

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 17:09


raul227 írta: Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Szia!
Jól gondolod, a pocsolyák miatt történt. A szíj hajtja a szervószivattyút és a generátort is. A a párátlanítás miatti nagyobb áramfelvételtől a generátort nehezebb forgatni, és a kormányzás is terheli a szíjat. Az így a nedvességtől már megcsúszik, ennek a nyikorgását hallottad. Elvileg nem lenne szabad ilyennek történnie, talán már nem az igazi a szíjfeszítő.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 15:09


Sziasztok, ebben a nagy esőben azt vettem észre, hogy néha kihagy a szervó, mellékesen a szíj is nyikorgott, az eső miatt. A kettő összefügg? Úgy értem, csak az eső miatt hagyott ki a szervó? Kb 2x, 1km-en belül. A szervó szíj a generátor szíj egyben, mármint az hajtja? És hol tudom megnézni a szervó olaj szintet? Esetleg link egy képpel, vagy ilyesmi, mert ez nekem új. köszönöm szépen.

Szerk :az atf olaj az a váltó olaj, ugye? Azt hány km-enként kell cserélni?

Aztán most mentem vele egy próba kört, a szervó kihagyogat, és amikor forgatom a kormányt az akksi jel kivillan. A kátyús utak miatt nagyon nagy pocsolyakba mentem vele, emiatt lehet, vagy más? 2 hónapja volt mindkét szíj cserélve. Daycora.
Esetleg van hozzá köze, hogy full ablak fűtésen volt, párátlanította? azzal a gombbal ami direkt arra van, jobb oldalt ablak fűtés.



Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. február 15. hétfő, 16:18

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!