- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2017. április 26. szerda, 11:56
Sziasztok,
E46 330d Eu4-es motronál a légtömegmérő 3-as és 4-es lába között mennyi az ellenállás akinek van megmérné.
Köszönöm.
Elküldve: 2017. április 26. szerda, 11:56
Elküldve: 2017. április 26. szerda, 10:36
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.
Elküldve: 2017. április 26. szerda, 10:32
Elküldve: 2016. december 25. vasárnap, 11:26
Bmc írta: Szia, a vicc h magukat szakértőnek tartó emberek nézték meg Pesten a kocsit.. Hát ennyit erről. Most megin alig megy. 4000 fordulattal leszabályoz, és 100 ig alig tudom kigyorsítani.YELLOW írta:Bmc írta: Sziasztok! x3 2.d 2006os. A Légtömegmérőt hibakód utàn cseréltem. De még mindig magas 10-11 literes a fogyi, és újra ég a csekklámpa. Mi lehet? És Nem is túl erős szerintem... És 3 napja vettem, vétel után jött ki, nagyon csalódott vagyok.
dízelnél ez jóval összetettebb. ehhez kell tudás és szakértelem. mert lehet betob valamit hibának, pl légtömegmérőt, miközben lehet a valamelyik szonda küld rossz értéket, csak épp nem annyit, nem úgy van megmakkanva, hogy a szenzort még nem dobja hibának. ez most csak egy példa a szemléltetés kedvéért.
ide nem elég hibakódokat nézegetni, hanem élőadat olvasás kell, és szakértelem.
felsorolhatunk minimum 5 alkatrészt, amitől lehet ez a problémád, de semmi értelme, mert lehet csak felesleges cserélgetések lesznek belőle.
szerk.: az sem kizárt, hogy a légtömegmérő csere miatt adaptáció törlés kell
Elküldve: 2016. december 24. szombat, 18:45
YELLOW írta:Bmc írta: Sziasztok! x3 2.d 2006os. A Légtömegmérőt hibakód utàn cseréltem. De még mindig magas 10-11 literes a fogyi, és újra ég a csekklámpa. Mi lehet? És Nem is túl erős szerintem... És 3 napja vettem, vétel után jött ki, nagyon csalódott vagyok.
dízelnél ez jóval összetettebb. ehhez kell tudás és szakértelem. mert lehet betob valamit hibának, pl légtömegmérőt, miközben lehet a valamelyik szonda küld rossz értéket, csak épp nem annyit, nem úgy van megmakkanva, hogy a szenzort még nem dobja hibának. ez most csak egy példa a szemléltetés kedvéért.
ide nem elég hibakódokat nézegetni, hanem élőadat olvasás kell, és szakértelem.
felsorolhatunk minimum 5 alkatrészt, amitől lehet ez a problémád, de semmi értelme, mert lehet csak felesleges cserélgetések lesznek belőle.
szerk.: az sem kizárt, hogy a légtömegmérő csere miatt adaptáció törlés kell
Elküldve: 2016. december 03. szombat, 08:25
Bmc írta: Sziasztok! x3 2.d 2006os. A Légtömegmérőt hibakód utàn cseréltem. De még mindig magas 10-11 literes a fogyi, és újra ég a csekklámpa. Mi lehet? És Nem is túl erős szerintem... És 3 napja vettem, vétel után jött ki, nagyon csalódott vagyok.
Elküldve: 2016. december 02. péntek, 23:12
Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 23:35
jamborj írta:Rendben,kösziJohn írta:YELLOW írta:Alapjárati motor ha rajta a légtömeg csati a légtömegen akkor miért van alapjárat? Nem csodálkozom a hibakódon mert törlöm rögtön amint visszadugom De elvileg kéne lennie alapjáratnak lehúzott csatinál?John írta: Sziasztok.Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál?
lehet rossz az alapjárati motor is?
lehet ki kellene takarítani. azon majd ne csodálkozz, ha olvasol hibakódot, akkor benne lesz a légtömegmérő, mint hiba.
Elvileg kell lennie...de a már nem százas pl. gyertya, trafó,lambdaszonda, stb, akkor a légtömegmérő nélkül, lehet már nem olyan gyorsan korrigál és leáll...
Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 19:03
John írta:YELLOW írta:Alapjárati motor ha rajta a légtömeg csati a légtömegen akkor miért van alapjárat? Nem csodálkozom a hibakódon mert törlöm rögtön amint visszadugom De elvileg kéne lennie alapjáratnak lehúzott csatinál?John írta: Sziasztok.Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál?
lehet rossz az alapjárati motor is?
lehet ki kellene takarítani. azon majd ne csodálkozz, ha olvasol hibakódot, akkor benne lesz a légtömegmérő, mint hiba.
Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 23:57
YELLOW írta:Alapjárati motor ha rajta a légtömeg csati a légtömegen akkor miért van alapjárat? Nem csodálkozom a hibakódon mert törlöm rögtön amint visszadugom De elvileg kéne lennie alapjáratnak lehúzott csatinál?John írta: Sziasztok.Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál?
lehet rossz az alapjárati motor is?
lehet ki kellene takarítani. azon majd ne csodálkozz, ha olvasol hibakódot, akkor benne lesz a légtömegmérő, mint hiba.
Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 12:25
John írta: Sziasztok.Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál?
Elküldve: 2016. november 26. szombat, 21:52
Elküldve: 2016. október 14. péntek, 21:17
takytomy1 írta:takytomy1 írta:papamaci199 írta:takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!
Szia. Igen, ha lehúzod a csatlakozót a hibaüzenet megmarad róla amíg ki nem törlik. Amióta nálad van az autó nem húz 3000 alatt? Hasonló cipőben jártam már és nálam a geometriát mozgató vákuum csövek voltak elérve. Én azt javaslom azokat nézd meg előbb.
Szia!Nem olyan rég kezdte,hogy olyan erőtlen lett.Átakarom az összes vákuum csövet nézni mert már most találtam olyat ami szét volt repedve.
Köszi a segítséget és ha van valami változás akkor írok!!!
Na sikerült,úgy néz ki jó lett,egy vákuum cső volt 2cm hosszan szétrepedve.Végre nem olyan mint egy szívó diesel!!!
Elküldve: 2016. június 04. szombat, 10:04
takytomy1 írta:papamaci199 írta:takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!
Szia. Igen, ha lehúzod a csatlakozót a hibaüzenet megmarad róla amíg ki nem törlik. Amióta nálad van az autó nem húz 3000 alatt? Hasonló cipőben jártam már és nálam a geometriát mozgató vákuum csövek voltak elérve. Én azt javaslom azokat nézd meg előbb.
Szia!Nem olyan rég kezdte,hogy olyan erőtlen lett.Átakarom az összes vákuum csövet nézni mert már most találtam olyat ami szét volt repedve.
Köszi a segítséget és ha van valami változás akkor írok!!!
Elküldve: 2016. június 04. szombat, 06:24
papamaci199 írta:takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!
Szia. Igen, ha lehúzod a csatlakozót a hibaüzenet megmarad róla amíg ki nem törlik. Amióta nálad van az autó nem húz 3000 alatt? Hasonló cipőben jártam már és nálam a geometriát mozgató vákuum csövek voltak elérve. Én azt javaslom azokat nézd meg előbb.