- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 16:44
Du. hívott a "reszellő" megrendelte a légtömegmérőt. Ha megjött berakja és hív egyből.
Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 16:44
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:28
ateszka86 írta:Pocses írta:Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Nekem főleg hidegen amíg át nem fordul a víz. De utána sem az igazi nem olyan mint előtte volt. Kevesebb a nyomaték, és "gondolkodik" mikor tipornám neki. Azt mondta elhozhatom nyugodtan míg nem lesz helyette, de inkább ott hagytam megvárom a cserét.
nekem kb 40 volt a légtömegmérő,bosch...utána a motorvezérlést kell frissíteni...h felismerje és akkor fasza nagyon sztem ne bontotatt vegyél,ha nem bosch-t
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:17
Pocses írta:Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Nekem főleg hidegen amíg át nem fordul a víz. De utána sem az igazi nem olyan mint előtte volt. Kevesebb a nyomaték, és "gondolkodik" mikor tipornám neki. Azt mondta elhozhatom nyugodtan míg nem lesz helyette, de inkább ott hagytam megvárom a cserét.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:15
Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:12
Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:34
YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:31
Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:26
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:14
zoli900 írta:Kérdezz meg itt a fórumon olyanokat,akik nagyon vágják a légtöm.mérőt.Próbáld meg a lehúzásos módszert,de előbb érdeklődd tőlük körbeember84 írta:zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!
Igen,de nálam alapjáraton is 40-45 ami már 3-szorosa az értéknek,én már csak erre tudok gondolni,már mindent átnéztek.
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:12
ember84 írta:zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:10
zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:07
Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 09:39
anubisz írta:ember84 írta: E46 20d motornal,ha alapjaraton lehozom a legtomegmero csatijat,minek kell tortennie,ha jo a mero?minek ha csal a mero?es minek,ha rossz?koszi a tapasztalatokat!
Yellow ezt írta: lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.
Őt idéztem. Tehát gondolom ha szar, leállítod, és lehúzod, utána indítasz, ha úgy jó, akkor a tömegmérő rossz, mivel ha rá van dugva a rossz, gondolom akkor a mérő értékét veszi figyelembe, ha le van húzva akkor meg átlagot számol.
Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 00:20
ember84 írta: E46 20d motornal,ha alapjaraton lehozom a legtomegmero csatijat,minek kell tortennie,ha jo a mero?minek ha csal a mero?es minek,ha rossz?koszi a tapasztalatokat!
Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 22:57