státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. november 02. csütörtök, 21:19


ducati113 írta: Sziasztok!
A vaterán most láttam lég tömeg mérõket újak jó áron.Elsö szilentet csak lenfördert vegyetek.Ez gyári a BMW embléma kivan köszörülve belõle,de eredeti.Beszállitó.Én cseréltem olcsót is de mindegyik ki fakadt és engedte az olajat.Ezt csak aluházzal egyût lehet kapni 14.000ft a Préselt 7000ft( db )de az szar.Egy asztalos szorítóval te magad is kitudod cserélni.Egy óra a kettõ.A futó mûvet állítani nem szükséges.De lehet, én 2000ft-ért nézetem meg.Jó tanács.Csak olajos szilentet rakjál fel, mert ha nem akkor a gömb fejeid bányák.Az meg egy kicsit költségesebb beavatkozás.Az olaj csilapitást nem hülyeségbõl találták ki.(Olcso húsnak híg a leve.)


Nekem gyári szilentek vannak bent. Hol van abban olaj? Nem kötekszem, csak nem értem.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 02. csütörtök, 20:36


Sziasztok!
A vaterán most láttam légtömegmérõket újak jó áron.Elsö szilentet csak lenfördert vegyetek.Ez gyári a BMW embléma kivan köszörülve belõle,de eredeti.Beszállitó.Én cseréltem olcsót is de mindegyik ki fakadt és engedte az olajat.Ezt csak aluházzal egyût lehet kapni 14.000ft a Préselt 7000ft( db )de az szar.Egy asztalos szorítóval te magad is kitudod cserélni.Egy óra a kettõ.A futó mûvet állítani nem szükséges.De lehet, én 2000ft-ért nézetem meg.Jó tanács.Csak olajos szilentet rakjál fel, mert ha nem akkor a gömb fejeid bányák.Az meg egy kicsit költségesebb beavatkozás.Az olaj csilapitást nem hülyeségbõl találták ki.(Olcso húsnak híg a leve.)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2006. november 03. péntek, 15:48

státusz Szebi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2006. november 02. csütörtök, 12:27

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 17:28


Reggel 7-re mentem, délben vittem el, mert nem úgy jelentkeztem be, hogy megvárom. Ha így tettem volna, 9-10 tájban lett volna kész.( Csak ezt nem tudtam! )

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 15:30


Az világos, köszi meglátom, hogy sikerül-e gyárit szerezni, ha nem, valszeg ez lesz. mennyi ideig tartott a beavatkozás?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 14:33


Hello!
Valójában felújították, mert a réginek a fémházába vulkanizáltak? préseltek? új gumit-ami tömör, nem olajos-ezért feszesebb. A kettõ (jobb+bal) szereléssel lett 19. És ne feledkezz meg egy futómûállításról sem, ami 5-10 pénz helytõl függõen, mert szerelés után elmászhat a geometria. Nekem nem ment el, de jobb a békesség alapon nem szabad kihagyni.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 13:31


Természetesen, az a minimum, hogy leírom a tapasztalatom, remélem már hétvégén meglesz! Fontos dolog az az egy év gari, holnap hívom az embert, ahol lehet rendelni, ünnepnap csak nem zavarom ilyennel.
Én is szeretem a gyári cuccokat, de már unom azt, hogy "beraktam ez gyári, hogy miért nem jó...? cseréljük ki még ezt.." ennek sosincs vége. Ezt pl. egy Vitoval adta elõ az a srác akihez eddig jártam, és úgy döntöttem, hogy azt a kocsimat amivel én járok más nemigen fogja többet szerelni, vagy ha igen, szigorúan csak akkor, ha ott vagyok. Ezért örülök ennek az infónak amit 330d-tõl kaptam, mert ha valaki ezt, vagy ilyen a trükköket nem ismer, hogy meri elvállalni egy BMW (vagy bármi) javítását???? Pláne komoly összegért?


státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 13:08


meszes írta: Jó reggelt! Már le is húztam a csatit, és láss csodát, tényleg nem torpan. Ez számomra hihetetlen, mert sok mindenkit kérdeztem, szerelõket, neveseket, okosakat... de mind csak vakított, sztem azt sem tudták mirõl beszélek.
No, de holnap megrendelem az új légtömegmérõt, bízom benne, hogy addig így kibírja, mert már nincs szivem visszadugni a csatit, mert úgy csak kínlódik a motor.
Még egyszer nagyon szépen köszi a hasznos infót!


Majd ha lehetséges leírnád a tapasztalatodat a légtömegmérõvel kapcsolatban? Már csak azért, mert nekem hozott a srác, aki szereli a kocsimat valami utángyártottat (nem tudom, hogy honnan és milyet, mert nem is láttam), ki lett vele próbálva a kocsi és az eredmény elkeserítõ volt! Füsölt és abszolút nem ment, szóval nekem azt mondták akkor, hogy csak gyárit. Most is ezt hajtom, de ha neked esetleg beválik ez, akkor én is rendelek, végülis az ár nem rossz a gyári bolti árához képest. Habár mint ahogy mondtam nekem nem sok bizodalmam van ebben, meg egyébként utángyártott cuccokban egyáltalán, dehát ki tudja!?

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 13:00


Hát én megveszem, egyrészt, mert szeretem, ha jó a gép, másrészt, mert van egy fordulat ezelõtt 2300, most olyan 2800 ahol szégyenteljesen füstöl, és ez engem nagyon zavar.
De ha ettõt nem fog megszûnni, már legalább egy hibát kizártam, és tudok tovább lépni.

Hali BarG! 19-ér cserélték a kettõt? ugye egy jobb, és egy bal?
munkadíjjal annyi? vagy felújították?

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 12:35


nyugi nem lesz semmi baja, én is jártam úgy. 730d meg kb 2 éve megy úgy, bár õt sem értem mert meg tudná venni...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 11:31


Off
2 héttel ezelõtt cseréltettem az elsõ futómûben hátsó szilenteket. alapvetõen 75000 km után sem volt semmi baja - de nem is Bp-en közlekedem! -mert egy olajos vékony gumis konstrukció, ami szerintem keményítve stabilabbá teszi a gépet. Elõször a Bimmerworldös Powrflexre gondoltam, de több felõl azt hallottam, hogy az már túl kemény. Végülis némi tájékozódás után a silentblock.hu-nál cseréltettem 19 kemény pénzért!!! A két db volt ennyi! És tényleg stabilabb lett.
On

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 01. szerda, 09:52


Jó reggelt! Már le is húztam a csatit, és láss csodát, tényleg nem torpan. Ez számomra hihetetlen, mert sok mindenkit kérdeztem, szerelõket, neveseket, okosakat... de mind csak vakított, sztem azt sem tudták mirõl beszélek.
No, de holnap megrendelem az új légtömegmérõt, bízom benne, hogy addig így kibírja, mert már nincs szivem visszadugni a csatit, mert úgy csak kínlódik a motor.
Még egyszer nagyon szépen köszi a hasznos infót!

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. október 31. kedd, 23:27


Az lesz az, ha megtalálnád, elõre is köszi, várom.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. október 31. kedd, 23:21


lengõkar hátsó szilent? nem bonyolult. szerelõnek, csápossal fõleg nem(:
vettem gyárit, csak ki volt reszelve belõle a bmw-jel így volt 10, v 15 db-ja. bmw bontó, rákoscsabán asszem. számot írok ha megtalálom.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. október 31. kedd, 23:06


Hú, köszi a gyors választ, holnap kipróbálom, az oldalt már néztem tegnap is, szerintem teljesen oké, ha az a hiba meg is veszem, már eldöntöttem.
még egy kérdésem lenne, az elsõ lengõkar szilentem is lóg, ezt hol érdemes cseréltetni, vagy mennyire bonyi cserélni, konkrétan sajtolva van a lengõkarba? ja, 2002 150 le 320d