Sziasztok! történetem a következő: vettem egy enyhén sérült e 46 faceleift 330 cd-t...régi vágyam volt ez az az autó,főleg manuális váltóval.....


annyira volt sérült,hogy azert a kormánylégzsák kinyílt...odahaza Magyarországon javítattam meg és le a kalappal a fiúk előtt igazán szép munkát végeztek 4 hét leforgása alatt/arról nem is beszélve,hogy az alkatrészek beszerzése facelifthez nem volt egyszerű/..kicseréltünk mindent légzsák,vezérlő stb csak egy dologról feledkeztünk meg az akksi pozitív sarujánál lévő biztonsági fejről..az előző gazadája a kocsinak gondolom azt a "lerobbanó fejet" valahogy visszarakta,hogy az autó indítható,próbálható legyen és ez teljesen el is kerülte így a figyelmet..hiba törlésekor viszont megtudtuk miért is világít még a lámpa..nem volt már időm,vissza kellett jönnöm külföldre..gondoltam majd én sk kicserélem a kábelt..találtam is egy pozitív kábelt bontottan de a 318-asét amiben elöl van az akksi se a vezérlő szálak csatlakozója ugyanaz.nagy boldogan hozzáláttam és megtoldottam a vastag kábelt ami megy előre az önindítóhoz állandó pozitív.vettem fém roppantócsövet a toldáshoz,hőre zsugoródó műanyag szigetelést--legyen szépen meg csinálva....pillanatnyi állás : tárolt hiba már nincs az "agyban",mégis világít az airbag lámpa..irány Bmw szalon,ahol szépen fölvilágosítottak,hogy az a probléma,hogy a bontóbol vett akksi saru plussz kábel átmérője kicsit kisebb,nagyobb az ellenállása és ezért világít a légzsáklámpa...nem értem miért hisz az a kábel szerintem nincs összefüggésben a légzsákindítóval....:megrendeltem egy komplett kábel javító készletet potom 180 euróért ,plussz 100 euró a beszerelése...:S
csak azert osztottam ezt itt meg,ha esetleg valaki ilyen cipőben járna a jövőben ,talán ez lehet a megoldás.....