autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2018. január 12. péntek, 16:41


konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. január 12. péntek, 10:32


Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 12. péntek, 10:32

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. január 10. szerda, 19:56


Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. december 28. csütörtök, 21:22


Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.

Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. december 25. hétfő, 23:29


Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam!
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.

Fele annyiért vettem mint a tiéd. Több mint 3 hónapig kerestem Facelift előttit Touringban ami nincs le lakva szét hajtva. Hiba oka ki derült és javítva lett. Hiba előtt és után is úgy húzott ahogy kell. 1500km alatt nem vettem észre hogy fogyna a víz meg az olaj. Motor csere csak hirtelen felindulásból jutott eszembe mert úgy hallottam hogy megbízhatóbb motor, most jön hogy miért nem e36-ot vettem mert azzal gyártották egyszerűen nem tetszik. Eladni nem fogom ha veszek másikat meg tartom úgy mint most az Opelt(enni nem kér). Mondjuk a 2 éves tervben benne van e38 vagy e39 8hengerrel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. december 22. péntek, 08:32


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam!
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. december 21. csütörtök, 19:26


YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. december 21. csütörtök, 19:39


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. december 20. szerda, 21:22


Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra


szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.
most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.

Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. december 20. szerda, 18:30


Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. december 14. csütörtök, 17:25


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 14. csütörtök, 17:33

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. november 21. kedd, 22:27


negativ0001 írta:
John írta:
negativ0001 írta:
Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.


Szia."Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve." Melyikekre gondolsz? http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2068 Mi az a ketyere az 1-es jelnél?


Az az 1es az egy egyiranyu szelep.
En ezekre gondoltam:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0637

Itt a 7est nezd meg, itt van 4 darab es a 17est, foleg a kozelebbi vege, ami ramegy a szivocsore, majd megtalalod, na az szokott elhasadni hosszaban.
Bocsi, h keson valaszoltam

Szia.Sebaj köszönöm.A bemelegedés utáni hang nekem vajon mitől lehet?Olyan mintha a motor mögül jönne de csak meleg motornál és hidegen nincs hangja,ha kinyomom a kuplungot ha nem semmi különbség
És emeltebb alapjáraton mintha mérséklődne amit belinkeltem videó ott meleg a motor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2017. november 21. kedd, 21:54


John írta:
negativ0001 írta:
Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.


Szia."Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve." Melyikekre gondolsz? http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2068 Mi az a ketyere az 1-es jelnél?


Az az 1es az egy egyiranyu szelep.
En ezekre gondoltam:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0637

Itt a 7est nezd meg, itt van 4 darab es a 17est, foleg a kozelebbi vege, ami ramegy a szivocsore, majd megtalalod, na az szokott elhasadni hosszaban.
Bocsi, h keson valaszoltam


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. november 06. hétfő, 17:07


Sziasztok,M43b16tu-nál mi szokott csak bemelegedés után és csak alapjáraton zörögni? Emeltebb alapjáraton mérséklődik és hidegen semmi hangja. https://www.youtube.com/watch?v=p4zZTiCcfjY
(Természetresen nem azt kérném hogy megválaszolják a hiba konkrét okát,valójában olyasmi érdekelne hogy mi nem lehet a baja például vezérműlánc,szelep hang hogy ezek ugye hidegen is csinálnák és nem csak alapjáraton.Ettől a kettőtől fosok.. )



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. november 06. hétfő, 18:22

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. október 29. vasárnap, 13:03


negativ0001 írta:
Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.


Szia."Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve." Melyikekre gondolsz? http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2068 Mi az a ketyere az 1-es jelnél?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 20:28


Pocses írta: Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.


Szia! Nekem is volt ilyen bajom, de nem hallatszott szivohang, csak annyi, hogy megnott a fogyasztas, de a teszteren nem igen lehetett latni semmit sem, csak azt, hogy sok oxigen van es lambda korrigalt. Az injektoroknal egyenkent, van egy levego slag is. Rovidek, amelyek egy gyujto femcsobe mennek be, majd onnan egy vastagabb slagon elomegy a lepkeszelep es a levego mennyiseg mero koze. Ezek a slagok ebben a korban mind el vannak erve. Ki kell cserelni, nem nagyon latszanak a repedesek rajta ! A masik szivo hang johet a kartergaz szeleptol, ha el van torve, vagy a szervofektol, ott mozgasd meg azt a slagot.