BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 10. kedd, 19:58


lorand007 írta: Tiszteletem, eredeti bmw valto olaj 2,5 liter lenne 50000 huf, aszem nem gyari kerul bele, max cserelem 2 evente


Azonnal keress másik boltot, mert Téged átvernek!
A rossz olajtól - nem belevaló - akér hetek alatt ronccsá válhat a váltód. Ha nem akarsz utánajárni a gyárinak, attól még ugyanolyan minőséget vehetsz szakértőtől más gyártótól is, kisebb pénzért. Ez azt akarja jelenteni, hogy 5000 Ft/liter árnál nem magasabban. De ha nincs erre időd, én nem erőszakoskodom!

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. július 10. kedd, 16:59


Tiszteletem, eredeti bmw valto olaj 2,5 liter lenne 50000 huf, aszem nem gyari kerul bele, max cserelem 2 evente

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 05. csütörtök, 12:30


19810902 írta: Sziasztok! E46 M3-hoz keresek 6-os manuális váltót,vagy olyan emberkét aki tudja javítani!Köszi előre is.








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. július 05. csütörtök, 12:35

19810902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2003

státusz 19810902

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 21:24


Sziasztok! E46 M3-hoz keresek 6-os manuális váltót,vagy olyan emberkét aki tudja javítani!Köszi előre is.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 11:09


zoliika írta:
Alesi írta:
zoliika írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?

Ha jól tudom akkor Attiláék nagy kiszerelésben veszik és "fejtik" ezt az olajat.Nekem Ők cserélték és ahogy írtam semmi problémám a váltóvalEredeti csomagolású volt a flakon?




Igen eredeti, 2db 1l-es flakon volt! Hívtam a szervízt, hogy ha lehet keressék meg a flakont (maradnia kellett benne), és akkor biztos leszek.


Akkor valami félreértés lehet szerintem.........Azért írtam,hogy "fejtik" mert amit kapnod kellett volna és még egyszer mondom"szerintem" annak nem gyári csomagolású olajnak kellett volna lennie.Tényleg nem akarok okoskodni



Zoli váltójába is ugyanez az olaj került! És tökéletesen működik!



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:57


Alesi írta:
zoliika írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?

Ha jól tudom akkor Attiláék nagy kiszerelésben veszik és "fejtik" ezt az olajat.Nekem Ők cserélték és ahogy írtam semmi problémám a váltóvalEredeti csomagolású volt a flakon?




Igen eredeti, 2db 1l-es flakon volt! Hívtam a szervízt, hogy ha lehet keressék meg a flakont (maradnia kellett benne), és akkor biztos leszek.


Akkor valami félreértés lehet szerintem.........Azért írtam,hogy "fejtik" mert amit kapnod kellett volna és még egyszer mondom"szerintem" annak nem gyári csomagolású olajnak kellett volna lennie.Tényleg nem akarok okoskodni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:55


ugye itt is azt írja, amit mondok már rég, hogy manuálisba is ATF olajat.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:52


érdekesség google fordító:

Szóval ... Tavaly megváltozott a kézi transz folyadék, amit az én BMW-Zentrum mondta nekem az volt a megfelelő folyadék. Nekem van egy 2010 amerikai spec 6MT 135i. Az autó a BMW-vel érkezett folyadék MTF-LT-3. Saját kereskedő azt mondta, hogy LT-3 most superceeded az LT-4. Szóval nekem 2.5L az LT-4 és A folyadék tavaly. Én nem igazán észre nagy változást váltó erőfeszítést.

Az első alkalommal, amikor megváltoztatta a tranny folyadék volt 52K km. Mire kijött sötét volt, fekete folyadék. Örültem, hogy megváltoztatta. Azt is megváltozott teh hátsó diff folyadékot Castrol SAF-XJ 75w140.

Egy kis háttér ... Saját váltó mindig csökönyös váltás 1-től a 2. fokozat. Különösen akkor, ha a transz hideg volt. Ez szinte kedvem volna őrölni. De soha nem volt semmi zaj - csak, hogy a váltókar volt nehéz beköltözni 2. fokozat. Később, amikor megvolt a teljesítmény SSK instaled a probléma ugyanaz volt. Csak mindig akadályozott, amikor hideg vagy a gyors váltások, amikor meleg volt a transz.

Néhány héttel ezelőtt végül kapott körül változó én transz folyadék újra. Ez alkalommal használtam egy transz folyadékot voltam a családias (Én a Redline ATF-D4 kézikönyv transz az én E36 évvel ezelőtt nagy eredményeket). Régebben a Redline-D4 ATF folyadék transz az én 135i kézi transz. Redline azt mondja, hogy lehet használni a BMW még ha ez egy ATF folyadék, a kézi transz használatra. Van saját kutatás ... de én vagyok az én hapy választás.

Attól a pillanattól kezdve én vezettem 10 méter - Tudtam, hogy jól választott! A váltó erőfeszítés könnyebb és minden, ami notchyness megszűnt. Nincs több balking vagy problémák felkapcsolva a 1. a 2.! Ez tényleg olyan, mintha egy másik továbbítása. Sima, mint a selyem. Én nagyon ajánlom, használja a Redline AFT-D4 bárki ül a kerítésen. Én tényleg nem hiszem, hogy olyan sokáig vártam, hogy próbálja ki. Részben ez volt a garanciális problémák miatt. De a végén tényleg meg kell fizetni a játékra. És én voltam azon a ponton, ahol ez a csökönyös váltó tényleg kezd zavarnak.

Vessen egy pillantást a képeim. Azt hiszem, azt mondják, sokat elárul a BMW "élettartam folyadékok" ostobaság! Csak nézd meg az üveget a bal oldalon! Ez LT-4 csak 26K km-re!! Kíváncsi vagyok, milyen rossz lenne vigyázni 100K vagy 200K km km-re!


BMW MTF-LT-4 transz folyadék. Balra a régi használt 26K km-re!
Jobb 1, új LT-4 folyadékot.

old MTF-LT-4, new LT-4, new R.L. ATF-D4


BMW MTF-LT-4 trans fluid. Left old used for 26K kms!
Right one, new LT-4 fluid.


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:50


zoliika írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?

Ha jól tudom akkor Attiláék nagy kiszerelésben veszik és "fejtik" ezt az olajat.Nekem Ők cserélték és ahogy írtam semmi problémám a váltóvalEredeti csomagolású volt a flakon?




Igen eredeti, 2db 1l-es flakon volt! Felhívtam Attilát, azt mondja mindbe eddig ilyen olajat tettek, és nem volt gond... nemtudom, most vagy teszek egy próbát olajcserével, vagy hagyom igy, és hátha jobb lesz.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 28. csütörtök, 11:05

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:49


YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?


én ahogy figyeltem, az MTF-LT olajak, MTF-LT2 - MTF-LT5-ig 75w-80-as igazából nem kéne ekkora különbséget okoznia a 80 helyett 90-es értéknek. viszont az tény, hogy én SMX-S-et raktam bele, ami szintén 75w-90 és nem az igazi. bár már sokat alakult. de a gyári olajhoz képest teljesen más volt az állaga, ahogy figyeltem. már bánom, hogy leengedtem a tiszta olajam.
azt nem feltételezném, hogy Atti átvágott volna...


Az átvágást azt én sem feltételezem, rendes srácnak tűnik Attila, csak ez az utolsó bizniszünk nem sikerült túl jól (először rossz címre küldte a csomagot, most meg ez...). Én azért ezt inkább nem hagynám benne, a kellemetlen kapcsolási érzet nem gondolnám, hogy véletlen, nem hiszem hogy jót tesz a váltónak.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 28. csütörtök, 11:06

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:45


Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?

Ha jól tudom akkor Attiláék nagy kiszerelésben veszik és "fejtik" ezt az olajat.Nekem Ők cserélték és ahogy írtam semmi problémám a váltóvalEredeti csomagolású volt a flakon?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 28. csütörtök, 10:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:40


Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?


én ahogy figyeltem, az MTF-LT olajak, MTF-LT2 - MTF-LT5-ig 75w-80-as igazából nem kéne ekkora különbséget okoznia a 80 helyett 90-es értéknek. viszont az tény, hogy én SMX-S-et raktam bele, ami szintén 75w-90 és nem az igazi. bár már sokat alakult. de a gyári olajhoz képest teljesen más volt az állaga, ahogy figyeltem. már bánom, hogy leengedtem a tiszta olajam.
azt nem feltételezném, hogy Atti átvágott volna...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 10:29


YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


De-de, amikor segítesz (nem csak nekem, másoknak is) akkor maximálisan érdekel!

M_Attilától rendeltem az olajat, üzenetben azt írtam neki, MTF-LT-t küldjön, amit küldött, arra nem ez volt írva, hanem 75W90 asszem. Feltűnt, de nem akartam más szakértelmét megkérdőjelezni...akkor ez történt, amit írtok?

Közbe beugrott, Valvoline márkájú volt az olaj. Rágugliztam, az első ami beugrott egy angol Subaru fórum, ahol ugyanilyen hibáról számol be valaki (1-es akadozik az új olajjal).

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 28. csütörtök, 10:45

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 09:05


YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


Öhöööm igen épp ez jutott eszembe........amit Yellow írt.Nekem a gyári olaj van benne nem a sima váltóműolaj!Szeretnek spórolni

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 09:03


Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?


Nekem is most volt egy hete,hogy kicserélték és Én semmi extrát nem vettem észresokan írták már ,hogy 1-es fokozatot nehezen veszi stb...Nekem olajcsere előtt és után is tökéletesen veszi a fokozatokat