érdekesség google fordító:
Szóval ... Tavaly megváltozott a kézi transz folyadék, amit az én BMW-Zentrum mondta nekem az volt a megfelelő folyadék. Nekem van egy 2010 amerikai spec 6MT 135i. Az autó a BMW-vel érkezett folyadék MTF-LT-3. Saját kereskedő azt mondta, hogy LT-3 most superceeded az LT-4. Szóval nekem 2.5L az LT-4 és A folyadék tavaly. Én nem igazán észre nagy változást váltó erőfeszítést.
Az első alkalommal, amikor megváltoztatta a tranny folyadék volt 52K km. Mire kijött sötét volt, fekete folyadék. Örültem, hogy megváltoztatta. Azt is megváltozott teh hátsó diff folyadékot Castrol SAF-XJ 75w140.
Egy kis háttér ... Saját váltó mindig csökönyös váltás 1-től a 2. fokozat. Különösen akkor, ha a transz hideg volt. Ez szinte kedvem volna őrölni. De soha nem volt semmi zaj - csak, hogy a váltókar volt nehéz beköltözni 2. fokozat. Később, amikor megvolt a teljesítmény SSK instaled a probléma ugyanaz volt. Csak mindig akadályozott, amikor hideg vagy a gyors váltások, amikor meleg volt a transz.
Néhány héttel ezelőtt végül kapott körül változó én transz folyadék újra. Ez alkalommal használtam egy transz folyadékot voltam a családias (Én a Redline ATF-D4 kézikönyv transz az én E36 évvel ezelőtt nagy eredményeket). Régebben a Redline-D4 ATF folyadék transz az én 135i kézi transz. Redline azt mondja, hogy lehet használni a BMW még ha ez egy ATF folyadék, a kézi transz használatra. Van saját kutatás ... de én vagyok az én hapy választás.
Attól a pillanattól kezdve én vezettem 10 méter - Tudtam, hogy jól választott! A váltó erőfeszítés könnyebb és minden, ami notchyness megszűnt. Nincs több balking vagy problémák felkapcsolva a 1. a 2.! Ez tényleg olyan, mintha egy másik továbbítása. Sima, mint a selyem. Én nagyon ajánlom, használja a Redline AFT-D4 bárki ül a kerítésen. Én tényleg nem hiszem, hogy olyan sokáig vártam, hogy próbálja ki. Részben ez volt a garanciális problémák miatt. De a végén tényleg meg kell fizetni a játékra. És én voltam azon a ponton, ahol ez a csökönyös váltó tényleg kezd zavarnak.
Vessen egy pillantást a képeim. Azt hiszem, azt mondják, sokat elárul a BMW "élettartam folyadékok" ostobaság! Csak nézd meg az üveget a bal oldalon! Ez LT-4 csak 26K km-re!! Kíváncsi vagyok, milyen rossz lenne vigyázni 100K vagy 200K km km-re!
BMW MTF-LT-4 transz folyadék. Balra a régi használt 26K km-re!
Jobb 1, új LT-4 folyadékot.
old MTF-LT-4, new LT-4, new R.L. ATF-D4
BMW MTF-LT-4 trans fluid. Left old used for 26K kms!
Right one, new LT-4 fluid.