- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2014. március 21. péntek, 18:04
hil írta:ZoleeSRB írta:
Olyat még nem hallottam aki a magyarra esküszik
Olasznak csak egy előnye van ,hogy nem rozsdásodik,általában ütve verve vannak, motorikus karbantartás hát...de persze biztosan van ott is ami jó állapotú!
Nekem az előző olasz volt soha többé nem szeretnék olaszt!
Ott a legolcsóbbak az autók, németo. is nagyon sokat visznek,ott is oda kell figyelni,nem azt mondom h a német autók a legjobbak.
Hozzáértővel menj megnézni aztán lehet jó lesz.
Szia!
Láss csodát: én a magyarra esküszöm!
Érveimet már korábban megírtam, most utoljára megteszem:
A német tudja, hogy 3, max 5 évre veszi az autóját. Ezért nem is igazán költ rá, csak azt, ami ahhoz kell, hogy az autó ne essen szét. Szigorúan betartja a 25-30k Km olajcsere periódust és a legolcsóbb olajat használja, mert tudja, hogy ennyi ideig akár pisivel is elmegy a motor. A német szervizektől sem kell hasra esni, mert ott is tudnak kóklerkedni a török meg egyéb vendégmunkások. Sok autópálya van, rámegy az elején és full gázzal nyomja neki a végéig, nincs kegyelem. Télen igen erősen sózzák az utakat, majd a sónedves autóval beáll a fűtött garázsába (mert megteheti) és ott dolgozik a só a 10-20 fokos környezetben. Ez a klíma a legjobb a rozsdának. Van még több is, de nem untatnék senkit tovább. Mindez nem a saját kútfejemből, hanem sokszori személyes tapasztalatból, meglátásból írom.
Persze ott is vannak autóhívő emberek, akiknél számít az autó, de az ritka, inkább a fogyasztói társadalom nézet uralkodik
hil
Akkor ha most jól értem te olyanra esküszöl amit Magyarországon helyeztek újonnan legelőször forgalomba 0 kilóméterrel és végig magyar utakon futott magyar tulajdonostól?
Vagy amit már egyszer behoztak valahonnan és volt egy magyar tulaja?
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 21. péntek, 18:07