YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 14:56


Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
hil írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1
dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni


Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.


ez használat függő. SI-nél is azért jön ki hamar relatíve, mert úgy használják. ha sima 20i-t is úgy használnák, az is hasonló sorsra jutna.
és ne felejtsuk el, hogy ez N45 motor, viszont 20i volt N43-mal is, ami már nem az a motor. szóval amit láttál, lehet N43-as volt.


Én ezt olvastam:
45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártás: 2004-2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
Forrás: Autorevue.cz

Magas fogyasztás, túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel. A 320si változat a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben elrepedt.

ÉN itt csak a 116i-t 316i-t és 320si-t olvastam,hogy ide tartoznak.
DE ha a sima 320i ide tartozik miért hagyták ki?
Reménykedtem hogy az a már az N46os motorral szerelt 2005-06os. évj.tól.
Szólj ha tévedek.
Vagy az N46os szuperbiztos mikori gyártású?

Üdv.Whole


hát itt eléggé azt látom nem vagy képben.
az N46 olyan 2003.09-től volt kb. és E90 is kapott a motorból pl, vagy éppen Z4, meg kitudja.
"túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel." -ez pont N46-ra jellemző, meg N42-re ami korábban volt. bár ennek is inkább vezetési stílus miatti hibák, mert ezek azért nem versenyautók, attól, hogy BMW. ha pörgeti az ember, minden autó sokat fogyaszt, egyébként pont az volt a jó, hogy takarékosan is használható.

BMW-nél nem célszerű írásokra hivatkozni motorkód alapján. az a biztos, amit leolvasol a blokkról, még a forgalmi sem garancia. vagy amit VIN kód alapján kidob a gép.
2001–2004 – 1.8/2.0 L N42 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2007 – 1.8/2.0 L N46 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2011 – 1.6/2.0 L N45 dupla Vanos
2007–2011 – 1.6/2.0 L N43 direkt befecskendezéses (mondjuk a többi is az, de ebben se Vanos, se semmi)

igazad van N45-ből nem volt sima 2.0
szerintem az 1.6-osakkal nincs gond, hisz mint írtam nincsennek felfúrva.
de jobb választás egy N43-as.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 14:22


YELLOW írta:
Whole01 írta:
hil írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1
dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni


Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.


ez használat függő. SI-nél is azért jön ki hamar relatíve, mert úgy használják. ha sima 20i-t is úgy használnák, az is hasonló sorsra jutna.
és ne felejtsuk el, hogy ez N45 motor, viszont 20i volt N43-mal is, ami már nem az a motor. szóval amit láttál, lehet N43-as volt.


Én ezt olvastam:
45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártás: 2004-2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
Forrás: Autorevue.cz

Magas fogyasztás, túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel. A 320si változat a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben elrepedt.

ÉN itt csak a 116i-t 316i-t és 320si-t olvastam,hogy ide tartoznak.
DE ha a sima 320i ide tartozik miért hagyták ki?
Reménykedtem hogy az a már az N46os motorral szerelt 2005-06os. évj.tól.
Szólj ha tévedek.
Vagy az N46os szuperbiztos mikori gyártású?

Üdv.Whole







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. május 15. vasárnap, 14:24

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 21:58


Whole01 írta:
hil írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1
dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni


Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.


ez használat függő. SI-nél is azért jön ki hamar relatíve, mert úgy használják. ha sima 20i-t is úgy használnák, az is hasonló sorsra jutna.
és ne felejtsuk el, hogy ez N45 motor, viszont 20i volt N43-mal is, ami már nem az a motor. szóval amit láttál, lehet N43-as volt.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 21:23


hil írta:
Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1
dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni


Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 19:36


Whole01 írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1
dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni


státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 19:18


YELLOW írta:
Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1 dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába

Köszike!!!!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 13. péntek, 08:14


Whole01 írta:
lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike


szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.


státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 13. péntek, 07:47


lantika írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?

Köszike

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. május 11. szerda, 12:34


Whole01 írta: Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???


státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. május 11. szerda, 11:54


Sziasztok!

1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?

2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171


Előre is köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 11. szerda, 11:54

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 21:29


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S

Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!


Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...


maga a motor csak mihezképest lomha... egy 30i-hez biztos
tény, hogy amúgy sem csípem az automatát, de a kismotoros autókban lévő automatáktól pláne falra mászok.
viszont most szín és kis motor, sut.váltó miatt kiválóan alkalmas női autónak. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy gáz ha férfi veszi meg. de ugye lehet második autó lesz a párjának. nyugodt vezetéshez jó, fogyasztásnak nem annyira. ez egy butább automata ráadásul.
piros színről annyit, hogy FL-ben jobban néz ki, de akkor is érdemes a htsó lámpára egy füst réteget húzni.

nekem már az is fura, hogy nincs gyújtáson lévő műszerfal kép. gyanítom világítana egy kis pont a km felirat mellett. lehet valós a km, folyamatos városi használat mellett. viszont a váltó kilehet már, gyanítom nem cserélgettek benne olajat.

első vagy női, nyugodt stílushoz jó autó lehet.


Yellow 5-ik kepen jär az auto motorja,ugy van lefenykepezve a müszerfal,es vilägit a 2 hätso vilägitäs visszajelzöje,de a manipu nem.


és abból a képből látsz valamit? mert csak díj ellenében nagyítható...


Köszi srácok a véleményeket, azt hiszem, akkor le is mondok róla! Am később gondoltam volna váltót cserélni benne, mert meg is őrülnék, ha automata váltót kellene használnom hosszú távon! Akkor majd tovább keresgélek... :S

Am honnan lehet megtudni, hogy az általam kinézett kocsinak való-s a kilométeróra állása, hogy lomha-e vagy sem, stb stb... ??




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 08. vasárnap, 21:30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 15:01


lantika írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S

Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!


Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...


maga a motor csak mihezképest lomha... egy 30i-hez biztos
tény, hogy amúgy sem csípem az automatát, de a kismotoros autókban lévő automatáktól pláne falra mászok.
viszont most szín és kis motor, sut.váltó miatt kiválóan alkalmas női autónak. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy gáz ha férfi veszi meg. de ugye lehet második autó lesz a párjának. nyugodt vezetéshez jó, fogyasztásnak nem annyira. ez egy butább automata ráadásul.
piros színről annyit, hogy FL-ben jobban néz ki, de akkor is érdemes a htsó lámpára egy füst réteget húzni.

nekem már az is fura, hogy nincs gyújtáson lévő műszerfal kép. gyanítom világítana egy kis pont a km felirat mellett. lehet valós a km, folyamatos városi használat mellett. viszont a váltó kilehet már, gyanítom nem cserélgettek benne olajat.

első vagy női, nyugodt stílushoz jó autó lehet.


Yellow 5-ik kepen jär az auto motorja,ugy van lefenykepezve a müszerfal,es vilägit a 2 hätso vilägitäs visszajelzöje,de a manipu nem.


és abból a képből látsz valamit? mert csak díj ellenében nagyítható...

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 13:53


YELLOW írta:
Bero írta:
Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S


Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!


Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...


maga a motor csak mihezképest lomha... egy 30i-hez biztos
tény, hogy amúgy sem csípem az automatát, de a kismotoros autókban lévő automatáktól pláne falra mászok.
viszont most szín és kis motor, sut.váltó miatt kiválóan alkalmas női autónak. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy gáz ha férfi veszi meg. de ugye lehet második autó lesz a párjának. nyugodt vezetéshez jó, fogyasztásnak nem annyira. ez egy butább automata ráadásul.
piros színről annyit, hogy FL-ben jobban néz ki, de akkor is érdemes a htsó lámpára egy füst réteget húzni.

nekem már az is fura, hogy nincs gyújtáson lévő műszerfal kép. gyanítom világítana egy kis pont a km felirat mellett. lehet valós a km, folyamatos városi használat mellett. viszont a váltó kilehet már, gyanítom nem cserélgettek benne olajat.

első vagy női, nyugodt stílushoz jó autó lehet.


Yellow 5-ik kepen jär az auto motorja,ugy van lefenykepezve a müszerfal,es vilägit a 2 hätso vilägitäs visszajelzöje,de a manipu nem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 10:17


Bero írta:
Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S


Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!


Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...


maga a motor csak mihezképest lomha... egy 30i-hez biztos
tény, hogy amúgy sem csípem az automatát, de a kismotoros autókban lévő automatáktól pláne falra mászok.
viszont most szín és kis motor, sut.váltó miatt kiválóan alkalmas női autónak. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy gáz ha férfi veszi meg. de ugye lehet második autó lesz a párjának. nyugodt vezetéshez jó, fogyasztásnak nem annyira. ez egy butább automata ráadásul.
piros színről annyit, hogy FL-ben jobban néz ki, de akkor is érdemes a htsó lámpára egy füst réteget húzni.

nekem már az is fura, hogy nincs gyújtáson lévő műszerfal kép. gyanítom világítana egy kis pont a km felirat mellett. lehet valós a km, folyamatos városi használat mellett. viszont a váltó kilehet már, gyanítom nem cserélgettek benne olajat.

első vagy női, nyugodt stílushoz jó autó lehet.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. május 08. vasárnap, 08:36


Trym84 írta: Sziasztok srácok

Tegnap kinéztem egy szépséget egy közeli autókereskedésnél, Ő lenne az:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...n-10097172

A fényezés a felnik, és a hátsó légterelő miatt egyből megtetszett! És nem mellesleg elég ritka az ilyen állapotú 318i.
Mi a véleményetek róla? Tudom 178.000 km van benne, de már sok hirdetést átbújtam, és mindegyikbe minimum ennyi KM van! :S


Szerk.: Am mi a véleményetek a piros színú BMW-kről? Nem b..is? Mivel férfi vagyok, és saját részre lenne, azt hiszem jogosan teszem fel a kérdést!






Helló!

A színről nem nyilatkozok,az szubjektív Ez a motor egy lomha sz.r kéziváltóval is,nemhogy egy automatával.. Szerintem ne ilyet nézz,ha csak nem pont ilyet akarsz. Az is biztos,már csak a képek alapján is,hogy ebbe nem ennyi Km van...