- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. május 15. vasárnap, 14:56
Whole01 írta:YELLOW írta:Whole01 írta:hil írta:Whole01 írta:YELLOW írta:Whole01 írta:lantika írta:Whole01 írta: Sziasztok!
1.Kérdésem hogy a következő példányra(E90 2005. 4henger 150Le) jellemző-e a láncnyúlás-szakadás ill. a vékony hengerfalak elrepedése vagy az csak a 320SI hozománya?
2.Ezenkívűl a 2006-07-08as évjáratú jobb vagy másabb-e vmiben mint ez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171
Előre is köszi!
A bal elsö ajtot elegge szarul javitottäk. A vekony hengerfal az ugy tudom,hogy a 320SI extra tartozeka volt. Amugy csak en nem talälom a KM älläst a hirdetesben???
Köszi Lantika,én is így informálódtam!Más fanok vélekedése erről?
Esetleg a 2. kérdésre vkinek válasz?
Köszike
szerintem nem csak az SI ilyen, hanem a sima 2.0 is. a fő probléma, hogy a motor ugyanaz mint az 1.6-ban, csak fel van fúrva, amiatt van elvékonyodva a hengerfal. az igaz, hogy az SI még hegyezettebb, de úgy gondolom! a sima 20-asnál is előjöhet a probléma.
Pedig 280.000km is láttam 320i-t hirdetve...és szervizkönyve szerint nem volt ilyen henger probléma vele.
És még én a 320iben láttam a "talán" csalódásmentes autót...mármint 1 dieselhez képest,ahol több probléma is előjöhet..
Ha vknek pozitív tapasztalata van 320ivel kapcs.ban azért ne tartsa magába
Köszike!!!!!
Szia!
Bocsesz, mit is akartál írni, mert ezt nem tudom értelmezni
Korábban írták h nemcsak a 320SI-nél hanem a sima 320inél is el van vékonyítva a hengerfal így annál is előfordulhat annak elrepedése...de mint mondtam láttam 320i-t 280.000kmrel ilyen hiba nélkül....akkor csak nem olyan gyakori ennek előfordulása.
ez használat függő. SI-nél is azért jön ki hamar relatíve, mert úgy használják. ha sima 20i-t is úgy használnák, az is hasonló sorsra jutna.
és ne felejtsuk el, hogy ez N45 motor, viszont 20i volt N43-mal is, ami már nem az a motor. szóval amit láttál, lehet N43-as volt.
Én ezt olvastam:
45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártás: 2004-2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
Forrás: Autorevue.cz
Magas fogyasztás, túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel. A 320si változat a hengerfalak közötti minimális falvastagságnak köszönhetően sok esetben elrepedt.
ÉN itt csak a 116i-t 316i-t és 320si-t olvastam,hogy ide tartoznak.
DE ha a sima 320i ide tartozik miért hagyták ki?
Reménykedtem hogy az a már az N46os motorral szerelt 2005-06os. évj.tól.
Szólj ha tévedek.
Vagy az N46os szuperbiztos mikori gyártású?
Üdv.Whole
hát itt eléggé azt látom nem vagy képben.
az N46 olyan 2003.09-től volt kb. és E90 is kapott a motorból pl, vagy éppen Z4, meg kitudja.
"túlzott vibráció, csörömpölő hang és megbízhatatlan, nyúlós láncos vezérlés jellemző a motorra: menet közben akár több fogat is átugorhat. Egy fémlemezzel próbálta orvosolni a hibát gyárilag a BMW, mérsékelt sikerrel." -ez pont N46-ra jellemző, meg N42-re ami korábban volt. bár ennek is inkább vezetési stílus miatti hibák, mert ezek azért nem versenyautók, attól, hogy BMW. ha pörgeti az ember, minden autó sokat fogyaszt, egyébként pont az volt a jó, hogy takarékosan is használható.
BMW-nél nem célszerű írásokra hivatkozni motorkód alapján. az a biztos, amit leolvasol a blokkról, még a forgalmi sem garancia. vagy amit VIN kód alapján kidob a gép.
2001–2004 – 1.8/2.0 L N42 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2007 – 1.8/2.0 L N46 Valvetronic + dupla Vanos
2004–2011 – 1.6/2.0 L N45 dupla Vanos
2007–2011 – 1.6/2.0 L N43 direkt befecskendezéses (mondjuk a többi is az, de ebben se Vanos, se semmi)
igazad van N45-ből nem volt sima 2.0
szerintem az 1.6-osakkal nincs gond, hisz mint írtam nincsennek felfúrva.
de jobb választás egy N43-as.