- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330i
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2017. február 03. péntek, 08:02
Livaj írta:ogre320 írta:Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.
Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.
Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok
Előre is köszi, ha segítetek.
A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.
Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele...
Helló,
Én is M54b30-as e46-ot használok (autópályán, városban, napi szinten, jó sokat, persze most ebben a dzsuvás időben alszik :roll. Én is nagyon imádom ezt a motort. Eddig nekem sem volt bajom bele. Persze szelepfedéltömítés cserélve lett, hűtőrendszer átmosva, vezérlés cserélve, illetve az olajat is eszegeti kicsit, de ez már csak így van.
Fogyasztása szerintem nem sok egyáltalán, bár ez nekem sem szempont.
Szervizköltség szinten nincsen nagy különbség 25i és 30i között (ismerősnek M54b25 e46 van).
A 30i nyomatékosabb, én biztosan maradok a 30i-nél. (persze a meglévő mellé)
Enyém 6-os manuális, így aut-ról nem tudok nyilatkozni.
üdv.
Köszi az eddigi infókat Akkor itt fordítva van mint a dízelnél, mert 530d-nél pont azt olvastam, hogy a 218 lovasat nem szabad megvenni, a facelift utáni 231, és 235 lovasak már jók. Akkor a benzinesből a facelift előtti a kevésbé nyűgös?! :
Közbe jöhetnek a javaslatok is, hogy ki mit venne 3M - 3,5M környékén. E90 330i-ből például jelnleg elég szegényes a választék.. kb 2 db-ot láttam amit egyáltalán megnéznék ha most akarnék venni.