Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 08:02


Livaj írta:
ogre320 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele...


Helló,

Én is M54b30-as e46-ot használok (autópályán, városban, napi szinten, jó sokat, persze most ebben a dzsuvás időben alszik :roll. Én is nagyon imádom ezt a motort. Eddig nekem sem volt bajom bele. Persze szelepfedéltömítés cserélve lett, hűtőrendszer átmosva, vezérlés cserélve, illetve az olajat is eszegeti kicsit, de ez már csak így van.
Fogyasztása szerintem nem sok egyáltalán, bár ez nekem sem szempont.
Szervizköltség szinten nincsen nagy különbség 25i és 30i között (ismerősnek M54b25 e46 van).
A 30i nyomatékosabb, én biztosan maradok a 30i-nél. (persze a meglévő mellé)
Enyém 6-os manuális, így aut-ról nem tudok nyilatkozni.

üdv.



Köszi az eddigi infókat Akkor itt fordítva van mint a dízelnél, mert 530d-nél pont azt olvastam, hogy a 218 lovasat nem szabad megvenni, a facelift utáni 231, és 235 lovasak már jók. Akkor a benzinesből a facelift előtti a kevésbé nyűgös?! :
Közbe jöhetnek a javaslatok is, hogy ki mit venne 3M - 3,5M környékén. E90 330i-ből például jelnleg elég szegényes a választék.. kb 2 db-ot láttam amit egyáltalán megnéznék ha most akarnék venni.

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 22:24


ogre320 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele...


Helló,

Én is M54b30-as e46-ot használok (autópályán, városban, napi szinten, jó sokat, persze most ebben a dzsuvás időben alszik :roll. Én is nagyon imádom ezt a motort. Eddig nekem sem volt bajom bele. Persze szelepfedéltömítés cserélve lett, hűtőrendszer átmosva, vezérlés cserélve, illetve az olajat is eszegeti kicsit, de ez már csak így van.
Fogyasztása szerintem nem sok egyáltalán, bár ez nekem sem szempont.
Szervizköltség szinten nincsen nagy különbség 25i és 30i között (ismerősnek M54b25 e46 van).
A 30i nyomatékosabb, én biztosan maradok a 30i-nél. (persze a meglévő mellé)
Enyém 6-os manuális, így aut-ról nem tudok nyilatkozni.

üdv.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 17:42


Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele...

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 09:45


Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. október 26. szerda, 09:18


N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.


Keret az 1.2-ről indult most már 1.7-nél tart. Mint mondtam ne ma kezdtem el nézni már őket és ahogy mind 2 írtátok elég sok a lehasznált darab amihez gyönyörű ódák készülnek hogy ilyen olyan jók. De semmi gond keresek tovább annyi, hogy pár ismerőssel beszéltem akik 320 at és 330 használnak és az ő tanácsukra nem is néztem 320 alattit mert hogy annyi erő kell ehhez az autóhoz/kasznihoz. Szervíztől annyira nem félek mert ezzel a vectrával nagyon megszívtam olcsó volt túl olcsó ... azóta az elmúlt 2 év alatt eddig kb 400000 ba fájt, a kocsi nem volt ennyi .. ( teljes váltó + futómű / fékek + kaszni hibák amik kijöttek stb .. ) Ennél azért már egy bmw se kerülhet nagyon többen évente ..



A bemelegedeshez szolnek annyit,hogy meglepetesemre a 20d-m annyi ido alatt melegszik be mint az elozo 1.3-as suzukim.
Yellow lattad a mienket.
Dizel,nem dizel en szrtam ra.. Igazabol a felszereltseg es a megjelenese miatt dontottunk emellett.Masfel ev alatt 100ezret koltottem ra a kotelezon kivul... Izzitogyertyak a vezerlovel+fotengelytarcsa.
Igaz mi sem a legelsot vettuk amit a hasznaltauto kidobott de cserebe nem csalodtunk meg benne.


státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. október 26. szerda, 00:33


YELLOW írta:
viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.


Keret az 1.2-ről indult most már 1.7-nél tart. Mint mondtam ne ma kezdtem el nézni már őket és ahogy mind 2 írtátok elég sok a lehasznált darab amihez gyönyörű ódák készülnek hogy ilyen olyan jók. De semmi gond keresek tovább annyi, hogy pár ismerőssel beszéltem akik 320 at és 330 használnak és az ő tanácsukra nem is néztem 320 alattit mert hogy annyi erő kell ehhez az autóhoz/kasznihoz. Szervíztől annyira nem félek mert ezzel a vectrával nagyon megszívtam olcsó volt túl olcsó ... azóta az elmúlt 2 év alatt eddig kb 400000 ba fájt, a kocsi nem volt ennyi .. ( teljes váltó + futómű / fékek + kaszni hibák amik kijöttek stb .. ) Ennél azért már egy bmw se kerülhet nagyon többen évente ..


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 20:49


YELLOW írta:
viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.

Bocs, Yellow




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 19:59


viktor írta:
YELLOW írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.


A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )


dízelt többet adtak el, de az sem véletlen, hogy több is van eladó belőle.
az eladó hazsnált autók kb 10%-a eladó azért, mert újabb autóra vált a tulaj, és amúgy semmi komoly baja nincs a gépnek. a többi azért, mert nem tudja fizetni a hitelt, valószínű szervizre sem volt költve normálisan, hiába van odaírva, hogy ez vagy az lett cserélve ilyen értékben. vagy akkor kerül eladásra, amikor túl sokat kellene már költeni rá. még úgyis lehet nagy költség ha az ember olcsón tud alkatrészt beszerezni és mondjuk jó szerelője van.
nem tudom milyen összegben nézel, mi a max limit, de lehet célszerű kicsit kintebb tolni.
külföldi oldalakon amúgy is jellemzőbb, hogy 1-2 euro-val fentebb viszed máris több autót dob be.
kint és itthon is általában a jó autók nem olcsóak. ha kevés a keret, azért ne vegyél meg egy lepukkant gépet, inkább gyűjtögess hozzá, én ezt tudom javasolni.
nyilván a sok dízel lenyomja egymás árait ezért is lehet picivel olcsóbb.
én még a kis benzinessel is úgy csinálom, ha 5km-re kell menni, akkor is inkább kocsikázok, lesz belőle 10km. de még én ezt sem merem rövid távon hazsnálni, vagyis inkább úgy mondom nem szeretem.
az ideális az volna, hogy hosszú távra dízel, rövidre városban, pedig egy kicsi benzines. lehet többet fogyaszt, de nem ártasz az autónak annyit vele, mint egy dízelnek. tudom 2 autót nem engedhet meg mindenki magának, nehéz a döntés.

szerk.: megnézve a linket, a 20i helyett már inkább egy 4 hengeres benyás, akár faceliftes 18i, mert a 20i valóban sokat fog enni. akkor már tényleg jobb egy 25i. és lesz elég erő pályán is, ha fontos.

Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor



Osztom Yellow véleményét. A többit inkább visszatörültem. Ez egy márkafórum.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 19:57


viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 19:07


YELLOW írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.


A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )


dízelt többet adtak el, de az sem véletlen, hogy több is van eladó belőle.
az eladó hazsnált autók kb 10%-a eladó azért, mert újabb autóra vált a tulaj, és amúgy semmi komoly baja nincs a gépnek. a többi azért, mert nem tudja fizetni a hitelt, valószínű szervizre sem volt költve normálisan, hiába van odaírva, hogy ez vagy az lett cserélve ilyen értékben. vagy akkor kerül eladásra, amikor túl sokat kellene már költeni rá. még úgyis lehet nagy költség ha az ember olcsón tud alkatrészt beszerezni és mondjuk jó szerelője van.
nem tudom milyen összegben nézel, mi a max limit, de lehet célszerű kicsit kintebb tolni.
külföldi oldalakon amúgy is jellemzőbb, hogy 1-2 euro-val fentebb viszed máris több autót dob be.
kint és itthon is általában a jó autók nem olcsóak. ha kevés a keret, azért ne vegyél meg egy lepukkant gépet, inkább gyűjtögess hozzá, én ezt tudom javasolni.
nyilván a sok dízel lenyomja egymás árait ezért is lehet picivel olcsóbb.
én még a kis benzinessel is úgy csinálom, ha 5km-re kell menni, akkor is inkább kocsikázok, lesz belőle 10km. de még én ezt sem merem rövid távon hazsnálni, vagyis inkább úgy mondom nem szeretem.
az ideális az volna, hogy hosszú távra dízel, rövidre városban, pedig egy kicsi benzines. lehet többet fogyaszt, de nem ártasz az autónak annyit vele, mint egy dízelnek. tudom 2 autót nem engedhet meg mindenki magának, nehéz a döntés.

szerk.: megnézve a linket, a 20i helyett már inkább egy 4 hengeres benyás, akár faceliftes 18i, mert a 20i valóban sokat fog enni. akkor már tényleg jobb egy 25i. és lesz elég erő pályán is, ha fontos.

Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 14:32


N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.


A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )


dízelt többet adtak el, de az sem véletlen, hogy több is van eladó belőle.
az eladó hazsnált autók kb 10%-a eladó azért, mert újabb autóra vált a tulaj, és amúgy semmi komoly baja nincs a gépnek. a többi azért, mert nem tudja fizetni a hitelt, valószínű szervizre sem volt költve normálisan, hiába van odaírva, hogy ez vagy az lett cserélve ilyen értékben. vagy akkor kerül eladásra, amikor túl sokat kellene már költeni rá. még úgyis lehet nagy költség ha az ember olcsón tud alkatrészt beszerezni és mondjuk jó szerelője van.
nem tudom milyen összegben nézel, mi a max limit, de lehet célszerű kicsit kintebb tolni.
külföldi oldalakon amúgy is jellemzőbb, hogy 1-2 euro-val fentebb viszed máris több autót dob be.
kint és itthon is általában a jó autók nem olcsóak. ha kevés a keret, azért ne vegyél meg egy lepukkant gépet, inkább gyűjtögess hozzá, én ezt tudom javasolni.
nyilván a sok dízel lenyomja egymás árait ezért is lehet picivel olcsóbb.
én még a kis benzinessel is úgy csinálom, ha 5km-re kell menni, akkor is inkább kocsikázok, lesz belőle 10km. de még én ezt sem merem rövid távon hazsnálni, vagyis inkább úgy mondom nem szeretem.
az ideális az volna, hogy hosszú távra dízel, rövidre városban, pedig egy kicsi benzines. lehet többet fogyaszt, de nem ártasz az autónak annyit vele, mint egy dízelnek. tudom 2 autót nem engedhet meg mindenki magának, nehéz a döntés.

szerk.: megnézve a linket, a 20i helyett már inkább egy 4 hengeres benyás, akár faceliftes 18i, mert a 20i valóban sokat fog enni. akkor már tényleg jobb egy 25i. és lesz elég erő pályán is, ha fontos.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 25. kedd, 14:36

státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 14:17


YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.




A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. október 25. kedd, 14:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 12:34


viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 12:24


lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. október 25. kedd, 10:38


N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.