autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz EG2510

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 18:21


Sziasztok!

Egy ideje furcsa dolgokat művel az autóm. (E46, 318i automata)
Üzemi hőfokon, menet közben kigyullad a töltés lámpa, ilyenkor egy pillanatra/ vagy néha teljesen leáll a motor. Már rendőrlámpánál is előfordult. Ez a jelenség hol több naponta, hol naponta többször is előfordul.( üzemi hőfokon durván jár a motorja)
Több szerelőnél voltam már, kiolvasták a komputert és többségük a főtengely érzékelő szenzor cseréjét ajánlotta. Szakszervizben kicseréltettem egy vagyonért és továbbra is ugyanolyan rossz az autó. A komputer hibát nem jelez!
Szerintetek MI LEHET A BAJ?????

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. február 19. kedd, 22:11


zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.



zolfek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zolfek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. február 19. kedd, 17:11


Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. február 18. hétfő, 15:09


tarkanyif írta: pár hete a kipufogóból megjelent a kékes füst. olvasgattam a topicokat, de nekem e-mellé olajgyarapodás párosult.Ilyet nem találtam még leírva. Gondolom a gázolajjal hígulhat a motorolaj.

tanács tipp mi lehet a baj?


megkérdezem ismét, hátha van valakinek építő ötlete


Laci1987
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laci1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 15:08


Striker írta:
kecsurobi írta:
Laci1987 írta:
jrtom írta:
Laci1987 írta: Üdv.

Tegnap érdekes dolgot produkált a gép, gyorsítottam és 90 körül megállt hiába nyomtam neki, visszavettem a gázt és utána megint megindult 120-ig és akkor ott állt meg majdnemhogy visszakezdett lassulni. Mi lehet a baj? vagy minek az előjele? Turbó, motor vezérlő?
Előre is köszi a segítséget.



Adagoló gyanús a dolog.


Köszi szépen ,remélem nem az lesz a baj,mert az zsebbenyúlós...


milyen üzemanyagot tankoltál bele mert egyszer én is jártam így.Nem volt jó minőségű az üzemanyag!!


Egyik ismerősömnek a passatja produkált ilyet, neki valami membrán volt kiszakadva ami a turbó vezérlésével kapcsolatos!


Mióta megvan mindig egy helyen és teletankolom,azért nem hiszem h üzemanyag lenne a baj, amúgy nem tudom ,mert ez egy magánkút és a neve egyedi, de mintha mol-os kamionra emlékeznék mikor bent állt.
Köszönöm az ötleteket remélem nem nagy baja van.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 17. vasárnap, 15:09

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 14:24


kecsurobi írta:
Laci1987 írta:
jrtom írta:
Laci1987 írta: Üdv.

Tegnap érdekes dolgot produkált a gép, gyorsítottam és 90 körül megállt hiába nyomtam neki, visszavettem a gázt és utána megint megindult 120-ig és akkor ott állt meg majdnemhogy visszakezdett lassulni. Mi lehet a baj? vagy minek az előjele? Turbó, motor vezérlő?
Előre is köszi a segítséget.



Adagoló gyanús a dolog.


Köszi szépen ,remélem nem az lesz a baj,mert az zsebbenyúlós...


milyen üzemanyagot tankoltál bele mert egyszer én is jártam így.Nem volt jó minőségű az üzemanyag!!


Egyik ismerősömnek a passatja produkált ilyet, neki valami membrán volt kiszakadva ami a turbó vezérlésével kapcsolatos!

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 12:35


Laci1987 írta:
jrtom írta:
Laci1987 írta: Üdv.

Tegnap érdekes dolgot produkált a gép, gyorsítottam és 90 körül megállt hiába nyomtam neki, visszavettem a gázt és utána megint megindult 120-ig és akkor ott állt meg majdnemhogy visszakezdett lassulni. Mi lehet a baj? vagy minek az előjele? Turbó, motor vezérlő?
Előre is köszi a segítséget.



Adagoló gyanús a dolog.


Köszi szépen ,remélem nem az lesz a baj,mert az zsebbenyúlós...


milyen üzemanyagot tankoltál bele mert egyszer én is jártam így.Nem volt jó minőségű az üzemanyag!!



Laci1987
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laci1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 11:56


jrtom írta:
Laci1987 írta: Üdv.

Tegnap érdekes dolgot produkált a gép, gyorsítottam és 90 körül megállt hiába nyomtam neki, visszavettem a gázt és utána megint megindult 120-ig és akkor ott állt meg majdnemhogy visszakezdett lassulni. Mi lehet a baj? vagy minek az előjele? Turbó, motor vezérlő?
Előre is köszi a segítséget.



Adagoló gyanús a dolog.


Köszi szépen ,remélem nem az lesz a baj,mert az zsebbenyúlós...

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 11:51


pár hete a kipufogóból megjelent a kékes füst. olvasgattam a topicokat, de nekem e-mellé olajgyarapodás párosult.Ilyet nem találtam még leírva. Gondolom a gázolajjal hígulhat a motorolaj.

tanács tipp mi lehet a baj?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 11:45


Laci1987 írta: Üdv.

Tegnap érdekes dolgot produkált a gép, gyorsítottam és 90 körül megállt hiába nyomtam neki, visszavettem a gázt és utána megint megindult 120-ig és akkor ott állt meg majdnemhogy visszakezdett lassulni. Mi lehet a baj? vagy minek az előjele? Turbó, motor vezérlő?
Előre is köszi a segítséget.



Adagoló gyanús a dolog.

Laci1987
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laci1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 11:19


Üdv.

Tegnap érdekes dolgot produkált a gép, gyorsítottam és 90 körül megállt hiába nyomtam neki, visszavettem a gázt és utána megint megindult 120-ig és akkor ott állt meg majdnemhogy visszakezdett lassulni. Mi lehet a baj? vagy minek az előjele? Turbó, motor vezérlő?
Előre is köszi a segítséget.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 17. vasárnap, 11:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 13. szerda, 19:12


Szabi46 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta: 325CI üzem meleg motornál is az alábbi füstöt produkálja. Szagra irtó benzines, mondom ezt én aki nem szakember, de ezért is írok ide nektek, hogy van vagy volt e már tapasztalata valakinek ilyen esettel benzines M54-nél.


hát hideg van, és attól, hogy meleg a motor, a kondenz víz párolog belőle.


Ok, ez tiszta sor, csak egy autón sem láttam még ennyi füstöt/gőzt, pedig az utcán vagyok reggeltől estig (buszsofőr).
Lehet, hogy természetes és szar a MOL mert szinte csak azt tankolok bele elvétve Shell vagy Agip, de MOL van a legtöbb helyen felénk.


ez olyan, hogy nem mindegy más autó kipufját milyen szögbe nézed... én is az enyémet mikor tükörben látom, elborzadok, aztán nézem a többi autót. úgy szoktam, hogy a tükrömben a mögöttem lévő autót nézem, és ugyanúyg füstöl. az előttem lévőkön alig látom... ugye én megvlágítom ezért nem látszik úgy, mint amikor a fúst mögött van a fény...

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2013. február 13. szerda, 18:32


YELLOW írta:
Szabi46 írta: 325CI üzem meleg motornál is az alábbi füstöt produkálja. Szagra irtó benzines, mondom ezt én aki nem szakember, de ezért is írok ide nektek, hogy van vagy volt e már tapasztalata valakinek ilyen esettel benzines M54-nél.


hát hideg van, és attól, hogy meleg a motor, a kondenz víz párolog belőle.


Ok, ez tiszta sor, csak egy autón sem láttam még ennyi füstöt/gőzt, pedig az utcán vagyok reggeltől estig (buszsofőr).
Lehet, hogy természetes és szar a MOL mert szinte csak azt tankolok bele elvétve Shell vagy Agip, de MOL van a legtöbb helyen felénk.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 13. szerda, 07:33


Szabi46 írta: 325CI üzem meleg motornál is az alábbi füstöt produkálja. Szagra irtó benzines, mondom ezt én aki nem szakember, de ezért is írok ide nektek, hogy van vagy volt e már tapasztalata valakinek ilyen esettel benzines M54-nél.


hát hideg van, és attól, hogy meleg a motor, a kondenz víz párolog belőle.

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 22:37


325CI üzem meleg motornál is az alábbi füstöt produkálja. Szagra irtó benzines, mondom ezt én aki nem szakember, de ezért is írok ide nektek, hogy van vagy volt e már tapasztalata valakinek ilyen esettel benzines M54-nél.