E91-320D
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz E91-320D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. április 16. kedd, 18:44


Sziasztok!

Van nekem egy E91 320D, 2005-ös, M47-es Bömösöm, és olyan problémám lenne, hogy néha 1-esbe rángat a kocsi. 200e Km van benne. Illetve a váltóvégén, ahol csatlakozik a kardi kicsit folyik az olaj. Lehet, csak a külső tömítés a rossz, de annyira nem ismerem még ezt a szériát. Szerelő van a háznál, rendes műhellyel, csak feleslegesen nem akarom lopni az idejét. Mi lehet a baj? Köszönöm

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 09. kedd, 00:40


YELLOW írta:
pneurob írta:
YELLOW írta:
maddog írta: úgy látom szinte mindenkinek ugyan az a baja mint nekem csak az enyémet nemtudja senki se megcsinálni..:S első indítás sokadjára de nem mindig, aztán jó.. volt cserélve most: vezérmű jeladó,gyertya,gyújtókábel,benzin szűrű.. ac-t mondtam mérjenek azt mondták az jó. akkor mégis mi lehet a rossz??


adagoló is mondjuk...


Ja, mondjuk lehet, csak benzinesben nem nagyon jellemző az adagoló hiba, de tán a gyújtógyertyák okozhatják a hibát. A hülyeséget félretéve, keress valami normális szakembert. Sajnos ritkaság.



jah én valamié tds-t láttam a ti helyén sorry




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 21:26


pneurob írta:
YELLOW írta:
maddog írta: úgy látom szinte mindenkinek ugyan az a baja mint nekem csak az enyémet nemtudja senki se megcsinálni..:S első indítás sokadjára de nem mindig, aztán jó.. volt cserélve most: vezérmű jeladó,gyertya,gyújtókábel,benzin szűrű.. ac-t mondtam mérjenek azt mondták az jó. akkor mégis mi lehet a rossz??


adagoló is mondjuk...


Ja, mondjuk lehet, csak benzinesben nem nagyon jellemző az adagoló hiba, de tán a gyújtógyertyák okozhatják a hibát. A hülyeséget félretéve, keress valami normális szakembert. Sajnos ritkaság.



jah én valamié tds-t láttam a ti helyén sorry

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 21:23


YELLOW írta:
maddog írta: úgy látom szinte mindenkinek ugyan az a baja mint nekem csak az enyémet nemtudja senki se megcsinálni..:S első indítás sokadjára de nem mindig, aztán jó.. volt cserélve most: vezérmű jeladó,gyertya,gyújtókábel,benzin szűrű.. ac-t mondtam mérjenek azt mondták az jó. akkor mégis mi lehet a rossz??


adagoló is mondjuk...


Ja, mondjuk lehet, csak benzinesben nem nagyon jellemző az adagoló hiba, de tán a gyújtógyertyák okozhatják a hibát. A hülyeséget félretéve, keress valami normális szakembert. Sajnos ritkaság.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 21:07


maddog írta: úgy látom szinte mindenkinek ugyan az a baja mint nekem csak az enyémet nemtudja senki se megcsinálni..:S első indítás sokadjára de nem mindig, aztán jó.. volt cserélve most: vezérmű jeladó,gyertya,gyújtókábel,benzin szűrű.. ac-t mondtam mérjenek azt mondták az jó. akkor mégis mi lehet a rossz??


adagoló is mondjuk...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 21:01


úgy látom szinte mindenkinek ugyan az a baja mint nekem csak az enyémet nemtudja senki se megcsinálni..:S első indítás sokadjára de nem mindig, aztán jó.. volt cserélve most: vezérmű jeladó,gyertya,gyújtókábel,benzin szűrű.. ac-t mondtam mérjenek azt mondták az jó. akkor mégis mi lehet a rossz??

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2013. április 08. hétfő, 10:38


jrtom írta:
Andrej83 írta:
YELLOW írta:
Andrej83 írta: Sziasztok!

A probléma ma jelentkezett, tegnap még hibátlan volt az autó.
Beindítottam felpörgött a fordulatszám mérő ahogy szokott, majd egyből leállt. Újra indítottam és amikor levettem a gázról a lábam ismét leállt. Amíg járt remegett és mintha nem ment volna minden henger, de ez nem biztos. Ja, és büdösen füstőlt.

Minden ötletet szívesen fogadok.



ez gyújtás lesz, bár leállni nem kéne neki.
indítsd be az autót vagy ha leáll, akkor kérj segítséget, aki menet közben, lehúzza sorban a trafókat, majd vissza is dugja. ahol nem történék a járásban változás, az lesz a rossz. vagy a gyertya, vagy a trafó.



Köszönöm!


Én is erre gondoltam, de nem voltam benne biztos. Ez az első BMW-m és még nem volt felnyitva a géptető.



A tiedben egy közös trafó van és a gyertyapipákat kéne lehúzkodni, de azzal csak óvatosan mert nagyot bassszz.


Nálam ez egy vezérmű felső holtpont jeladó csere volt...



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 21:07


Andrej83 írta:
YELLOW írta:
Andrej83 írta: Sziasztok!

A probléma ma jelentkezett, tegnap még hibátlan volt az autó.
Beindítottam felpörgött a fordulatszám mérő ahogy szokott, majd egyből leállt. Újra indítottam és amikor levettem a gázról a lábam ismét leállt. Amíg járt remegett és mintha nem ment volna minden henger, de ez nem biztos. Ja, és büdösen füstőlt.

Minden ötletet szívesen fogadok.



ez gyújtás lesz, bár leállni nem kéne neki.
indítsd be az autót vagy ha leáll, akkor kérj segítséget, aki menet közben, lehúzza sorban a trafókat, majd vissza is dugja. ahol nem történék a járásban változás, az lesz a rossz. vagy a gyertya, vagy a trafó.



Köszönöm!


Én is erre gondoltam, de nem voltam benne biztos. Ez az első BMW-m és még nem volt felnyitva a géptető.



A tiedben egy közös trafó van és a gyertyapipákat kéne lehúzkodni, de azzal csak óvatosan mert nagyot bassszz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Andrej83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 21:03


YELLOW írta:
Andrej83 írta: Sziasztok!

A probléma ma jelentkezett, tegnap még hibátlan volt az autó.
Beindítottam felpörgött a fordulatszám mérő ahogy szokott, majd egyből leállt. Újra indítottam és amikor levettem a gázról a lábam ismét leállt. Amíg járt remegett és mintha nem ment volna minden henger, de ez nem biztos. Ja, és büdösen füstőlt.

Minden ötletet szívesen fogadok.



ez gyújtás lesz, bár leállni nem kéne neki.
indítsd be az autót vagy ha leáll, akkor kérj segítséget, aki menet közben, lehúzza sorban a trafókat, majd vissza is dugja. ahol nem történék a járásban változás, az lesz a rossz. vagy a gyertya, vagy a trafó.



Köszönöm!


Én is erre gondoltam, de nem voltam benne biztos. Ez az első BMW-m és még nem volt felnyitva a géptető.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 20:59


Andrej83 írta: Sziasztok!

A probléma ma jelentkezett, tegnap még hibátlan volt az autó.
Beindítottam felpörgött a fordulatszám mérő ahogy szokott, majd egyből leállt. Újra indítottam és amikor levettem a gázról a lábam ismét leállt. Amíg járt remegett és mintha nem ment volna minden henger, de ez nem biztos. Ja, és büdösen füstőlt.

Minden ötletet szívesen fogadok.



ez gyújtás lesz, bár leállni nem kéne neki.
indítsd be az autót vagy ha leáll, akkor kérj segítséget, aki menet közben, lehúzza sorban a trafókat, majd vissza is dugja. ahol nem történék a járásban változás, az lesz a rossz. vagy a gyertya, vagy a trafó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Andrej83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 20:56


Sziasztok!

A probléma ma jelentkezett, tegnap még hibátlan volt az autó.
Beindítottam felpörgött a fordulatszám mérő ahogy szokott, majd egyből leállt. Újra indítottam és amikor levettem a gázról a lábam ismét leállt. Amíg járt remegett és mintha nem ment volna minden henger, de ez nem biztos. Ja, és büdösen füstőlt.

Minden ötletet szívesen fogadok.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 16:02


petermover írta:
YELLOW írta:
petermover írta: Sziasztok!

Egy gyors kérdésem van. A héten elkezdett nyüszögni, vagyis inkább fémesen köszörülni a jobb első kerék egy erősebb jobbkanyarban (pl körforgalomból kihajtás, autóútra felhajtón). Ha lassabban kanyarodok, nem hallani. Egyértelműen a kerékfordulattal megegyezően "küsszög", tehát nem folyamatosan.
Lehet a fékcső, vagy valami lemez nincs csak a helyén, vagy aggódjak?


ha most volt kerékcseréd, akkor lehet a lemezt ami a féktárcsa mögött van elhajlították. meg kell emelni és forgatni a kereket. neccesebb esetben kerékcsapágy lesz.


A fékmunkahengert újították fel, mert elhasználódott a porvédő, bement mögé a víz, berozsdásodott a munkahenger, és egyfolytában fogott a fék. Ez kb. 3 hete volt, de most kezdte a nyüszögést 1 hete. Vagy nem vettem eddig észre...
Az volt a baj, hogy most nem m_attila csinálta, hanem a legközelebbi szervíz, ami van itt a városban. Valami éktelen hangon visított a fék, mire beértem hozzájuk, úgyhogy nem akartam nagyobb távolságra menni vele...


nekem is ez volt a baj 1 literrel többet evett a kocsi.vettem egy munkahenger javító készletet és kicseréltük és most már nagyon frankó ,nem szorul nem melegszik a felni.



petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 15:19


YELLOW írta:
petermover írta: Sziasztok!

Egy gyors kérdésem van. A héten elkezdett nyüszögni, vagyis inkább fémesen köszörülni a jobb első kerék egy erősebb jobbkanyarban (pl körforgalomból kihajtás, autóútra felhajtón). Ha lassabban kanyarodok, nem hallani. Egyértelműen a kerékfordulattal megegyezően "küsszög", tehát nem folyamatosan.
Lehet a fékcső, vagy valami lemez nincs csak a helyén, vagy aggódjak?


ha most volt kerékcseréd, akkor lehet a lemezt ami a féktárcsa mögött van elhajlították. meg kell emelni és forgatni a kereket. neccesebb esetben kerékcsapágy lesz.


A fékmunkahengert újították fel, mert elhasználódott a porvédő, bement mögé a víz, berozsdásodott a munkahenger, és egyfolytában fogott a fék. Ez kb. 3 hete volt, de most kezdte a nyüszögést 1 hete. Vagy nem vettem eddig észre...
Az volt a baj, hogy most nem m_attila csinálta, hanem a legközelebbi szervíz, ami van itt a városban. Valami éktelen hangon visított a fék, mire beértem hozzájuk, úgyhogy nem akartam nagyobb távolságra menni vele...

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 15:13


kecsurobi írta: nektek is rezeg valami a kocsiba amikor mentek vele vagy csak alapjáraton használjátok.
Én úgy vettem észre , hogy az első két ablak rezeg. Vagy a motortartó bak lenne rossz? Rossz érzés hogy majdnem az egész kicsi berezeg.


sztem a bak lesz, nekem is emegett kicist a kocis a kipuffogo is járt össze vissza. kicseréltük a bakokat azota nyugi van

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 07. vasárnap, 14:56


nektek is rezeg valami a kocsiba amikor mentek vele vagy csak alapjáraton használjátok.
Én úgy vettem észre , hogy az első két ablak rezeg. Vagy a motortartó bak lenne rossz? Rossz érzés hogy majdnem az egész kicsi berezeg.