bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 18:46


vikti írta:
Ropika írta:
vikti írta:
Ropika írta:
vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


Szia.

Szerintem nézd a tükörbe, hogy nem e füstöl jobban az autó a kelleténél és a teljesítménye nem csökkent e, mert nekem akkor volt ilyen amikor a turbó cső kilyukadt, és gázadásnál süvítő hang jött a szellőzőből.


Igen nekem is olyan süvites jön, de a füstöt nemis figyeltem de majd meglesem.
A javitasa drága??
Köszönöm az infot.



Nekem a turbót az intercooler-el összekötő gumi cső repedt el, ráadásul hétvégén, ezért az akkori szerelő egy audiból való csővel helyettesítette, ez mér 5 éve volt azóta is az van benne. 5000 Ft-ból megúsztam.


Jah, értem. De megnéztem énis és semmi lyuk semmi repedés egyszeren nemtudom már, hogy mit nézzek vagy keressek...


Csàó

Csak ötlet: nem lehet,hogy a leömlőd van elrepedve? Ültess be valakit, hogy túràztassa és ha làtsz némi kormolàst a motortérbe akkor ez a hiba, legalàbb is nàlam màr ez cserés volt

Üdv BBali


vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 18:25


Ropika írta:
vikti írta:
Ropika írta:
vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


Szia.

Szerintem nézd a tükörbe, hogy nem e füstöl jobban az autó a kelleténél és a teljesítménye nem csökkent e, mert nekem akkor volt ilyen amikor a turbó cső kilyukadt, és gázadásnál süvítő hang jött a szellőzőből.


Igen nekem is olyan süvites jön, de a füstöt nemis figyeltem de majd meglesem.
A javitasa drága??
Köszönöm az infot.



Nekem a turbót az intercooler-el összekötő gumi cső repedt el, ráadásul hétvégén, ezért az akkori szerelő egy audiból való csővel helyettesítette, ez mér 5 éve volt azóta is az van benne. 5000 Ft-ból megúsztam.


Jah, értem. De megnéztem énis és semmi lyuk semmi repedés egyszeren nemtudom már, hogy mit nézzek vagy keressek...

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 11:22


vikti írta:
Ropika írta:
vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


Szia.

Szerintem nézd a tükörbe, hogy nem e füstöl jobban az autó a kelleténél és a teljesítménye nem csökkent e, mert nekem akkor volt ilyen amikor a turbó cső kilyukadt, és gázadásnál süvítő hang jött a szellőzőből.


Igen nekem is olyan süvites jön, de a füstöt nemis figyeltem de majd meglesem.
A javitasa drága??
Köszönöm az infot.



Nekem a turbót az intercooler-el összekötő gumi cső repedt el, ráadásul hétvégén, ezért az akkori szerelő egy audiból való csővel helyettesítette, ez mér 5 éve volt azóta is az van benne. 5000 Ft-ból megúsztam.


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 22:04




"Nagyon köszönöm az infókat.Tavaly februárba hoztam el a gépet és cseréltem olajat, majd hűtővizet (ioncserélt vízzel). Mivel az összes vizet kinyomtam belőle és mentem azt hiszem bérletért akkor szökött fel a mutató pirosba és leállítottam, majd kinyitottam a kiegyenlítő tartály fedelét lassan és utána minden jó lett.
Viszont hogy hidegbe fel lett e pörgetve emberesen max 1-2 alkalomról tudok, természetesen én csináltam mert az ékszij nyikorgott és utána ha kicsit felpörgetem akkor már tökéletes.
Télen hideg időben mindig járatom egy cigi erejéig és nem viszem fel 2000 felé sőt 1000-1500 között használom mindig.
Szóval a motorba a csövön mit nézzek? ha jön ki gőz az jó/rossz?
Elektrotechnikus vagyok és ehhez nagyon nem értek csak az alap dolgokat...
Légszűrőházba nem megy semmi onnan jön ki egy cső de az az alapjárati motorba megy."

Szia!
Nincs mit!
Na a lényeg hogy a 3. képen lévő cső eléggé annak tűnik, sajna így egyből nem tudom megmondani, mert nekem TDS-em van ahol visszavezették a légszűrőházba az euro akárhányas norma miatt.
A cső vége, belseje olajsáros kell legyen, akkor az lesz az.
De a lényeg hogy melegítsd be rendesen a motort és nézd meg, hogy jön-e belőle gőz, ha igen az baj mert akkor több mint valószínű, hogy elrepedt a hengerfej, vagy a tömítés ment el.

A v8-as hang megvan még? a gyújtást, gyertyákat megnézted?

Üdv.:Neo


vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 19:04


Ropika írta:
vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


Szia.

Szerintem nézd a tükörbe, hogy nem e füstöl jobban az autó a kelleténél és a teljesítménye nem csökkent e, mert nekem akkor volt ilyen amikor a turbó cső kilyukadt, és gázadásnál süvítő hang jött a szellőzőből.


Igen nekem is olyan süvites jön, de a füstöt nemis figyeltem de majd meglesem.
A javitasa drága??
Köszönöm az infot.


mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 17:56


mrdani írta:
Neo954 írta:
"Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor."

Szia!
Az árakkal nem vagyok tisztában, ha nem tanultál soha, és nem csináltál még ilyen műveletet, akkor ne a saját kocsidon gyakorolj! Ha elteszed a vezérlést akkor törik a szelep, himba, dugattyú.. stb.
De nem olyan vészes meló szal nem százezres tétel.
Amit mondtam, hogy nézz meg az nem a kipufogó hanem a motoron (lehet a szelepfedélen) van egy cső általában gumi ujjnyi vastag kb , ami vagy a légszűrőházba vagy a szabadba végződik ezen hivatott az elpárolgó olaj (olajgőz, kartergáz) távozni, ahogy neked az olajban víz van itt annak üzemmeleg motornál kb 80-90fok (mutató középállásban) kell kipárologni. Egyerűbben tudod ellenőrizni, ha este, de inkább kora reggel beindítod a motort melegíted és ha kinyitod a motorteret valahol gőz csap ki akkor ez azért lesz.

A hengerfej repedését két fő dolog okozhatja, az egyik hogy hidegen megvan küldve az autó, ilyenkor túl gyorsan melegszik a fém és elrepedhet, a másik ha forró a motor (vízhő mutató pirosban) és leállítják ekkor a hűtővíz felforr a motorban mivel nem megy a vízpumpa és leáll a cirkuláció a hengerfej furataiban, ilyenkor először jön a tömítés kinyomása, ha az nem sikerül akkor reped a fém.

Fontos! Hűtővíz mutató! Mindig legalább az első csík-ig a kék mező után járasd a motort alapjáraton, de ha elindulsz vele 2000 felett semmiképp ne pörgesd , ha pedig meghajtod akkor miután megérkeztél hagyd egy kicsit járni a motort legalább míg visszamegy középre a mutató!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.:Neo


Nagyon köszönöm az infókat.Tavaly februárba hoztam el a gépet és cseréltem olajat, majd hűtővizet (ioncserélt vízzel). Mivel az összes vizet kinyomtam belőle és mentem azt hiszem bérletért akkor szökött fel a mutató pirosba és leállítottam, majd kinyitottam a kiegyenlítő tartály fedelét lassan és utána minden jó lett.
Viszont hogy hidegbe fel lett e pörgetve emberesen max 1-2 alkalomról tudok, természetesen én csináltam mert az ékszij nyikorgott és utána ha kicsit felpörgetem akkor már tökéletes.
Télen hideg időben mindig járatom egy cigi erejéig és nem viszem fel 2000 felé sőt 1000-1500 között használom mindig.
Szóval a motorba a csövön mit nézzek? ha jön ki gőz az jó/rossz?
Elektrotechnikus vagyok és ehhez nagyon nem értek csak az alap dolgokat...
Légszűrőházba nem megy semmi onnan jön ki egy cső de az az alapjárati motorba megy.


Megkerestem és azt hiszem hogy meg is találtam. képek a profilomba.( ha az egyáltalán)

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 17:22


Neo954 írta:
"Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor."

Szia!
Az árakkal nem vagyok tisztában, ha nem tanultál soha, és nem csináltál még ilyen műveletet, akkor ne a saját kocsidon gyakorolj! Ha elteszed a vezérlést akkor törik a szelep, himba, dugattyú.. stb.
De nem olyan vészes meló szal nem százezres tétel.
Amit mondtam, hogy nézz meg az nem a kipufogó hanem a motoron (lehet a szelepfedélen) van egy cső általában gumi ujjnyi vastag kb , ami vagy a légszűrőházba vagy a szabadba végződik ezen hivatott az elpárolgó olaj (olajgőz, kartergáz) távozni, ahogy neked az olajban víz van itt annak üzemmeleg motornál kb 80-90fok (mutató középállásban) kell kipárologni. Egyerűbben tudod ellenőrizni, ha este, de inkább kora reggel beindítod a motort melegíted és ha kinyitod a motorteret valahol gőz csap ki akkor ez azért lesz.

A hengerfej repedését két fő dolog okozhatja, az egyik hogy hidegen megvan küldve az autó, ilyenkor túl gyorsan melegszik a fém és elrepedhet, a másik ha forró a motor (vízhő mutató pirosban) és leállítják ekkor a hűtővíz felforr a motorban mivel nem megy a vízpumpa és leáll a cirkuláció a hengerfej furataiban, ilyenkor először jön a tömítés kinyomása, ha az nem sikerül akkor reped a fém.

Fontos! Hűtővíz mutató! Mindig legalább az első csík-ig a kék mező után járasd a motort alapjáraton, de ha elindulsz vele 2000 felett semmiképp ne pörgesd , ha pedig meghajtod akkor miután megérkeztél hagyd egy kicsit járni a motort legalább míg visszamegy középre a mutató!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.:Neo


Nagyon köszönöm az infókat.Tavaly februárba hoztam el a gépet és cseréltem olajat, majd hűtővizet (ioncserélt vízzel). Mivel az összes vizet kinyomtam belőle és mentem azt hiszem bérletért akkor szökött fel a mutató pirosba és leállítottam, majd kinyitottam a kiegyenlítő tartály fedelét lassan és utána minden jó lett.
Viszont hogy hidegbe fel lett e pörgetve emberesen max 1-2 alkalomról tudok, természetesen én csináltam mert az ékszij nyikorgott és utána ha kicsit felpörgetem akkor már tökéletes.
Télen hideg időben mindig járatom egy cigi erejéig és nem viszem fel 2000 felé sőt 1000-1500 között használom mindig.
Szóval a motorba a csövön mit nézzek? ha jön ki gőz az jó/rossz?
Elektrotechnikus vagyok és ehhez nagyon nem értek csak az alap dolgokat...
Légszűrőházba nem megy semmi onnan jön ki egy cső de az az alapjárati motorba megy.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 17:17


Neo954 írta:
"Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor."

Szia!
Az árakkal nem vagyok tisztában, ha nem tanultál soha, és nem csináltál még ilyen műveletet, akkor ne a saját kocsidon gyakorolj! Ha elteszed a vezérlést akkor törik a szelep, himba, dugattyú.. stb.
De nem olyan vészes meló szal nem százezres tétel.
Amit mondtam, hogy nézz meg az nem a kipufogó hanem a motoron (lehet a szelepfedélen) van egy cső általában gumi ujjnyi vastag kb , ami vagy a légszűrőházba vagy a szabadba végződik ezen hivatott az elpárolgó olaj (olajgőz, kartergáz) távozni, ahogy neked az olajban víz van itt annak üzemmeleg motornál kb 80-90fok (mutató középállásban) kell kipárologni. Egyerűbben tudod ellenőrizni, ha este, de inkább kora reggel beindítod a motort melegíted és ha kinyitod a motorteret valahol gőz csap ki akkor ez azért lesz.

A hengerfej repedését két fő dolog okozhatja, az egyik hogy hidegen megvan küldve az autó, ilyenkor túl gyorsan melegszik a fém és elrepedhet, a másik ha forró a motor (vízhő mutató pirosban) és leállítják ekkor a hűtővíz felforr a motorban mivel nem megy a vízpumpa és leáll a cirkuláció a hengerfej furataiban, ilyenkor először jön a tömítés kinyomása, ha az nem sikerül akkor reped a fém.

Fontos! Hűtővíz mutató! Mindig legalább az első csík-ig a kék mező után járasd a motort alapjáraton, de ha elindulsz vele 2000 felett semmiképp ne pörgesd , ha pedig meghajtod akkor miután megérkeztél hagyd egy kicsit járni a motort legalább míg visszamegy középre a mutató!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.:Neo


Csatlakozom az előttem szólóhoz: ne a saját autódon kezd a gyakorlást!
- Ha le van véve a hengerfej, nyomáspróbázás nélkül ne rakasd vissza, és persze a legtöbb esetben síkoltatni is kell, akkor meg már teljes felújítás a célszerű.
- szelepvezetők, szelepszár szimmeringek cseréje, szelep, szelepülék becsiszolás ....
- a fentieket bontott hengerfejnél sem úszod meg - ha a tied repedt, akkor inkább vegyél egy nem repedt bontottat és azt újíttasd fel. A hegesztés nem hosszú távú megoldás, leginkább eladáa előtt alkalmazzák.
- egy tisztes hengerfej felújítás 100e pénzbe is belekerülhet, ha nagyobb dolgokat nem kell cserélni



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 17:01



"Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor."

Szia!
Az árakkal nem vagyok tisztában, ha nem tanultál soha, és nem csináltál még ilyen műveletet, akkor ne a saját kocsidon gyakorolj! Ha elteszed a vezérlést akkor törik a szelep, himba, dugattyú.. stb.
De nem olyan vészes meló szal nem százezres tétel.
Amit mondtam, hogy nézz meg az nem a kipufogó hanem a motoron (lehet a szelepfedélen) van egy cső általában gumi ujjnyi vastag kb , ami vagy a légszűrőházba vagy a szabadba végződik ezen hivatott az elpárolgó olaj (olajgőz, kartergáz) távozni, ahogy neked az olajban víz van itt annak üzemmeleg motornál kb 80-90fok (mutató középállásban) kell kipárologni. Egyerűbben tudod ellenőrizni, ha este, de inkább kora reggel beindítod a motort melegíted és ha kinyitod a motorteret valahol gőz csap ki akkor ez azért lesz.

A hengerfej repedését két fő dolog okozhatja, az egyik hogy hidegen megvan küldve az autó, ilyenkor túl gyorsan melegszik a fém és elrepedhet, a másik ha forró a motor (vízhő mutató pirosban) és leállítják ekkor a hűtővíz felforr a motorban mivel nem megy a vízpumpa és leáll a cirkuláció a hengerfej furataiban, ilyenkor először jön a tömítés kinyomása, ha az nem sikerül akkor reped a fém.

Fontos! Hűtővíz mutató! Mindig legalább az első csík-ig a kék mező után járasd a motort alapjáraton, de ha elindulsz vele 2000 felett semmiképp ne pörgesd , ha pedig meghajtod akkor miután megérkeztél hagyd egy kicsit járni a motort legalább míg visszamegy középre a mutató!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.:Neo

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 16:26


Neo954 írta:
mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám van hogy ilyen nyirkos párás esős időbe indokolatlanul leáll a motor esik a fordulat hiába tövig van nyomva a gázpedál...
Lépeket raktam fel az olaj beöntő sapkájáról belsejéről.
van video is a jutubon amit ide nem tudtam feltölteni de a linket megadom.:
YouTube videó
az elején a csörgés az az ajtóba a hangszóró nem az a lényeg hanem h V8-as hangot produkál a motor, illetve nagyon alacsony fordulaton pörög s leáll...
A videó másik felében ha jól füleltek hallhattok egy koppanó hangot ami a légtömegmérőtöl jön. Lambda szonda nincs bekötve.( a csatlakozó alul nincs elszigetelve)
A gyertya oldalon olaj jelent meg vagy ami eddig sose volt ott...
Száraz időbe minden tökéletes csak ilyen párás időbe van valami.
A hűtővizem abszolut nem fogy úgy hogy gőzöm sincs mi a gáz.


Szia!
Én a helyedben kivenném a gyertyákat, és ellenőrizném a gyújtást illetve a vezetékeit is( ha valamelyik gyertya nedves akkor az nem gyújt rendesen)!
A beöntőnyílásos képed pedig arról árulkodik, hogy valahol víz jut a motorba, de az olajrendszerbe biztosan. Én valószínűnek tartom, hogy a hengerfej repedt el valahol, bár nem tudom cseréltél-e már tömítést. Még azt nézd meg, hogy meleg motornál mekkora a kartergőz, bár nem tudom ezeken a motorokon hogy van megoldva, de ha melegen sok vízpára jön ki ott( aminek egyáltalán nem szabadna) akkor tuti, hogy hengerfej.
Az olaj a motor oldalán csak egyszerű tömítéshiba, szerintem ehhez a működéshez nincs köze.

Üdv.:Neo


Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 27. hétfő, 16:32

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 27. hétfő, 11:42


vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


Szia.

Szerintem nézd a tükörbe, hogy nem e füstöl jobban az autó a kelleténél és a teljesítménye nem csökkent e, mert nekem akkor volt ilyen amikor a turbó cső kilyukadt, és gázadásnál süvítő hang jött a szellőzőből.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 16:43


mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám van hogy ilyen nyirkos párás esős időbe indokolatlanul leáll a motor esik a fordulat hiába tövig van nyomva a gázpedál...
Lépeket raktam fel az olaj beöntő sapkájáról belsejéről.
van video is a jutubon amit ide nem tudtam feltölteni de a linket megadom.:
YouTube videó
az elején a csörgés az az ajtóba a hangszóró nem az a lényeg hanem h V8-as hangot produkál a motor, illetve nagyon alacsony fordulaton pörög s leáll...
A videó másik felében ha jól füleltek hallhattok egy koppanó hangot ami a légtömegmérőtöl jön. Lambda szonda nincs bekötve.( a csatlakozó alul nincs elszigetelve)
A gyertya oldalon olaj jelent meg vagy ami eddig sose volt ott...
Száraz időbe minden tökéletes csak ilyen párás időbe van valami.
A hűtővizem abszolut nem fogy úgy hogy gőzöm sincs mi a gáz.


Szia!
Én a helyedben kivenném a gyertyákat, és ellenőrizném a gyújtást illetve a vezetékeit is( ha valamelyik gyertya nedves akkor az nem gyújt rendesen)!
A beöntőnyílásos képed pedig arról árulkodik, hogy valahol víz jut a motorba, de az olajrendszerbe biztosan. Én valószínűnek tartom, hogy a hengerfej repedt el valahol, bár nem tudom cseréltél-e már tömítést. Még azt nézd meg, hogy meleg motornál mekkora a kartergőz, bár nem tudom ezeken a motorokon hogy van megoldva, de ha melegen sok vízpára jön ki ott( aminek egyáltalán nem szabadna) akkor tuti, hogy hengerfej.
Az olaj a motor oldalán csak egyszerű tömítéshiba, szerintem ehhez a működéshez nincs köze.

Üdv.:Neo

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 12:16


Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám van hogy ilyen nyirkos párás esős időbe indokolatlanul leáll a motor esik a fordulat hiába tövig van nyomva a gázpedál...
Lépeket raktam fel az olaj beöntő sapkájáról belsejéről.
van video is a jutubon amit ide nem tudtam feltölteni de a linket megadom.:
YouTube videó
az elején a csörgés az az ajtóba a hangszóró nem az a lényeg hanem h V8-as hangot produkál a motor, illetve nagyon alacsony fordulaton pörög s leáll...
A videó másik felében ha jól füleltek hallhattok egy koppanó hangot ami a légtömegmérőtöl jön. Lambda szonda nincs bekötve.( a csatlakozó alul nincs elszigetelve)
A gyertya oldalon olaj jelent meg vagy ami eddig sose volt ott...
Száraz időbe minden tökéletes csak ilyen párás időbe van valami.
A hűtővizem abszolut nem fogy úgy hogy gőzöm sincs mi a gáz.


vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 11:29


YELLOW írta:
vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


egy szellem lesz ez


Ahh szerintem attól is rosszabb

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 11:27


vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


egy szellem lesz ez