zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. július 04. csütörtök, 12:25


Kele01 írta:
kempelen írta:
Kele01 írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Nem hallottam még ilyen problémáról, bár ha hozzányúlt valaki az autó előző életében akár az is előfordulhat, hogy rosszul van összerakva.
Akár a léptetőmotor is beadhatta a kulcsot.

Viszont nem hiszem, hogy olyan jól meg, hogy most járok óra nélkül mert fontos az autóval menni és majd utána kiadok 20 ezret, hogy a manipulációs pötty eltűnjön.

Jobb lenne addig járni amíg kell és ha van akár egy pár óra szabadidő, akkor kiszedni az órát, szétkapni és megcsinálni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy baja lehet....


Szétkaptam az órát,de olyan gondja van hogy szorul a mutató és bármit csinálok vele
egyszerűen nem akar könnyen járni és ez miatt nem működik.Idegesítő hogy nem jó!!!
Mit lehet szerintetek tenni hogy valahogy életre lehessen kelteni?Ha kicserélem az óra csoportot akkor is gondolom lesz manipulációs pötty ami 20ezret jelent.
Tudtok segíteni?


Nem akarnék bele "vau-vau"!De, ha esetleg kiírnád a lakhelyed lehet hamarabb rádírnának és tudnának egy hozzád közel eső helyet,ismerőst. stb aki segíthetne neked.neten keresztül autót szerelni elég problémásÉn speciál ,ha Kecskemét közelében vagy ,laksz akkor tudok egy korrekt,profi villamossági szerelőt(Bmw szaki és nem lehúzós)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 04. csütörtök, 07:41


kempelen írta:
Kele01 írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Nem hallottam még ilyen problémáról, bár ha hozzányúlt valaki az autó előző életében akár az is előfordulhat, hogy rosszul van összerakva.
Akár a léptetőmotor is beadhatta a kulcsot.

Viszont nem hiszem, hogy olyan jól meg, hogy most járok óra nélkül mert fontos az autóval menni és majd utána kiadok 20 ezret, hogy a manipulációs pötty eltűnjön.

Jobb lenne addig járni amíg kell és ha van akár egy pár óra szabadidő, akkor kiszedni az órát, szétkapni és megcsinálni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy baja lehet....


Szétkaptam az órát,de olyan gondja van hogy szorul a mutató és bármit csinálok vele
egyszerűen nem akar könnyen járni és ez miatt nem működik.Idegesítő hogy nem jó!!!
Mit lehet szerintetek tenni hogy valahogy életre lehessen kelteni?Ha kicserélem az óra csoportot akkor is gondolom lesz manipulációs pötty ami 20ezret jelent.
Tudtok segíteni?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 12:39


Kele01 írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Nem hallottam még ilyen problémáról, bár ha hozzányúlt valaki az autó előző életében akár az is előfordulhat, hogy rosszul van összerakva.
Akár a léptetőmotor is beadhatta a kulcsot.

Viszont nem hiszem, hogy olyan jól meg, hogy most járok óra nélkül mert fontos az autóval menni és majd utána kiadok 20 ezret, hogy a manipulációs pötty eltűnjön.

Jobb lenne addig járni amíg kell és ha van akár egy pár óra szabadidő, akkor kiszedni az órát, szétkapni és megcsinálni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy baja lehet....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 02. kedd, 07:20


jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 02. kedd, 07:21

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 22:11


jrtom írta: Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Igen van erre egy menüpont, hogy MDE (manipulation dot erase)

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 21:51


YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 20:34


Kele01 írta:
Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


Ha nem egyezik az LCM és az óracsoport által rögzített km állás, akkor kapni fogsz egy manipulációs pöttyöt, amit igen komoly machinációval lehet csak kiszedni majd onnan.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 20:20


Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 18:11


[quote="dbtibi"]
Sandibandi írta:
Kele01 írta:
jencispy írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.


Műszerfal teszt?
BMW e46 Dashboard test
Itt látszik hogy az üzemanyag szint jelzőnek is működnie kell a teszt során.
BMW e46 Dashboard test 2


Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír


Itt írják a lap alján, bár angolul.


Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 12:22


jencispy írta:
dbtibi írta:
Sandibandi írta:

Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír


Itt írják a lap alján, bár angolul.


Itt írta le Yellow


ok köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 12:06


dbtibi írta:
Sandibandi írta:

Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír


Itt írják a lap alján, bár angolul.


Itt írta le Yellow

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 11:41


[quote="Sandibandi"]
Kele01 írta:
jencispy írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.


Műszerfal teszt?
BMW e46 Dashboard test
Itt látszik hogy az üzemanyag szint jelzőnek is működnie kell a teszt során.
BMW e46 Dashboard test 2


Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír


Itt írják a lap alján, bár angolul.

Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 11:36


[quote="Kele01"]
jencispy írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.


Műszerfal teszt?
BMW e46 Dashboard test
Itt látszik hogy az üzemanyag szint jelzőnek is működnie kell a teszt során.
BMW e46 Dashboard test 2


Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Kele01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 07:29


jencispy írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.


Műszerfal teszt?
BMW e46 Dashboard test
Itt látszik hogy az üzemanyag szint jelzőnek is működnie kell a teszt során.
BMW e46 Dashboard test 2


Köszi a segítséget kipróbálom.



Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 14:36


Sziasztok.

Nem tudja valaki mi lehet a baj oka, ha a bal hátsó hangszóróm nem működik? a balance/faderrel elhúzom tök hátra/balra és süket, ezt pár hete vettem észre.

azt hittem a kábel van valahol oda vagy a hangszóró, de azóta upgradelve lett egy komplett HK rendszer és a probléma ugyanugy fennáll, annyi különbséggel, hogy ha felhúzom a hangerőt akkor ha nem szól semmi zene, hallom a hangszóróból az alap "sercegő" zajt( gondolom az erősítő miatt). illetve valami minimálisat mocorog a membrán közel max hangerőn, de jelentéktelen a normálishoz képest....

tehát tuti nem a kábelköteg és nem a HK erősítő a ludas.

amire gyanakszom az vagy a hátsó unit ami vezérli a navis fejet, vagy maga a fej a rossz...

esetleg valaki találkozott hasonló gonddal?