Elküldve: 2013. november 16. szombat, 21:29
viktor írta:anubisz írta:viktor írta:anubisz írta:szotakdavid írta:DeeEvil írta: Hello!
Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:
E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung
Error counter: 3
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %
2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %
Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------
4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start
Error counter: 255
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa
Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs
Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!
Ez a hét válasza volt
Lehet, hogy a válasznak jobban örült volna, mint egy ilyen cinikus balfék megjegyzésnek.
Ha meg nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál. Segítséget kért nem leoltást. Szerintem te sem örülnél egy ilyen megjegyzésnek hasonló esetben.
Azért nehogy tarkón lődd magad, egy kis poén miatt.Látszik új vagy. Ha így folytatod hamar infarktusod lesz. Ez egy fórum, nem márkaszerviz,20 millás diagnosztikai géppel.
Gondoljátok már, hogy 20 oldalas diag adatot bemásoltok, majd ingyen valaki megcsinálja a kocsit, a neten keresztül?
Tanácsot kért. Nem azt, hogy valaki a neten keresztül ingyen megcsinálja Neki.
Akkor helyesbítek: Ha nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni , esetleg nem is akarsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál.
De a megjegyzés nem neked szólt. Vagy te vagy a Szotakdavid?
Én ezt megértem, de gondold el, valaki lediagolja a kocsit, és nem tudja értelmezni mik a hibák? Akkor minek piszkál bele ,miért nem bízza hozzáértőre, itt kezdődik a baj, nem ott, hogy a neten rákérdezek, hogy cseréljek ki valamit.
Utána meg sírnak, hogy mindenki mást mondott, és ki cserélte a fél kocsit, mert mindenki másnak látta a hibát. Most vett kocsit, az első, hogy normális műhelybe rendbe hozatom, nem a neten keresek infót, aztán vagy bejön, vagy nem. Én így látom.