PBazsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz PBazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 09:34


Zolee írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


Szia,
Nekem is zabálta, még nem mentem annyit h tutit írjak, de sztem az olajszeparátort és esetleg a csöveket kellene cserélni, szelepszár szimeringnél nem mehet el ennyi olaj, ill. ha igen akkor hidegen nagyon kellene füstölnie, ha mégis szimering, akkor se bontasd szét a motort, meg lehet csinálni szétszedés nélkül


Szia,
hú köszi, faja lenne, ha nem kéne szétszerelni a blokkot az biztos, köszi a tippet, majd futok ezzel is egy karikát...


PBazsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz PBazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 09:25


anubisz írta: előtte meg méress kompressziót, mégis milyen a motor tömítettsége, ez a minimum,!!! ez eszedbe jutott már? lehet az egyik hengerbe törött egy lehúzó, aztán az zabálja meg, szerintem ennyit nem szik a szimering, 10 ezer alatt 10 liter olaj!!!


Köszi a hozzászólást, kompressziómérés még nem volt, most kezdem még csak beleásni magam, h. kiderítsem mekkora a baj ("hová tűnt démonhill" ill. az olaj). Kompressziót hol mérnek amúgy?

PBazsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz PBazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 09:19


compact írta:
PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Nagy bátorság volt megvenni úgy, hogy akkor már kint sejthettétek, hogy vmi nem ok!
Az a baj, hogy hiába írunk árakat, úgy is az fogja megmondani, hogy mi mennyi, akivel csináltatod.



Hát igen, de ilyet nehéz intézni itthonról, ebbe a kategóriába meg rögtön elviszik az autót, ha nem állsz ott készpénzzel a kezedben... De most fölhúztam magam ezen, mert erről persze egy büdös szót nem szólt az "eladó"... (tanultam ebből is).
Csak egy tól-ig árra lettem volna kíváncsi amúgy.
Kszi a kommentet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 08:26


MattM325 írta:
anubisz írta: szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.


Ne foglalkozz vele, nem lesz gond. Ezek majdnem 100%-ban kerozint tartalmaznak, az a 3dl, amit beleöntesz a majd 7l olajhoz és leengeded, szinte teljesen eltűnik a blokkból. Ha biztosra akarsz menni vegyél valami olcsó olajat és a végén öblítsd át. Csak megjegyzem, nincs olyan autó, ami nem "eszik" olajat, amire ezt mondják, azt szépen kiszintezi az üzemanyag, így akár az is tönkre vághatja a motort.



kerozint? mi ez sugárhajtású?
én eddig amiket láttam, kb mindre az volt írva, hogy ~95%-ban petróleumot, petróleum származékot tartalmaz.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 04. szerda, 01:08


feco7939 írta:
anubisz írta:
PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Keress rá, hengerfej tömítés készlet, a te típusodhoz, van ami tartalmazza a szimeringeket is, illik akkor már kicserélni a szelepvezetőket is, ha már le van véve, ne később kezdjen csörögni, aztán a munkadíj. Szerintem 100,200 között valahol

Ja, új hengerfej csavarokat kell,( ILLIK ) berakni !!

ilyenekre gondoltam, persze a te típusodhoz valót.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging


Jó drága szerelőitek vannak



örülj neki, hogy neked 20 ezerért leszedik a hengerfejet, ki szimeringezik, meg az aprólék, meg kicserélnek minden tömítést,visszaszerelik,utána beállítják a vanost ( amire ugye nem lehet minden hülyét ráengedni )feltöltik vízzel,olajjal, és még ajándékba ki is fizeti az aprólékot amik törnek ilyenkor. ( rommá málott hűtőcsövek,vákuum csövek, stb... Te egy szerencsés ember vagy.
Csak elmondom hogy képbe legyél, BMW márkaszervíz ( hivatalos ) hengerfej levétel, visszarakás, tömítésekkel 300 000 meg az apró, ebbe nincs benne semmi más, viszed ahova akarod
Persze egy 1,8 as motort, kikapnak 5 perc alatt, hóna alá csapja a szerelő, és fut vele 2 kört a parkba. Kár, hogy egy 6 hengeresbe van még 2 dugó, meg sok minden más, hely meg alig.
Új hengerfej csavarkészletet elfelejtettem, neked lehet visszarakják a régit.
Csak a tömítés készlet, nincs benne a hengerfej tömítés,
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
persze van olcsóbb is meg drágább is, de itt már 10,20 ezer nem számít, mikor szétbontják a fél motort.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging




Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. december 04. szerda, 01:27

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 22:38


anubisz írta: szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.


Ne foglalkozz vele, nem lesz gond. Ezek majdnem 100%-ban kerozint tartalmaznak, az a 3dl, amit beleöntesz a majd 7l olajhoz és leengeded, szinte teljesen eltűnik a blokkból. Ha biztosra akarsz menni vegyél valami olcsó olajat és a végén öblítsd át. Csak megjegyzem, nincs olyan autó, ami nem "eszik" olajat, amire ezt mondják, azt szépen kiszintezi az üzemanyag, így akár az is tönkre vághatja a motort.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 21:28


ember84 írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Controll of exhaust re circulation. Mit jelent ez a hiba


kipufogógáz visszavezetés szabályozás. valósfzínű EGR szelep szabályozás.


Akkor ez az egr-t szabalyzo vakuumszelep hibaja lehet?


Valakinek voltKoszonom! ilyenje?


VoltSzívesen !
Gyakori hiba a szabályzó szelep ( druckwandler ) hiba , ill. a vákuumcsövek elfáradása ...






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 20:20


PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Hát 5W-35 az tuti nem létezik, nem hiszem el, hogy nem folyik esetleg valahol az olaj. Nekem igaz régebbi a blokk mint Neked, 6ezer km-en evett meg 1L 5W-30 ból úgy, hogy a főtengely szimering és az olajszivattyú tömítésnél is szivárog az olaj!
Tavasszal olajcserekor cserélve lesznek

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 19:50


PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


Szia,
Nekem is zabálta, még nem mentem annyit h tutit írjak, de sztem az olajszeparátort és esetleg a csöveket kellene cserélni, szelepszár szimeringnél nem mehet el ennyi olaj, ill. ha igen akkor hidegen nagyon kellene füstölnie, ha mégis szimering, akkor se bontasd szét a motort, meg lehet csinálni szétszedés nélkül

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 19:14


anubisz írta:
PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Keress rá, hengerfej tömítés készlet, a te típusodhoz, van ami tartalmazza a szimeringeket is, illik akkor már kicserélni a szelepvezetőket is, ha már le van véve, ne később kezdjen csörögni, aztán a munkadíj. Szerintem 100,200 között valahol

Ja, új hengerfej csavarokat kell,( ILLIK ) berakni !!

ilyenekre gondoltam, persze a te típusodhoz valót.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging


Jó drága szerelőitek vannak



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 18:50


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Controll of exhaust re circulation. Mit jelent ez a hiba


kipufogógáz visszavezetés szabályozás. valósfzínű EGR szelep szabályozás.


Akkor ez az egr-t szabalyzo vakuumszelep hibaja lehet?


Valakinek voltKoszonom! ilyenje?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 18:50


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Controll of exhaust re circulation. Mit jelent ez a hiba


kipufogógáz visszavezetés szabályozás. valósfzínű EGR szelep szabályozás.


Akkor ez az egr-t szabalyzo vakuumszelep hibaja lehet?


Valakinek voltKoszonom! ilyenje?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 18:46


előtte meg méress kompressziót, mégis milyen a motor tömítettsége, ez a minimum,!!! ez eszedbe jutott már? lehet az egyik hengerbe törött egy lehúzó, aztán az zabálja meg, szerintem ennyit nem szik a szimering, 10 ezer alatt 10 liter olaj!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 18:35


PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Keress rá, hengerfej tömítés készlet, a te típusodhoz, van ami tartalmazza a szimeringeket is, illik akkor már kicserélni a szelepvezetőket is, ha már le van véve, ne később kezdjen csörögni, aztán a munkadíj. Szerintem 100,200 között valahol

Ja, új hengerfej csavarokat kell,( ILLIK ) berakni !!

ilyenekre gondoltam, persze a te típusodhoz valót.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. december 03. kedd, 18:42

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 18:30


PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Nagy bátorság volt megvenni úgy, hogy akkor már kint sejthettétek, hogy vmi nem ok!
Az a baj, hogy hiába írunk árakat, úgy is az fogja megmondani, hogy mi mennyi, akivel csináltatod.