autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Hede

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 17:48


Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a most vásárolt 320 si-nél az jelentkezett, hogy alacsony sebességnél elfordítva a kormányt nehezen jár (mintha nem lenne szervó). Plusz van hangja is a kormány fordításakor.. Ilyenkor mi lehet a gond? Szervószivattyú, vagy kormánymű gondra tippelek, de én nem értek hozzá. Tud valaki valami okosságot?
Előre is köszi!

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 16:20


compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Üdv!
Már vártam, hogy mikor írsz hogy megoldódott-e a problémád és hogy mi volt végül, de sajnos látom, hogy nem sikerült!
Akkor ezek szerint sajna közelebb állunk az általam tippelt problémásabb dologhoz a CR nyomás felépülés gondhoz.
Bikázásra azért indulhat könnyebben, mint a régebbi autó amikor tolásra húzásra pöccre amúgy egyáltalán nem indul mivel úgy gyorsabban meg tudja forgatni a motort!
Két akksinak nagyobb ereje van, mint egynek, így lehet, hogy csak egy kicsivel forgatja gyorsabban a motort, de ez pont elég, hogy elérje a megfelelő CR nyomást a motor beindításához!/ha nincs meg egy X kpa érték akkor nem is engedi a motort beindulni, még ha fülre akár indulhatna is. BMW esetében az értéket nem tudom./
Szerintem vagy a közös nyomócső szabályzó szelepe rossz, vagy olyan nagy a befecskendezők résvesztesége, hogy indítózás közben elengedi a nyomást, így nem tud felépülni.
Esetleg a nagynyomású szivattyú szelepe.
Mielőtt elkezdenél mindenfélét cserélgetni én addig nem lépnék a dologban, amíg ezeket nem ellenőriztetném!
Ezeket sajna kapkodva nem lehet, mert ha már egyszer beindult utánna lehet, hogy sokat kell várni mire visszahül arra az állapotra amikor megint jelentkezik a gond!
A legjobb egy normális dízel műhely vagy egy BMW szerelő aki ismeri a típust és gyengepontjait, a legjobb ha a hibafeltárást úgy tudja végezni, hogy cserélgeti az alkatrészeket és csak azt veteti meg veled ami valóban kell, nem pedig egy egész sor cuccot amiben lehet, hogy a hibás csak az utolsó tétel volt de te már felújítottad a fél motort.
A visszafolyó mennyiséget megfelelő eszközökkel kiszerelés nélkül és üzem közben lehet ellenőrizni és teljesen hiteles képet ad az állapotukról!





Köszi, hogy foglalkoztok vele. Figyelem, csak lassan reagálok
Szóval valami tuti az üzemanyaggal lesz főként, hogy a pont olyan a jelenség, mint amikor elfelejtem kiiktatni az immobilisert és úgy indítózok. Egy az egybe ugyanolyan, volt már, hogy kikapcsoltam az is, hátha ott van valami.

Ez a visszaengedi a nyomást ez elég jól illeszthető a problémára. Lehet ebben lesz valami, ahogy írjátok is.
Ezen elv szerint két nap után még nehezebb lesz beindítani a kocsit. Ez holnap kiderül.

Mondjuk a bikázást még mindig nem értem, hacsak nem akkor nagyobb teljesítménnyel megy a pumpa és áttolja/szívja úgy, hogy ezt normál teljesítményen nem csinálja meg.

Amúgy amikor nem indul, akkor úgy tűnik, mintha üresen menne a pumpa. Jobban búg, olyan elektromos hangja van.

Szerda este lerakom a szerelőnél, aztán meglátjuk, mert igazából ő még nem tudta úgy megnézni, hogy nem indul, mert nem tudtam eddig letenni.

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 08:50


Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

A következő probléma jelentkezett az autómnál: a bal első fényszóró mindig világít,ha fel van kapcsolva a világítás, ha nem. Az igazi baj az, hogy még akkor sem kapcsol ki, ha leállítom a motort, és lezárom a kocsit (hiába várok akár 5-10 percet is). Ha nem akarom, hogy lemerüljön az akksi, kénytelen vagyok levenni.

A műszerfalon világít a bal első izzó kiégését jelző hibajelzés, de ez téves.

Valaki találkozott már ilyennel? Hol lehet a probléma? (Akksilevétel nem segít.)

Köszi előre is.


Senki nem találkozott még ilyennel?



Sztem valami összeolvadhatott a lámpában :S

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 08:19


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

A következő probléma jelentkezett az autómnál: a bal első fényszóró mindig világít,ha fel van kapcsolva a világítás, ha nem. Az igazi baj az, hogy még akkor sem kapcsol ki, ha leállítom a motort, és lezárom a kocsit (hiába várok akár 5-10 percet is). Ha nem akarom, hogy lemerüljön az akksi, kénytelen vagyok levenni.

A műszerfalon világít a bal első izzó kiégését jelző hibajelzés, de ez téves.

Valaki találkozott már ilyennel? Hol lehet a probléma? (Akksilevétel nem segít.)

Köszi előre is.


Senki nem találkozott még ilyennel?



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 17:39


haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Üdv!
Már vártam, hogy mikor írsz hogy megoldódott-e a problémád és hogy mi volt végül, de sajnos látom, hogy nem sikerült!
Akkor ezek szerint sajna közelebb állunk az általam tippelt problémásabb dologhoz a CR nyomás felépülés gondhoz.
Bikázásra azért indulhat könnyebben, mint a régebbi autó amikor tolásra húzásra pöccre amúgy egyáltalán nem indul mivel úgy gyorsabban meg tudja forgatni a motort!
Két akksinak nagyobb ereje van, mint egynek, így lehet, hogy csak egy kicsivel forgatja gyorsabban a motort, de ez pont elég, hogy elérje a megfelelő CR nyomást a motor beindításához!/ha nincs meg egy X kpa érték akkor nem is engedi a motort beindulni, még ha fülre akár indulhatna is. BMW esetében az értéket nem tudom./
Szerintem vagy a közös nyomócső szabályzó szelepe rossz, vagy olyan nagy a befecskendezők résvesztesége, hogy indítózás közben elengedi a nyomást, így nem tud felépülni.
Esetleg a nagynyomású szivattyú szelepe.
Mielőtt elkezdenél mindenfélét cserélgetni én addig nem lépnék a dologban, amíg ezeket nem ellenőriztetném!
Ezeket sajna kapkodva nem lehet, mert ha már egyszer beindult utánna lehet, hogy sokat kell várni mire visszahül arra az állapotra amikor megint jelentkezik a gond!
A legjobb egy normális dízel műhely vagy egy BMW szerelő aki ismeri a típust és gyengepontjait, a legjobb ha a hibafeltárást úgy tudja végezni, hogy cserélgeti az alkatrészeket és csak azt veteti meg veled ami valóban kell, nem pedig egy egész sor cuccot amiben lehet, hogy a hibás csak az utolsó tétel volt de te már felújítottad a fél motort.
A visszafolyó mennyiséget megfelelő eszközökkel kiszerelés nélkül és üzem közben lehet ellenőrizni és teljesen hiteles képet ad az állapotukról!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 06. péntek, 17:49

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 12:23


haka írta: ]
És ha vezérlő vagy pumpa, akkor miért csak reggel jön elő..


Reggelre visszaengedi a nyomást?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 06. péntek, 12:24

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 09:54


viktor írta:
haka írta:
SP_323i írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Hali!

Biztos, hogy nem ejti el a CR a nyomást? Lehet a nyomásszabályzó szaraxik, de akár még vmelyik porlasztócsúcs is elengedheti. Nekem hasonló jelenséget okozott egy ilyen hiba. A végén már be se indult reggel. Addig meg szép lassan egyre nehezebben pöccent be reggel. Napközben semmi jele nem volt. Szépen indult minden esetben ...
Az aksicsere volt nálam is az első, mert persze, hogy a hideg beálltával kezdődik az ilyen nyavalyáskodás.


Hát lehet. Kicsit mintha a pumpa erőlködne, amíg nem indul, de ezt nem biztos, hogy jól meg tudom ítélni. Hibának bent volt elég sok CR nyomás hiba.
A CR hibára a Ricsi azt mondja nagy valószínűséggel vezérlő vagy pumpa. Csak miért oldódik meg a bikától?
Mert hogy attól nem kéne neki. És ha vezérlő vagy pumpa, akkor miért csak reggel jön elő..
A gyertyákra nem ír hibát, ráadásul kettő új benne, nyáron raktuk bele, mert akkor írta a hibát rájuk.

Akkor passz. Kezd az olcsóbb és egyszerűbb végével a dolgot. Szerezz bele kölcsön egy új, vagy tuti jó aksit.



Az a pumpaerőlködés olyan hang, hogy hallani ahogy épül fel a nyomás a rendszerben??? Nekem ahhoz hasonló hangja volt, mint amikor egy új vízrendszerre rányitja az ember a csapot és hallani ahogy áramlik a folyadék a csőben. Persze kicsit más a nyomás és a méretkülönbségek miatt, de nem igazán tudnám máshoz hasonlítani.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 09:45


haka írta:
SP_323i írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Hali!

Biztos, hogy nem ejti el a CR a nyomást? Lehet a nyomásszabályzó szaraxik, de akár még vmelyik porlasztócsúcs is elengedheti. Nekem hasonló jelenséget okozott egy ilyen hiba. A végén már be se indult reggel. Addig meg szép lassan egyre nehezebben pöccent be reggel. Napközben semmi jele nem volt. Szépen indult minden esetben ...
Az aksicsere volt nálam is az első, mert persze, hogy a hideg beálltával kezdődik az ilyen nyavalyáskodás.


Hát lehet. Kicsit mintha a pumpa erőlködne, amíg nem indul, de ezt nem biztos, hogy jól meg tudom ítélni. Hibának bent volt elég sok CR nyomás hiba.
A CR hibára a Ricsi azt mondja nagy valószínűséggel vezérlő vagy pumpa. Csak miért oldódik meg a bikától?
Mert hogy attól nem kéne neki. És ha vezérlő vagy pumpa, akkor miért csak reggel jön elő..
A gyertyákra nem ír hibát, ráadásul kettő új benne, nyáron raktuk bele, mert akkor írta a hibát rájuk.

Akkor passz. Kezd az olcsóbb és egyszerűbb végével a dolgot. Szerezz bele kölcsön egy új, vagy tuti jó aksit.



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 09:26


SP_323i írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Hali!

Biztos, hogy nem ejti el a CR a nyomást? Lehet a nyomásszabályzó szaraxik, de akár még vmelyik porlasztócsúcs is elengedheti. Nekem hasonló jelenséget okozott egy ilyen hiba. A végén már be se indult reggel. Addig meg szép lassan egyre nehezebben pöccent be reggel. Napközben semmi jele nem volt. Szépen indult minden esetben ...
Az aksicsere volt nálam is az első, mert persze, hogy a hideg beálltával kezdődik az ilyen nyavalyáskodás.


Hát lehet. Kicsit mintha a pumpa erőlködne, amíg nem indul, de ezt nem biztos, hogy jól meg tudom ítélni. Hibának bent volt elég sok CR nyomás hiba.
A CR hibára a Ricsi azt mondja nagy valószínűséggel vezérlő vagy pumpa. Csak miért oldódik meg a bikától?
Mert hogy attól nem kéne neki. És ha vezérlő vagy pumpa, akkor miért csak reggel jön elő..
A gyertyákra nem ír hibát, ráadásul kettő új benne, nyáron raktuk bele, mert akkor írta a hibát rájuk.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 09:17


haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Hali!

Biztos, hogy nem ejti el a CR a nyomást? Lehet a nyomásszabályzó szaraxik, de akár még vmelyik porlasztócsúcs is elengedheti. Nekem hasonló jelenséget okozott egy ilyen hiba. A végén már be se indult reggel. Addig meg szép lassan egyre nehezebben pöccent be reggel. Napközben semmi jele nem volt. Szépen indult minden esetben ...
Az aksicsere volt nálam is az első, mert persze, hogy a hideg beálltával kezdődik az ilyen nyavalyáskodás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 08:47


haka írta:
viktor írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Szerintem izzítógyertya



Azt mondják, azt kiírná a diag, és nem ír rá hibát.
Azt átlökné a bika?

Amúgy egy 1.4-es benzinessel bikázom, nem egy atomerőművel.
Amit még észrevettem, hogy tegnap este meg ma, mintha már 2-vel többet tekerne az önindító a szokásosnál, amikor már indítja.

Üzemanyagszűrőre is gondolok. Bár azon se segít a bika
Meg most reggel az jutott eszembe, hogy lehet-e rossz az önindító, ha normális ebességgel pörög


Hasonló eset volt már velem is, egy régebbi autómmal. Azt is tekerte rendesen az önindító, de nem indult. Az aksi csere segített. Ha egykét gyertya rossz akkor azt még a rábikázás vagy egy jó aksi elindítja. Csak kicsit tovább tekeri.
Próbálj meg indítózás nélkül többször ráizzítani. Talán az is segít




haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 07:58


viktor írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Szerintem izzítógyertya



Azt mondják, azt kiírná a diag, és nem ír rá hibát.
Azt átlökné a bika?

Amúgy egy 1.4-es benzinessel bikázom, nem egy atomerőművel.
Amit még észrevettem, hogy tegnap este meg ma, mintha már 2-vel többet tekerne az önindító a szokásosnál, amikor már indítja.

Üzemanyagszűrőre is gondolok. Bár azon se segít a bika
Meg most reggel az jutott eszembe, hogy lehet-e rossz az önindító, ha normális ebességgel pörög

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 07:43


haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Szerintem izzítógyertya



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 06. péntek, 07:38


Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2013. december 05. csütörtök, 21:41


Sziasztok!

A következő probléma jelentkezett az autómnál: a bal első fényszóró mindig világít,ha fel van kapcsolva a világítás, ha nem. Az igazi baj az, hogy még akkor sem kapcsol ki, ha leállítom a motort, és lezárom a kocsit (hiába várok akár 5-10 percet is). Ha nem akarom, hogy lemerüljön az akksi, kénytelen vagyok levenni.

A műszerfalon világít a bal első izzó kiégését jelző hibajelzés, de ez téves.

Valaki találkozott már ilyennel? Hol lehet a probléma? (Akksilevétel nem segít.)

Köszi előre is.