autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 19:07


Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 18:17


pot írta: Megnéztem, van benne külső hőmérséklet jelző de nem mutatja . Beléptem a 19 menübe a 7.1 -en azt mutatja ,hogy 058 ezt nem értem. A 14 -es hibatárolo nem ir semmi hibát , 14.1 és 14.4 nekem olyan nincs rajta. Megnéztem még a befecskendezési helyzetet mert nagy fordulaton egy kicsit füstöl és azt irta rá ,hogy CS_0_0 nem tudom ,hogy mit jelent??????


Már nem emlékszem,hogy nálam hogy volt,de szerintem a 058=5,8 fok.
Az,hogy kicsit füstöl magasabb fordulaton,dízelnél normális,a hibakód kiolvasásra és adatok nézegetésére nem a legalkalmasabb a BC,inkább az INPA lenne jó rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 17:29


Megnéztem, van benne külső hőmérséklet jelző de nem mutatja . Beléptem a 19 menübe a 7.1 -en azt mutatja ,hogy 058 ezt nem értem. A 14 -es hibatárolo nem ir semmi hibát , 14.1 és 14.4 nekem olyan nincs rajta. Megnéztem még a befecskendezési helyzetet mert nagy fordulaton egy kicsit füstöl és azt irta rá ,hogy CS_0_0 nem tudom ,hogy mit jelent??????

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 05:26


hil írta:
pot írta: Valaki le tudná nekem irni , hogy a műszerfalon ha benyomom folyamatosan a gombot van 1 től 19 ig menü pont ahol a olajcserét is ki lehet ütni. Mit jelentenek , mert nekem valami gond lehet vele mert nem mutatja a külső hőmérsékletet sem ??????,,,,,,,,,,,

Szia pot!
Ha nincs benne BC-s irányjelző kar, akkor lehet, hogy nincs benne külső hőmérséklet mérő szenzor sem. Hallottam már ilyet. Így a külső hőmérsékletet természetesen a titkos menüben sem tudod megnézni.
hil



fordítsa ki a bal oldalon a lökösben a rácsot, vagy nézzen be alulról ott van-e a szenzor kiálló pöcke. de szerintem lesz benne, mert a klímához szerintem használja, manuális klímánál elképzelhetó, hogy nincs.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 22:32


pot írta: Valaki le tudná nekem irni , hogy a műszerfalon ha benyomom folyamatosan a gombot van 1 től 19 ig menü pont ahol a olajcserét is ki lehet ütni. Mit jelentenek , mert nekem valami gond lehet vele mert nem mutatja a külső hőmérsékletet sem ??????,,,,,,,,,,,

Szia pot!
Ha nincs benne BC-s irányjelző kar, akkor lehet, hogy nincs benne külső hőmérséklet mérő szenzor sem. Hallottam már ilyet. Így a külső hőmérsékletet természetesen a titkos menüben sem tudod megnézni.
hil



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 21:27


pot írta: Köszönöm a válaszod de a külső hőmérsékletet állandóan kéne mutatnia nem?????????,


Ha a hőmérséklet menüpontjára léptetsz,akkor addig mutatja amíg le nem állítod az autót,vagy nem veszed le a gyújtást!
Ha azt akarod,hogy folyamatosan azt az óra helyett,akkor BC karra lesz szükséged!



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz sneci146

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 14:20


Sziasztok!
525d F10-ben ma reggelre indítás után a kormány nem foglalta el a szokásos pozícióját.
(Beszállás segítő funkció) és a kézi vezérlésre sem reagál azóta, vagyis egy pozícióban ragadt. Köszi a segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 21:06


Köszönöm a válaszod de a külső hőmérsékletet állandóan kéne mutatnia nem?????????,

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 19:27


pot írta: Valaki le tudná nekem irni , hogy a műszerfalon ha benyomom folyamatosan a gombot van 1 től 19 ig menü pont ahol a olajcserét is ki lehet ütni. Mit jelentenek , mert nekem valami gond lehet vele mert nem mutatja a külső hőmérsékletet sem ??????,,,,,,,,,,,


Az a titkos menü,annak működnie kell.
Itt egy lista,hogy melyik menüpontot,hogyan tudod elérni,nálad gondolom az a probléma,hogy nem aktiváltad az elején a 19. menüpontban a menüt.


Üdv

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 19:13


Valaki le tudná nekem irni , hogy a műszerfalon ha benyomom folyamatosan a gombot van 1 től 19 ig menü pont ahol a olajcserét is ki lehet ütni. Mit jelentenek , mert nekem valami gond lehet vele mert nem mutatja a külső hőmérsékletet sem ??????,,,,,,,,,,,

Tanyesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Tanyesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 15. vasárnap, 16:18


HELLO.
a segítségetekre lenne szükségem,sok helyen érdeklődtem de még a probléma mindig fenáll,e46 320d 2004-es kézi 6-os váltó.
az a problémám üzemmeleg motor esetén 1500-2000-es fordulat között egyenletes tempónál néha be be rángat az autó.
Mi lehet a probléma?
előre is köszi a segítségeteket!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 11:44


YELLOW írta:
maddog írta: már sok tippet adtatok ti is mi okozhatja eddig egysem jött be sajnos. gyorsan hideg inditásnál csak teker de semmi kb 6-7próba kell hogy valami történjen talán beis indul addigra..már egy 100as ráment mostmár SZAKSZERVÍZBE mondták hogy cseréljük le a hidrotőkéket hátha. A HIDROTŐKE okozhat ilyen hidegen nehezen indul gondot? Gyorsan segítsetek légyszi


ha be lenne állva, és nem nyit ki a szelep, de biztosnem az. szerintem ez jó nagy baromság volt, oda ne vidd többet
és tételesen mik is lettek cserélve? (bár az iménti kijelentésük után kétlem, hogy valóban cseréltek valamit, inkább csak kiszámláztak cuccokat)


eddig ismerős szerelő csinálta, cserélve lett vezérmű jeladó,gyertyák,gyújtókábel,benzinszűrű. ac pumpa lett mérve az elvileg jó. reggel továbbra is nehezen indul ezért gondoltam bmw szakszervízbe viszem. ott rátették gépre megint kitörölték a hibakódot mert az előző helyen lehet nem törölték, tegnap visszavittem és visszaírta magát vmi hengerhiba, ha be is indul reggel 1-2 henger nem megy csak pár mp múlva kapcsolódnak be..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 06:54


maddog írta: már sok tippet adtatok ti is mi okozhatja eddig egysem jött be sajnos. gyorsan hideg inditásnál csak teker de semmi kb 6-7próba kell hogy valami történjen talán beis indul addigra..már egy 100as ráment mostmár SZAKSZERVÍZBE mondták hogy cseréljük le a hidrotőkéket hátha. A HIDROTŐKE okozhat ilyen hidegen nehezen indul gondot? Gyorsan segítsetek légyszi


ha be lenne állva, és nem nyit ki a szelep, de biztosnem az. szerintem ez jó nagy baromság volt, oda ne vidd többet
és tételesen mik is lettek cserélve? (bár az iménti kijelentésük után kétlem, hogy valóban cseréltek valamit, inkább csak kiszámláztak cuccokat)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 22:22


már sok tippet adtatok ti is mi okozhatja eddig egysem jött be sajnos. gyorsan hideg inditásnál csak teker de semmi kb 6-7próba kell hogy valami történjen talán beis indul addigra..már egy 100as ráment mostmár SZAKSZERVÍZBE mondták hogy cseréljük le a hidrotőkéket hátha. A HIDROTŐKE okozhat ilyen hidegen nehezen indul gondot? Gyorsan segítsetek légyszi

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 18:08


haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Na most van időm leírni meddig jutottam az aksiból induló mizériával, hátha lesznek még ötletek.
Alap történet, reggel nem indul a kocsi, akkor se ha feltöltöm az aksit. +2 ben sem, pl ma. Tekeri az önindítót, de nem indul. Ha rákötök egy kissebb autót bikázás céljából, és azt beindítom, akkor elindul.
Ezután egész nap elindul, úgy, hogy 8-9 órát áll napközben, majd reggel megint nem ami kb 12-14 óra állást jelent.
Egyszer ki bírtuk olvasni (nemsok időm van, és a szerelő is el van úszva, ezért egyszer).
Akkor volt egy csomó üzemanyagnyomás hiba beírva. De akkor abban a pillanatban indult a kocsi és nem jött akkor hiba.
Az üzemnyagonyomásnál nem lehet tudni mi a rossz, alapból kispumpa vezérlő lehetne. De zet még nem volt idő kikisérletezni.
Viszont mivel bikára egyből indul, ezért azt mondják az nem ezekből fakad, mert ezekre nincs kihatással a bikázás.
80AH 640A akkumulátor van benne, ami új és töltés után sem indul vele elsőre.

Esetleg valakinek van tippje?

köszi


Üdv!
Már vártam, hogy mikor írsz hogy megoldódott-e a problémád és hogy mi volt végül, de sajnos látom, hogy nem sikerült!
Akkor ezek szerint sajna közelebb állunk az általam tippelt problémásabb dologhoz a CR nyomás felépülés gondhoz.
Bikázásra azért indulhat könnyebben, mint a régebbi autó amikor tolásra húzásra pöccre amúgy egyáltalán nem indul mivel úgy gyorsabban meg tudja forgatni a motort!
Két akksinak nagyobb ereje van, mint egynek, így lehet, hogy csak egy kicsivel forgatja gyorsabban a motort, de ez pont elég, hogy elérje a megfelelő CR nyomást a motor beindításához!/ha nincs meg egy X kpa érték akkor nem is engedi a motort beindulni, még ha fülre akár indulhatna is. BMW esetében az értéket nem tudom./
Szerintem vagy a közös nyomócső szabályzó szelepe rossz, vagy olyan nagy a befecskendezők résvesztesége, hogy indítózás közben elengedi a nyomást, így nem tud felépülni.
Esetleg a nagynyomású szivattyú szelepe.
Mielőtt elkezdenél mindenfélét cserélgetni én addig nem lépnék a dologban, amíg ezeket nem ellenőriztetném!
Ezeket sajna kapkodva nem lehet, mert ha már egyszer beindult utánna lehet, hogy sokat kell várni mire visszahül arra az állapotra amikor megint jelentkezik a gond!
A legjobb egy normális dízel műhely vagy egy BMW szerelő aki ismeri a típust és gyengepontjait, a legjobb ha a hibafeltárást úgy tudja végezni, hogy cserélgeti az alkatrészeket és csak azt veteti meg veled ami valóban kell, nem pedig egy egész sor cuccot amiben lehet, hogy a hibás csak az utolsó tétel volt de te már felújítottad a fél motort.
A visszafolyó mennyiséget megfelelő eszközökkel kiszerelés nélkül és üzem közben lehet ellenőrizni és teljesen hiteles képet ad az állapotukról!





Köszi, hogy foglalkoztok vele. Figyelem, csak lassan reagálok
Szóval valami tuti az üzemanyaggal lesz főként, hogy a pont olyan a jelenség, mint amikor elfelejtem kiiktatni az immobilisert és úgy indítózok. Egy az egybe ugyanolyan, volt már, hogy kikapcsoltam az is, hátha ott van valami.

Ez a visszaengedi a nyomást ez elég jól illeszthető a problémára. Lehet ebben lesz valami, ahogy írjátok is.
Ezen elv szerint két nap után még nehezebb lesz beindítani a kocsit. Ez holnap kiderül.

Mondjuk a bikázást még mindig nem értem, hacsak nem akkor nagyobb teljesítménnyel megy a pumpa és áttolja/szívja úgy, hogy ezt normál teljesítményen nem csinálja meg.

Amúgy amikor nem indul, akkor úgy tűnik, mintha üresen menne a pumpa. Jobban búg, olyan elektromos hangja van.

Szerda este lerakom a szerelőnél, aztán meglátjuk, mert igazából ő még nem tudta úgy megnézni, hogy nem indul, mert nem tudtam eddig letenni.


Na gondoltam referálok a fejleményekről.
Ma szétkapták a kocsit, és minden alkatrészt kicseréltek ami beleszól az üzemanyag nyomásba. A probléma egyáltalán nem változott... Alapnyomás van, viszont nyomásért sír a gép és nem indul be.
Most kikapták a porlasztókat és el lett küldve bevizsgálásra. Mondjuk ennek jobban örültem volna karácsony után
Az utolsó napokban már csak betolással indult, tegnap már melegen sem...