hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:44


YELLOW írta:
csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.


Nem hiszem. Viszont az izzítás vezérlő is rossz lehet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:36


batigol09 írta:
batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...


isten ments, hogy valami adalékot tegyél bele. inkább tankolj prémium üzemanyagot.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:35


csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


ha jól olvastam az eddigieket a fórumon, akkor nem annyi, hogy csak kicseréled és kész, hanem diaggal, hozzá kell pászítani a géphez.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:33


csaki91 írta: Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi


Izzítás elektronikát cseréltél?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:31


batigol09 írta:
haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


Voltam diagon, hibamentes a verda!!! javasolták, h töltsek bele vmi üzemanyagpucoló adalékot...

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:03


Üdv mindenkinek
Lenne egy apró gubamcom az izzításnál.
Eddig ugy mentem az autóval hogy 4ből 3 izzítógyertya nem volt jó erre a bmwszalonba jött rá a srác amikor lekérdezte az autót
Na most kicseréltem 4 vadiúj bosch gyertyára
De a lekérdezésnél most is az izzításra panaszkodik.
Valakinek valami tippje esetleg?!
Előre is köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 07:25


haka írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.


köszi, fura is lenne 3 eve nem cseréltem csúcsot épp ideje ....


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 23:08


batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


Csáó,

Nekem is így indult
Aztán már csak a betolás segített.
Ma derült ki végre, hogy két porlasztónak annyi. Annyira szarok, hogy nem is újítják fel őket...
Plusz a kispumpa is kezd behallni a hangja alapján. A nagynyomású hála isten jó, azt is bemérték.
A fura, hogy alapjárat tök jó volt, és a diag is tökéletesnek írta a csúcsokat....
Viszont teleírta üzemanyag nyomás problémával a hibatárolót, szóval lehetett sejteni, hogy ott gáz van, csak nem értettük (ma sem) miért indult akkor be bikázásra (amikor még beindult arra )

Szóval szerintem rakjátok diagra az sokat fog segíteni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 21:53


én is akksira tippelek mert legutobb mikor hidegen nehezen indult porlasztocsucs volt a ludas de akkor uzemmelegen sem volt tokeletes a jarasa... bizom benne h "csak" akksi lesz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 21:14


jencispy írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.


igazad van lehet üzemanyag nyomás elvesztés gond, de egy rossz izzító, hidegben egyre rosszabbul izzít, ugye ha meleg a blokk, az sokat segít rajta.


"A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul"
tehát 1 nap után nincs gond (az én olvasatomban) Akkor nem izzítás.
Ha rosszul fogalmazott, akkor valóban lehet izzítás is. (nagyon sok egyéb mellett)


Akksi nem lehet, hogy gyengélkedik?



akár

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 20:57


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.


igazad van lehet üzemanyag nyomás elvesztés gond, de egy rossz izzító, hidegben egyre rosszabbul izzít, ugye ha meleg a blokk, az sokat segít rajta.


"A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul"
tehát 1 nap után nincs gond (az én olvasatomban) Akkor nem izzítás.
Ha rosszul fogalmazott, akkor valóban lehet izzítás is. (nagyon sok egyéb mellett)


Akksi nem lehet, hogy gyengélkedik?



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 20:14


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.


igazad van lehet üzemanyag nyomás elvesztés gond, de egy rossz izzító, hidegben egyre rosszabbul izzít, ugye ha meleg a blokk, az sokat segít rajta.


"A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul"
tehát 1 nap után nincs gond (az én olvasatomban) Akkor nem izzítás.
Ha rosszul fogalmazott, akkor valóban lehet izzítás is. (nagyon sok egyéb mellett)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 20:07


hancurozo írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.


igazad van lehet üzemanyag nyomás elvesztés gond, de egy rossz izzító, hidegben egyre rosszabbul izzít, ugye ha meleg a blokk, az sokat segít rajta.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 19:59


YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék


Ez inkább üzemanyagrendszer probléma. Az izzítógyertyának nem számít mennyit áll a kocsi. Ha működik, akkor 3 hét állás után sincs vele gond. Nem csak akkor működnek, ha naponta kell izzítaniuk.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 19:54


batigol09 írta: Sziasztok!

A következő a problémám, az autó 2 nap! állás után már nehezebben indul.. azaz eddig pl tekert 2őt mire beindult, most 4et, 5öt. Üzemmelegen pöccre természetesen. Alapjárat tökéletes, nem ingadozik, nem füstöl minden ok. Akkumulátor lehet a probléma, vagy vmi üzemanyagellátási probléma szerintetek? (porlasztócsúcs stb)
köszi


mint a másik topic-ban is, én az izzítás felé kutakodnék