YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 20:33


gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


facelift-es M-esre? mármint 1.8 M-optic-r, vagy M-es motoros? mert akkor a 12,5 liter nem sok fogyasztásnak

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 19:26


remélhetőleg az a baj csak tudod néha a hibakód az nem pontos. Nem olcsó az alkatrész de ha 100%-ra tudnám azonnal cserélném.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 19:21


gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


mondjuk kopogásérzékelő??!!!

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. március 13. csütörtök, 19:18


Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Paco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 09:40


Sziasztok!

A másik fórumpont alá már írtam (Nem indul. please help me!), de gondoltam...!
A problémám, hogy nem indul a motor - kicsit beindult, döccent néhányat, de leállt, olyan fura hangja is volt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Egyébként múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 06:54


YELLOW írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Mai mi lehet a baj kérdésünk:

Alanyunk egy 30d. Menet közben nagy füst,motorolaj mindenhol..mi történhetett??

Adok képet segítségnek aki megmondja mi történhetett kap egy tábla csokit.Tanulságos eset!!




kertergáz szellőztető hiba miatt?


Igen,Kartergáz szűrő eltömődött,szelepfedél tömítést szétnyomta,olajat a turbóba kezdte nyomni.

A csoki a tied

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 09. vasárnap, 06:48


szotakdavid írta: Sziasztok!

Mai mi lehet a baj kérdésünk:

Alanyunk egy 30d. Menet közben nagy füst,motorolaj mindenhol..mi történhetett??

Adok képet segítségnek aki megmondja mi történhetett kap egy tábla csokit.Tanulságos eset!!




kertergáz szellőztető hiba miatt?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. március 08. szombat, 20:06


Sziasztok!

Mai mi lehet a baj kérdésünk:

Alanyunk egy 30d. Menet közben nagy füst,motorolaj mindenhol..mi történhetett??

Adok képet segítségnek aki megmondja mi történhetett kap egy tábla csokit.Tanulságos eset!!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 13:29


Ropika írta:
csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.


De akkor is kéne rosszalkodnia ha lenne benne rendesen benzin, nem? Vagy majd idővel fogom észlelni mikor már nagyon meghalt? Az előző ugy sipolt mint a barom de nem mutatott ilyen problémát. Csak ugye abnormális volt ezért kicseréltem.
Mondtak ilyen szellőztető prooblémát is! Hogy lehet az tömődött el. Vagy az pont teli tanknál van?


amit én tudok. ez a gond, akkor szokott előjönni leginkább, amikor valaki motortuning-ot alkalmaz. nagyobb turbo, injektor, porlasztó, stb, minden, ami teljesítmény növekedéssel jár. sokan elfeledkeznek a benzinpumpáról. annak van egy szállítási mennyisége. aztán ha nem tudja után termelni az anyagot a motornak, akkor bacva vagyon az egész. leginkább akkor tudatosul a tulajban, amikor egyre gyakrabban, de feltűnik neki, hogy keves az anyag akkor dadod, nem megy, stb. az üzemanyag sokat segít a pumpának, ráadásul hűti is, ha kopott akkor meg ha melegszik, akkár meg is szorulhat, ugynez van. persze elsőkörben ezt szűrő is okozhatja, bár az nem függne a szinttől, mert mindig rosszalkodna.


időközben el kezdtem hallani a pumpát! ki is cserélem!
Köszönöm a tanácsokat!


Marha egyszerű. Kevesebb üzemanyag a tankban,kisebb nyomást eredményez ezért a pumpa jobban erőlködik. Ezért is van az, hogy nem ajánlatos kicentizni a benzinkutat, mert ha valaki mindig erre játszik annak biztos hamarabb meghal a pumpája, mert sokkal többször erőlködik. Lámpa kivillanás után lehetőleg tankolni kell, de inkább ha lehet még előtte.



én ezért is tanácsoltam ismerősöknek, hogy ha lehet vegyék a negyed szintet nullának. tudom vannak köztük olyanok, akiknek nehézbeosztani a pénzt, de csak egyszer kell megtankolni tele, ami egy túlórával megoldható, az a plussz, és onnantólkezdve így járni. én a felét szoktam tekinteni a nullának, bár most, illetve néha lemegyek jelzésig, hogy azért kijérjam belőle a lehető legtöbb anyagot. de ez kb 10-15 tankolásonként van. illetve mindig úgy jön ki, hogy félnél megtankolom tele. már csak azért is furcsa, mert ha 20-25ezerért tankolok és nem kérek számlát, még rendesen kinéznek a kúton. így is lesnek már akkor, amikor csak megy és megy az anyag, volt már mikor odajött a kutas, megkérdezni, hogy mi a gond. mondom semmi, csak tele megy.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 11:11


csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.


De akkor is kéne rosszalkodnia ha lenne benne rendesen benzin, nem? Vagy majd idővel fogom észlelni mikor már nagyon meghalt? Az előző ugy sipolt mint a barom de nem mutatott ilyen problémát. Csak ugye abnormális volt ezért kicseréltem.
Mondtak ilyen szellőztető prooblémát is! Hogy lehet az tömődött el. Vagy az pont teli tanknál van?


amit én tudok. ez a gond, akkor szokott előjönni leginkább, amikor valaki motortuning-ot alkalmaz. nagyobb turbo, injektor, porlasztó, stb, minden, ami teljesítmény növekedéssel jár. sokan elfeledkeznek a benzinpumpáról. annak van egy szállítási mennyisége. aztán ha nem tudja után termelni az anyagot a motornak, akkor bacva vagyon az egész. leginkább akkor tudatosul a tulajban, amikor egyre gyakrabban, de feltűnik neki, hogy keves az anyag akkor dadod, nem megy, stb. az üzemanyag sokat segít a pumpának, ráadásul hűti is, ha kopott akkor meg ha melegszik, akkár meg is szorulhat, ugynez van. persze elsőkörben ezt szűrő is okozhatja, bár az nem függne a szinttől, mert mindig rosszalkodna.


időközben el kezdtem hallani a pumpát! ki is cserélem!
Köszönöm a tanácsokat!


Marha egyszerű. Kevesebb üzemanyag a tankban,kisebb nyomást eredményez ezért a pumpa jobban erőlködik. Ezért is van az, hogy nem ajánlatos kicentizni a benzinkutat, mert ha valaki mindig erre játszik annak biztos hamarabb meghal a pumpája, mert sokkal többször erőlködik. Lámpa kivillanás után lehetőleg tankolni kell, de inkább ha lehet még előtte.



csonti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz csonti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. március 05. szerda, 17:02


YELLOW írta:
csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.


De akkor is kéne rosszalkodnia ha lenne benne rendesen benzin, nem? Vagy majd idővel fogom észlelni mikor már nagyon meghalt? Az előző ugy sipolt mint a barom de nem mutatott ilyen problémát. Csak ugye abnormális volt ezért kicseréltem.
Mondtak ilyen szellőztető prooblémát is! Hogy lehet az tömődött el. Vagy az pont teli tanknál van?


amit én tudok. ez a gond, akkor szokott előjönni leginkább, amikor valaki motortuning-ot alkalmaz. nagyobb turbo, injektor, porlasztó, stb, minden, ami teljesítmény növekedéssel jár. sokan elfeledkeznek a benzinpumpáról. annak van egy szállítási mennyisége. aztán ha nem tudja után termelni az anyagot a motornak, akkor bacva vagyon az egész. leginkább akkor tudatosul a tulajban, amikor egyre gyakrabban, de feltűnik neki, hogy keves az anyag akkor dadod, nem megy, stb. az üzemanyag sokat segít a pumpának, ráadásul hűti is, ha kopott akkor meg ha melegszik, akkár meg is szorulhat, ugynez van. persze elsőkörben ezt szűrő is okozhatja, bár az nem függne a szinttől, mert mindig rosszalkodna.


időközben el kezdtem hallani a pumpát! ki is cserélem!
Köszönöm a tanácsokat!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 735i
Évjárat: 2003

státusz jageda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 15:28


Sziasztok.
NeM tudom ha jo helyre irok mert uj vagyok itt de le irom
Van egy E65 735i Bmw és küzdök az ABS-el.
Ha rá teszik a számitogépet nem tud komunikálni a vezérlö egységel.
Nem müködik az ABS, kipörgésgátlo, kézifék.Km,tempomat,fogyasztás jelzés nincs.
Valaki azt mondta kábel szakadás van, valaki jeladora gyanakszik.
Tudna valaki segiteni vagy már történt vele ilyen dolog.
ABS kocka csere megvolt már.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 04. kedd, 15:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 21:27


csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.


De akkor is kéne rosszalkodnia ha lenne benne rendesen benzin, nem? Vagy majd idővel fogom észlelni mikor már nagyon meghalt? Az előző ugy sipolt mint a barom de nem mutatott ilyen problémát. Csak ugye abnormális volt ezért kicseréltem.
Mondtak ilyen szellőztető prooblémát is! Hogy lehet az tömődött el. Vagy az pont teli tanknál van?


amit én tudok. ez a gond, akkor szokott előjönni leginkább, amikor valaki motortuning-ot alkalmaz. nagyobb turbo, injektor, porlasztó, stb, minden, ami teljesítmény növekedéssel jár. sokan elfeledkeznek a benzinpumpáról. annak van egy szállítási mennyisége. aztán ha nem tudja után termelni az anyagot a motornak, akkor bacva vagyon az egész. leginkább akkor tudatosul a tulajban, amikor egyre gyakrabban, de feltűnik neki, hogy keves az anyag akkor dadod, nem megy, stb. az üzemanyag sokat segít a pumpának, ráadásul hűti is, ha kopott akkor meg ha melegszik, akkár meg is szorulhat, ugynez van. persze elsőkörben ezt szűrő is okozhatja, bár az nem függne a szinttől, mert mindig rosszalkodna.

csonti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz csonti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 20:52


YELLOW írta:
csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.


De akkor is kéne rosszalkodnia ha lenne benne rendesen benzin, nem? Vagy majd idővel fogom észlelni mikor már nagyon meghalt? Az előző ugy sipolt mint a barom de nem mutatott ilyen problémát. Csak ugye abnormális volt ezért kicseréltem.
Mondtak ilyen szellőztető prooblémát is! Hogy lehet az tömődött el. Vagy az pont teli tanknál van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 18:03


csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.