toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 21:09


YELLOW írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


nyílván nem azt mondom, ha pályán mész, akkor állj meg. de ha pont arra járok amerre tankolni szoktam, és nem sietek, akkor mindig megállok. volt olyan, hogy 3/4-nél beálltam tankolni
nyílván ha telenyomod az jó. viszont sokan vannak úgy, hogy 50km-t jelez az autó, és 5-10 litereket tankolnak csak. én nem egy ilyen esetnél láttam, hogy a pumpa meghalt. nyílván az huzamosabb esetben fordul elő, mármint, hogy ennek tudható be.


Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 20:53


Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


nyílván nem azt mondom, ha pályán mész, akkor állj meg. de ha pont arra járok amerre tankolni szoktam, és nem sietek, akkor mindig megállok. volt olyan, hogy 3/4-nél beálltam tankolni
nyílván ha telenyomod az jó. viszont sokan vannak úgy, hogy 50km-t jelez az autó, és 5-10 litereket tankolnak csak. én nem egy ilyen esetnél láttam, hogy a pumpa meghalt. nyílván az huzamosabb esetben fordul elő, mármint, hogy ennek tudható be.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 19:14


Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


E46 tank 63 literes.



Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:24


YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:21


Totyasrac írta:
YELLOW írta:
van olyan. ez főleg akkor fordulhat elő, ha nagyon kis anyag van a tankba. nem kell a pisztolyt tövig benyomni az elején. hogy mellette tudjon kijönni a levegő. nekem csak akkor iylen, ha nagyon keves anyag marad benne tankolás előtt. lehet a szellőztető dugult, nem tudom.


Persze, hogy viszonylag kevés van, azért megyek kútra - olyan 54-55 liter szokott belemenni, megvárom míg világít a lámpa és utána amikor kút felé járok, teletankolok. Nem szeretek sokszor menni ugyanis
(Apropó: 60 vagy 65 literes a tank? Mert ilyenkor ~70km szokott lenni a megtehető táv a fedkomp szerint...)

Amúgy a végén mindegy, mennyire tolom be a csövet, vagy mennyire nem - ugyanúgy csak csepegtetni tudom bele az utolsó 20 litert


ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:19


YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?


én a gyertyát mondanám, más főtengely, vagy vez.tengely jeladót fog mondani valószínű.


Mondjuk 4 gyertya plusz a csere nem a világ vége, és amúgy is ritkán jut eszébe az embereknek, pedig legalább ~60e km-enként erősen ajánlott a benzineseknél.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:18


YELLOW írta:
van olyan. ez főleg akkor fordulhat elő, ha nagyon kis anyag van a tankba. nem kell a pisztolyt tövig benyomni az elején. hogy mellette tudjon kijönni a levegő. nekem csak akkor iylen, ha nagyon keves anyag marad benne tankolás előtt. lehet a szellőztető dugult, nem tudom.


Persze, hogy viszonylag kevés van, azért megyek kútra - olyan 54-55 liter szokott belemenni, megvárom míg világít a lámpa és utána amikor kút felé járok, teletankolok. Nem szeretek sokszor menni ugyanis
(Apropó: 60 vagy 65 literes a tank? Mert ilyenkor ~70km szokott lenni a megtehető táv a fedkomp szerint...)

Amúgy a végén mindegy, mennyire tolom be a csövet, vagy mennyire nem - ugyanúgy csak csepegtetni tudom bele az utolsó 20 litert


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:15


troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?


én a gyertyát mondanám, más főtengely, vagy vez.tengely jeladót fog mondani valószínű.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:14


Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 18:12


Totyasrac írta: Sziasztok!

Feltűnt, hogy elég nehezen tudom tankolni a kocsit - most, hogy már több kút több oszlopát is kipróbáltam, ideje rákérdeznem (mert valószínűleg a betöltőnél lesz a hiba). Szóval az van, hogy az első 20-30 literig a legkisebb átfolyású kattanási pontba be tudom a pisztolyt akasztani, majd onnét azonnal lekattan állandóan, tehát kézzel kell tartanom a pisztoly adagoló karját és minimális átfolyással tudom a maradék 20-30 litert belecsorgatni... Időm épp szokott erre lenni, de kényelmesebb lenne 2 perc alatt telefolyatni és menni fizetni, így eltart vagy tíz percig (meg hát ott is kell állnom mellette és tartani a kart).

Gondolom a tankszellőző lehet eldugulva kicsit (ahol kitolná az üzemanyag helyéről a levegőt)? Van ebben ilyen? Merre? Mennyire tipikus ez? Nekiálljak itthon vagy szakembert/szerszámokat igényel?

Előre is köszi!


van olyan. ez főleg akkor fordulhat elő, ha nagyon kis anyag van a tankba. nem kell a pisztolyt tövig benyomni az elején. hogy mellette tudjon kijönni a levegő. nekem csak akkor iylen, ha nagyon keves anyag marad benne tankolás előtt. lehet a szellőztető dugult, nem tudom.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 17:59


Sziasztok!

Feltűnt, hogy elég nehezen tudom tankolni a kocsit - most, hogy már több kút több oszlopát is kipróbáltam, ideje rákérdeznem (mert valószínűleg a betöltőnél lesz a hiba). Szóval az van, hogy az első 20-30 literig a legkisebb átfolyású kattanási pontba be tudom a pisztolyt akasztani, majd onnét azonnal lekattan állandóan, tehát kézzel kell tartanom a pisztoly adagoló karját és minimális átfolyással tudom a maradék 20-30 litert belecsorgatni... Időm épp szokott erre lenni, de kényelmesebb lenne 2 perc alatt telefolyatni és menni fizetni, így eltart vagy tíz percig (meg hát ott is kell állnom mellette és tartani a kart).

Gondolom a tankszellőző lehet eldugulva kicsit (ahol kitolná az üzemanyag helyéről a levegőt)? Van ebben ilyen? Merre? Mennyire tipikus ez? Nekiálljak itthon vagy szakembert/szerszámokat igényel?

Előre is köszi!

Chris15
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2009

státusz Chris15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 14:05


Helló!
A napokban észrevettem egy eléggé idegesítő problémát a kocsimban(BMW 120D)
Az usb és az aux nem működik! Vettem egy 3,5-ös kábelt a mediaban, rákötöttem a telefonom, szépen átkapcsoltam a rádiót aux-ra, de csak zúgás hallatszik. Reménykedtem, hogy csak a kábel rossz, de kipróbáltam tesóm 320D kocsijában, és ott tökéletesen működött... ezek után kipróbáltam az usb-t, pendrive-ra zene, aztán bedug... szintén semmi nem történt... Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a gond?
Ha nincs bedugva semmi az aux-ba és átkapcsolom rá a rádiót akkor is csak zúg...
Szintén egy nagy probléma, hogy a bluetooth se működik, kerestem többféle telefonnal, de egyik sem találta meg...mondanom sem kell, hogy másik kocsikban egyből rácsatlakozik a telefonom...
Előre is köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Manocska88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 05. hétfő, 16:41


Sziasztok!
E46 320d izzítógyergya csere során beletört kettő a 4izzítóból. Ezért kapott komplett hengerfej felujítást a kocsi. Összes szíj, olaj, feszítők, vízpumba és ha már ennyire belemásztak lánc is, ugyanis volt már egy kicsi hangja. Mióta hazaért a zervízből, hideg indítás után dob hátul egy fehér füstöt. Ez mitől lehet? Eddig soha nem csinált ilyet. Vizet, olajat nem eszi. Tanácstalan vagyok...

Joss84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz Joss84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 17:08


atidesign írta: Hali!
Nekem is 2008 E90 kormányár nem old ki többször, így letiltja az indítást is.
A javítást kormányoszlop cserével orvosolható!
Az imént végeztem vele, nem gyerekjáték és nem otthoni "csináld magad" kategóriás meló...!


YELLOW írta:
zoli900 írta:
Joss84 írta:
szotakdavid írta:
Joss84 írta: Hello! Komoly problémába futottam. 2006-os 330d-m nem reagàl a kulcsra. Bedugom a kulcsot, de nem hogy gyújtás nincs, még a kormányzár sem old ki. Olvastam a neten, hogy talàn az izzítógyertyák haltak meg. Nekem nem túl logikus az összefüggés, de ki tudja. Külföldön vagyok épp és szeretnék hazajutni az autómmal. Talàlkozott már valaki ilyen hibàval? Köszönöm a válaszokat...


e90-nél szokott lenni kormányzár hiba,csere a megoldás.


De attól még lenne gyújtás, nem? A navin meg az órán kívül semmi sem indul el. :/


Nekünk oylan volt hogy 2 hónapot állt az autó és amikor bedugtuk nem akarta indítani,gyújtást se adott.
Egy BMW-s szaki azt mondta,hogy tegyük be a kulcsot,mert valószínűleg lemerült,így is lett egy idő után minden működött,lehet,hogy neked is lemerült,vagy esetleg újra kéne tanítani a kulcsot.


az indításhoz semmi köze a lemerültségnek. külön téma.




Hello! Kormányoszlop... Hát nem hangzik jól. A múltkor 2napig nem indult, majd utána 2 héten át hibamentesen üzemelt. Egészen tegnapig! Menetközben kiírta hogy nincs ablakmosó (pedig de) majd leàllítottam a ház mellett, na azóta nem indul. Bedugom a kulcsot, se kormányzár, se gyújtás csak a navi képernyője világít, meg a csomagtartó lámpája. Ismét tanácstalan vagyok, gondoltam rá, hogy esetleg felgyújtom a p****ba az egészet

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz BollaFeri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 01. csütörtök, 18:59


Üdv! Szeretnék érdeklődni, hogy valaki ért-e E36 cabrio tetőhöz, vagy tud-e ajánlani bármilyen leírást hozzá. (Akár angolul, németül, bárhogy..)

Egy E36 Cabrioról van szó, a teteje úgy nyílik csak elektromosan, ha segítek felnyitni a fedelet, de akkor is nehezen csukja rá a lehúzott tetőre, sőt, még ferde is, mert nem nyílik utána a csomagtartó, annyira nincs hézag a fedél és csomiajtó között. Mit tudok tenni vele?