Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 20. vasárnap, 21:10


krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


Elvileg kettő van, én szemből a jobbost dugtam vissza, de nagyon balfaszul csak a magasabb szól. Lötyögött a csati, úgyhogy rögzítettem rendesen. Majd írd meg mi volt!


Szia! Most olvastam a hozzászólásod! M-paketem van,nem fértem hozzá a dudához (nem emeltem meg az autót) majd jobban megnézem és írok! Köszi!


Nekem is az van, lecsavarsz 3 csavart a kerékív elején, leszeded a műanyag elemet es onnan elérhetővé válik! Youtubeon van video, hogy kell leszedni az első lököst, annak az első lépése pont ez. Én a kereket le se vettem, bár jobban hozzáférsz ha leszeded.


Akkor tudom! Nemrég cseréltem doblemez első részét,akkor ugyanígy teszek! Köszi a segítséget,ha megnéztem írok!

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. július 20. vasárnap, 18:42


Bero írta:
krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


Elvileg kettő van, én szemből a jobbost dugtam vissza, de nagyon balfaszul csak a magasabb szól. Lötyögött a csati, úgyhogy rögzítettem rendesen. Majd írd meg mi volt!


Szia! Most olvastam a hozzászólásod! M-paketem van,nem fértem hozzá a dudához (nem emeltem meg az autót) majd jobban megnézem és írok! Köszi!


Nekem is az van, lecsavarsz 3 csavart a kerékív elején, leszeded a műanyag elemet es onnan elérhetővé válik! Youtubeon van video, hogy kell leszedni az első lököst, annak az első lépése pont ez. Én a kereket le se vettem, bár jobban hozzáférsz ha leszeded.


autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. július 20. vasárnap, 16:50









Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 20. vasárnap, 16:50

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 20. vasárnap, 15:58


krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


Elvileg kettő van, én szemből a jobbost dugtam vissza, de nagyon balfaszul csak a magasabb szól. Lötyögött a csati, úgyhogy rögzítettem rendesen. Majd írd meg mi volt!


Szia! Most olvastam a hozzászólásod! M-paketem van,nem fértem hozzá a dudához (nem emeltem meg az autót) majd jobban megnézem és írok! Köszi!


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. július 20. vasárnap, 13:59


Sziasztok,
Szerintetek van annak valós alapja hogy 0,2 BAR nyomás csökkenés a gumikban olyan hatással van hogy megszűnik a kormányrázás? A kerekek rendesen ki vannak centírozva, de már egy ideje küzdök a kormány rázással. A nyomást csak a nagy meleg miatt néztem meg és engedtem vissza 2.0-ra.
Mi a véleményetek?

Üdv.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 00:25


Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


Elvileg kettő van, én szemből a jobbost dugtam vissza, de nagyon balfaszul csak a magasabb szól. Lötyögött a csati, úgyhogy rögzítettem rendesen. Majd írd meg mi volt!


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 20:31


krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 19:00


Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 18. péntek, 19:01

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 18:20


Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 13:25


zoley88 írta: Üdv! Találkozott-e már valaki olyan műszerfal hibával, hogy a mutatók és az index bedöglik, de a piktogramok működnek? Vasárnap történt ez, mikor beindítottam. Az ASC lámpa is éget, titkos menübe nem tudtam belépni, de a BC mért mindent (órát nem). A Klíma nem kapcsolt be. Aztán tanácsoltak egy saru le-felt, utána ugyanaz, csupán a 4 mutató 2-2 centis távokat mozgott le-fel, még akkoris ha nem is volt bent kulcs... aztán 2 nappal később (nem is mentem vele), megjavult. Pontosabban annyi, hogy nem nullán voltak már a mutatók, de amúgy ment minden ismét, a klíma is. elvittem szervizbe ahol kihúzták, a nyákot is megnézték de sem az sem a vezetékek nem voltak sérültek és most jó... lényeg ez, de ez mitől lehetett?

videó:

https://www.youtube.com/watch?v=_mq2JXOL4OQ

(a lufilámpa a kábel ismételt széthúzódása miatt van, az nem idevaló hiba)


szerintem Nap kitörés volt valószínű valami kontakt hiba lehetett. én nem láttam még iylet, de nem is szeretnék

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. július 18. péntek, 13:16


Üdv! Találkozott-e már valaki olyan műszerfal hibával, hogy a mutatók és az index bedöglik, de a piktogramok működnek? Vasárnap történt ez, mikor beindítottam. Az ASC lámpa is éget, titkos menübe nem tudtam belépni, de a BC mért mindent (órát nem). A Klíma nem kapcsolt be. Aztán tanácsoltak egy saru le-felt, utána ugyanaz, csupán a 4 mutató 2-2 centis távokat mozgott le-fel, még akkoris ha nem is volt bent kulcs... aztán 2 nappal később (nem is mentem vele), megjavult. Pontosabban annyi, hogy nem nullán voltak már a mutatók, de amúgy ment minden ismét, a klíma is. elvittem szervizbe ahol kihúzták, a nyákot is megnézték de sem az sem a vezetékek nem voltak sérültek és most jó... lényeg ez, de ez mitől lehetett?

videó:

https://www.youtube.com/watch?v=_mq2JXOL4OQ

(a lufilámpa a kábel ismételt széthúzódása miatt van, az nem idevaló hiba)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz 0818szabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 21:14


0818szabi írta:
viktor írta:
0818szabi írta: Sziasztok.
(Nem rég vettem egy 318i gépet 1.9 es motorral.
A szerelő szerint nagyon jó állapotú kocsi, felmenetem autó pályára egy kicsit meghúzatni,kiváncsi voltam mi a vége,de nem mentem el a végsőkig.)
A HIBA AZ HOGY MIKOR MOTORFÉKKEL LASSÍTOTTAM EGY NAGYON CSÚNYA NYÍGÓ HANG JÖTT A MOTOR TÉRBŐL.KI LETTEK CSERÉLVE A FÉKEK,A KÜLSŐ SZÍJAK, A PROBLÉMA TOVÁBBRA IS FENN ÁLL..
MI LEHET A BAJ??????Csak akkor jön elő hogyha tartósan 4-4,5 felett forog a motor kb 10-15 percig melegen....




Szia!
Nem tudom, viszko kuplungos e a hűtőventilátorod? Esetleg még az lehet,vagy generátor csapágy, klímakompresszor csapágya, kuplungja.



Szia.
Nem viszkós a hűtő ventillátor.
Ez csak motor fékezéskor jött elő először,aztán jöttem vele egy 5-6 száz km et egyfolytában autópályán és amíg nem állitottam le a motort alapjáraton is csinálta már..
Nem tudom a szervó szivattyú nem lehet ilyenkor?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz 0818szabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 21:09


viktor írta:
0818szabi írta: Sziasztok.
(Nem rég vettem egy 318i gépet 1.9 es motorral.
A szerelő szerint nagyon jó állapotú kocsi, felmenetem autó pályára egy kicsit meghúzatni,kiváncsi voltam mi a vége,de nem mentem el a végsőkig.)
A HIBA AZ HOGY MIKOR MOTORFÉKKEL LASSÍTOTTAM EGY NAGYON CSÚNYA NYÍGÓ HANG JÖTT A MOTOR TÉRBŐL.KI LETTEK CSERÉLVE A FÉKEK,A KÜLSŐ SZÍJAK, A PROBLÉMA TOVÁBBRA IS FENN ÁLL..
MI LEHET A BAJ??????Csak akkor jön elő hogyha tartósan 4-4,5 felett forog a motor kb 10-15 percig melegen....




Szia!
Nem tudom, viszko kuplungos e a hűtőventilátorod? Esetleg még az lehet,vagy generátor csapágy, klímakompresszor csapágya, kuplungja.



Szia.
Nem viszkós a hűtő ventillátor.
Ez csak motor fékezéskor jött elő először,aztán jöttem vele egy 5-6 száz km et egyfolytában autópályán és amíg nem állitottam le a motort alapjáraton is csinálta már..


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 07:11


0818szabi írta: Sziasztok.
(Nem rég vettem egy 318i gépet 1.9 es motorral.
A szerelő szerint nagyon jó állapotú kocsi, felmenetem autó pályára egy kicsit meghúzatni,kiváncsi voltam mi a vége,de nem mentem el a végsőkig.)
A HIBA AZ HOGY MIKOR MOTORFÉKKEL LASSÍTOTTAM EGY NAGYON CSÚNYA NYÍGÓ HANG JÖTT A MOTOR TÉRBŐL.KI LETTEK CSERÉLVE A FÉKEK,A KÜLSŐ SZÍJAK, A PROBLÉMA TOVÁBBRA IS FENN ÁLL..
MI LEHET A BAJ??????Csak akkor jön elő hogyha tartósan 4-4,5 felett forog a motor kb 10-15 percig melegen....




Szia!
Nem tudom, viszko kuplungos e a hűtőventilátorod? Esetleg még az lehet,vagy generátor csapágy, klímakompresszor csapágya, kuplungja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz 0818szabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:55


Sziasztok.
(Nem rég vettem egy 318i gépet 1.9 es motorral.
A szerelő szerint nagyon jó állapotú kocsi, felmenetem autó pályára egy kicsit meghúzatni,kiváncsi voltam mi a vége,de nem mentem el a végsőkig.)
A HIBA AZ HOGY MIKOR MOTORFÉKKEL LASSÍTOTTAM EGY NAGYON CSÚNYA NYÍGÓ HANG JÖTT A MOTOR TÉRBŐL.KI LETTEK CSERÉLVE A FÉKEK,A KÜLSŐ SZÍJAK, A PROBLÉMA TOVÁBBRA IS FENN ÁLL..
MI LEHET A BAJ??????Csak akkor jön elő hogyha tartósan 4-4,5 felett forog a motor kb 10-15 percig melegen....