toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 10:26


Sziasztok!

Már a 2. ABS balos jeladómat koptatta el valami a futomübe.. kezd kiakasztani mivel 2 hete vettem bele ujat és erre megint felgyulladt tegnap este kivettem és ugyanugy elkoptatta valami egy betétet...

ötletek?! kerékdölés miatt lehet ez?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. szeptember 30. kedd, 16:40


ateszka86 írta: sziasztok. kívámcsi lennék,h mit gondoltok. Ezekbe a 7-8 fokokba nagyon hanhosan csattog a hidrotokem egy darabig kb 30 masodpercig 40. Amikor 20fok van akkor egy picit kb 10 masodpercig. uj olaj szurok 5w30. utánna nem csinálja többet csak az első reggeli indításnál és ha teljesen 0-ra visszahült az auto.

Az enyém is ugyanezt produkálja...


hophop
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hophop

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. szeptember 30. kedd, 09:56


sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Tegnap este megyek haza munkából és egyszer csak egy huppanás és erőtlen lett a kocsi(BMW e46 320d facelift 2004/11).
Azóta tolatásnál is gázt kell adni mert különben lefullad.
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!!!!!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 07:06


sziasztok. kívámcsi lennék,h mit gondoltok. Ezekbe a 7-8 fokokba nagyon hanhosan csattog a hidrotokem egy darabig kb 30 masodpercig 40. Amikor 20fok van akkor egy picit kb 10 masodpercig. uj olaj szurok 5w30. utánna nem csinálja többet csak az első reggeli indításnál és ha teljesen 0-ra visszahült az auto.

autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 4.4i
Évjárat: 2001

státusz ghx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. szeptember 26. péntek, 20:00



Üdv!

Van egy 105 km-es tesz út, mely alatt fent volt egy diagnosztikai eszköz. Az alábbiakat állapította meg:
- Keverék elérte az adaptációs határt mindkét oldalon. De most van hibakód is: P1160, ami meglepő, mert ezt jelenti: Fuel Trim Additve Bank 2 Low. Tehát szegény a keverék! És P1158 ami ismételten Fuel Trim Additve Bank 1 Low tehát szegény keverék.
Ez azért is meglepő, mert mindenki arra tippelt, hogy túldúsítás van az egy-két benzinszagú gyertya és a padlógázra jelentkező fekete füst miatt. A gép szerint pedig mégiscsak szegény keverék van.
Tartoznak még ide egyéb adatok is:

Max Min
FC stored amount 2.00 2.00
Calculated load (%) 54.9 0.00 Ez a kalkulált terhelés. Érdekes, mert hegymenetben padlógázon az miért nem 100%?
Coolant temp. (degrees) 99.00 90.00
S.T Fuel trim B1 (%) 25.00 -25.00
L.T Fuel trim B1 (%) 24.22 5.47
S.T Fuel trim B2 (%) 25.00 -25.00
L.T Fuel trim B2 (%) 22.66 5.47 Itt a B1 és B2 között a max értéknél minimális az eltérés, a min értéknél egyező
Engine Speed (rpm) 4069,75 0.00
Ignition timing (BTDC) 49,50 -2,50
Intake air temp (Degrees) 56.00 17.00
Mass air flow (g/s) 655.40 0.00
Throttle position (%) 63.10 0.00 padlógáznál nem 100%-nak kellene lenni 63.10 helyett?
O2S B1,S1 (v) 0,89 0.00
O2S B1,S1 STF (%) 24.22 -100.00
O2S B1,S2 (v) 0,93 0.00
O2S B2,S1 (v) 0.88 0.00
O2S B2,S1 STF (%) 25.00 -100.00
O2S B2,S2 (v) 0.94 0.00
Travelled km 105
Az oxigén szenzoroknál a -100.00 %-os adat normális?
Esetleg segítene valaki kibogozni ebből valamit, aki ért is az adatokhoz, és hogy ha fentiek valamelyike eltér, akkor az mitől lehet?
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!


Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. szeptember 25. csütörtök, 21:55


Robin68 írta:
Jonerto írta:
Jonerto írta: Üdv mindenkinek.
S.O.S. lenne a dolog.
Mai napon a következőt tapasztaltam: a kocsit bezárva hagytam mikor visszajövök féklámpák világítanak,beszállok műszerfalon világít az olaj a töltés a DSC és a tempomat visszajelzője is valamint mutatja a benzinszintet és a hőfok teljesen ki van akadva(motor hideg) és az autó ikonnon hibát mutat a féklámpákra,mindezt úgy,hogy a kulcsot nem dugtam be sem.Beindítom az autót minden visszaáll normálisra.Leállítom kiveszem a kulcsot megint világít minden mint a karácsonyfa.most lehúztam az akksit hogy ne merüljön
Valaki találkozott már ilyennel?
Melyik modul felelős ezekért a dolgokért vagy esetleg a gyújtáskapcsoló?
Diagozni tudna valaki jönni a 3.kerbe?
Előre is köszönöm.


Bp-n csinál valaki diagot?

Ha közlekedni lehet a kocsival akkor miért nem Te viszed el egy diagra..... .
Keresd Hantos Ricsit, a fórumon megtalálod az elérhetőségét, vagy Solymáron (ami nincs messze a III.kertől, kb 12km...) B&W Auto Szervízt. Ott Székely Balázs az agy és tudja mit csinál. Ő is a korrekt, igényes és segítőkész szerelők nagyon szűk táborába tartozik.

Lehet vele menno köszi.



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. szeptember 25. csütörtök, 18:52


Az előbb kibontottam az autó hátulját mert a csomagtartóban nagyon kipufogó szag van ami ha ki van nyitva a napfénytető akkor előre húzódik. Arra gondoltam hogy lehet hogy a két oldalon lévő műanyag szellőző (vagy mi az?) reteszen jöhet be. Egy másik oldalon olvastam hogy valakinek egy Fordnál ez volt a baj mert előregedett. Arra gondoltam hogy kicserélem de mi ennek a neve és hol keressem?

Megtaláltam RealOEM-en úgyhogy schmiedmann.hu-n meg is rendeltem. Remélem ez lesz a baja
A cikkszám ha valakinek kéne: 64226962293





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 25. csütörtök, 19:43


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. szeptember 25. csütörtök, 14:44


Jonerto írta:
Jonerto írta: Üdv mindenkinek.
S.O.S. lenne a dolog.
Mai napon a következőt tapasztaltam: a kocsit bezárva hagytam mikor visszajövök féklámpák világítanak,beszállok műszerfalon világít az olaj a töltés a DSC és a tempomat visszajelzője is valamint mutatja a benzinszintet és a hőfok teljesen ki van akadva(motor hideg) és az autó ikonnon hibát mutat a féklámpákra,mindezt úgy,hogy a kulcsot nem dugtam be sem.Beindítom az autót minden visszaáll normálisra.Leállítom kiveszem a kulcsot megint világít minden mint a karácsonyfa.most lehúztam az akksit hogy ne merüljön
Valaki találkozott már ilyennel?
Melyik modul felelős ezekért a dolgokért vagy esetleg a gyújtáskapcsoló?
Diagozni tudna valaki jönni a 3.kerbe?
Előre is köszönöm.


Bp-n csinál valaki diagot?

Ha közlekedni lehet a kocsival akkor miért nem Te viszed el egy diagra..... .
Keresd Hantos Ricsit, a fórumon megtalálod az elérhetőségét, vagy Solymáron (ami nincs messze a III.kertől, kb 12km...) B&W Auto Szervízt. Ott Székely Balázs az agy és tudja mit csinál. Ő is a korrekt, igényes és segítőkész szerelők nagyon szűk táborába tartozik.


Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. szeptember 25. csütörtök, 13:07


Jonerto írta: Üdv mindenkinek.
S.O.S. lenne a dolog.
Mai napon a következőt tapasztaltam: a kocsit bezárva hagytam mikor visszajövök féklámpák világítanak,beszállok műszerfalon világít az olaj a töltés a DSC és a tempomat visszajelzője is valamint mutatja a benzinszintet és a hőfok teljesen ki van akadva(motor hideg) és az autó ikonnon hibát mutat a féklámpákra,mindezt úgy,hogy a kulcsot nem dugtam be sem.Beindítom az autót minden visszaáll normálisra.Leállítom kiveszem a kulcsot megint világít minden mint a karácsonyfa.most lehúztam az akksit hogy ne merüljön
Valaki találkozott már ilyennel?
Melyik modul felelős ezekért a dolgokért vagy esetleg a gyújtáskapcsoló?
Diagozni tudna valaki jönni a 3.kerbe?
Előre is köszönöm.


Bp-n csinál valaki diagot?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Timo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2014. szeptember 25. csütörtök, 11:56


Sziasztok!

Gyorsításnál, főleg 2-sd fokozatban a váltóm beremeg elég erősen, ugyanez más fokozatokban is jelentkezik, rázza az egész kocsit. A kocsit megelmelve hátsó kerekeket előre-hátra mozgatva a hardy kuplung előtt a váltó házának végénél tapasztalható lötyögés, kopogás. Szerelőm szerint nem a lendkerék ezek alapján. Kérdés, hogy akkor mi lehet ez? Kopott kuplung produkálhat ilyet?

Köszi

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. szeptember 24. szerda, 11:54


Üdv mindenkinek.
S.O.S. lenne a dolog.
Mai napon a következőt tapasztaltam: a kocsit bezárva hagytam mikor visszajövök féklámpák világítanak,beszállok műszerfalon világít az olaj a töltés a DSC és a tempomat visszajelzője is valamint mutatja a benzinszintet és a hőfok teljesen ki van akadva(motor hideg) és az autó ikonnon hibát mutat a féklámpákra,mindezt úgy,hogy a kulcsot nem dugtam be sem.Beindítom az autót minden visszaáll normálisra.Leállítom kiveszem a kulcsot megint világít minden mint a karácsonyfa.most lehúztam az akksit hogy ne merüljön
Valaki találkozott már ilyennel?
Melyik modul felelős ezekért a dolgokért vagy esetleg a gyújtáskapcsoló?
Diagozni tudna valaki jönni a 3.kerbe?
Előre is köszönöm.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 24. szerda, 15:28

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. szeptember 24. szerda, 06:09


YELLOW írta:
krissz írta: Xenonnál a jobb oldali lámpa random kapcsolódik csak fel, legtöbbször nagyon sokadik próbálkozásra, ha felkapcsolódik egy napig jó kb és egyből felkapcsol, egyébként ugyanúgy szar.. Időjáráshoz nincs köze. Ha mindkét lámpa felkapcsol, a jobbos egy másodpercet késik. Ballast vagy a gyújtó a hibás? Honnan deríthetném ki?



én a trafót mondanám. ha az izzó lenne, akkor ilyen +fogyasztó felkapcsolásának nem kellene befolyásolnia a dolgot. de max cseréld meg a két oldal izzóit, aztán ha viszi a hibát, akkor izzó, ha nem, akkor biztos trafó.


Yellow, felreerted, az izzók jók, hiba csak jobboldalt áll fenn. Két alkatrész lehet szar, ezeknek angol nevük "ballast" és "igniter", csak foggalmam sincs melyik..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 22:10


krissz írta: Xenonnál a jobb oldali lámpa random kapcsolódik csak fel, legtöbbször nagyon sokadik próbálkozásra, ha felkapcsolódik egy napig jó kb és egyből felkapcsol, egyébként ugyanúgy szar.. Időjáráshoz nincs köze. Ha mindkét lámpa felkapcsol, a jobbos egy másodpercet késik. Ballast vagy a gyújtó a hibás? Honnan deríthetném ki?



én a trafót mondanám. ha az izzó lenne, akkor ilyen +fogyasztó felkapcsolásának nem kellene befolyásolnia a dolgot. de max cseréld meg a két oldal izzóit, aztán ha viszi a hibát, akkor izzó, ha nem, akkor biztos trafó.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 20:22


Xenonnál a jobb oldali lámpa random kapcsolódik csak fel, legtöbbször nagyon sokadik próbálkozásra, ha felkapcsolódik egy napig jó kb és egyből felkapcsol, egyébként ugyanúgy szar.. Időjáráshoz nincs köze. Ha mindkét lámpa felkapcsol, a jobbos egy másodpercet késik. Ballast vagy a gyújtó a hibás? Honnan deríthetném ki?



gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 19:12


Sziasztok

Segítség kéne.Az autó E92 335d 2008-as 180e km-el.
A hiba úgy kezdődött hogy hidegen a motorból furcsa kerepelő zaj volt hallható, ami követte a fordulatot.
Bemelegedett motornál abbamaradt.Majd idővel már menet közben is hallható volt, és erősebb is lett.
Kivettem a hűtőt levettem az összes szíjat,de indítás után is ugyanígy szólt.Nem tudom beazonosítani a zaj forrását, de nem olyan mintha lánc lenne,de nincs kizárva.
Mi az ami megadhatta magát egy ilyen motorban a vezérlésen és azok alkatrészein kívül?
Erő nyomaték nem változott.