raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 15:55


sziasztok az mitől lehet,és mennyire veszélyes pl h ott maradok valahol,nem indul el stb,szóval mikor indítanék,teker a fordulatot jelzi 300ig de semmi röffenés,van olyan amikor röffen de max fél másodpercig,aztán a kulcsot 0 állásba fordítom,és kb 3napja már 2szer is ezt eljátsza,egymás után,aztán viszont indul szépen.van amikor másodjára,van amikor nem csinálja 5x egymás után.amikor nem indul hallok egy kis kattanást,a végén mikor ugye a kocsi teljesen leáll,üt egyet(de gondolom ez természetes,akkor engedhet vissza a szivattyú)nem nagyot,csak hallani hogy kattan mélyen.ayt mondják önindító,bendix valami.valószínű?azért ide írok és nem megyek el szerelőhöz,mert idén senki nem vállalt semmit,és én meg nem akarok sehol ottmaradni Köszöntem!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2000

státusz Deli91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 17. szerda, 18:11


Sziasztok!
Nagy navis gyari lejatszo van az automba, nem tudjatok melyik a nemito gomb?
Tv funkcional irja hogy nemitva van, viszont az osszes gombot vegig nyomtam a lejatszon es a kormanyon is, de nem valtozott a helyzet.Tegnap este sikerult visszaallitani, viszont reggelre ismet lenemult. Valaki esetleg tudja a megoldast???



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 17. szerda, 18:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz LGabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 19:58


GRM írta:
abkapos74 írta: Sziasztok, nem tudjátok véletlenül mi lehet az oka, hogy az autó e46 2.0 d nem éri el az üzemi hőfokot. Köszönöm


Szia, nagy valószínűséggel a termosztát rossz..., ez már eu4-es motor?




Igen, valószínű termosztát lesz az oka. Városi vagy országúti körülmények között tapasztalod? Nekem városban be tudott melegedni, városon kívül visszahűlt; majdnem a kék jelzésig.. a termosztátcsere megoldotta.

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 19:28


abkapos74 írta: Sziasztok, nem tudjátok véletlenül mi lehet az oka, hogy az autó e46 2.0 d nem éri el az üzemi hőfokot. Köszönöm


Szia, nagy valószínűséggel a termosztát rossz..., ez már eu4-es motor?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 15. hétfő, 19:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 19:24


Sziasztok, nem tudjátok véletlenül mi lehet az oka, hogy az autó e46 2.0 d nem éri el az üzemi hőfokot. Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 19:53


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474


az csak arra van ha lemerült az elem. azt hiszem ezek az újak megint elemesek. de attól indít, mert a chip az független. chip alatt egy tekercset értek egy vagy kondival, csak mindneki így mondja. az nincs kapcsolatban semmivel. olyan mint egy RFID cucc.
igen sima másolt kulccsal, vagy egy másik autó kulcsával meg lehet próbálni, bár a másik autó kulcsát lehet el sem tudod fordítani, bár hallottam olyat, hogy el lehet. de E46-nál a műanyag kulcs is indít, abban is benne van a "chip".


azt nem tudtam, nekem nincs műanyagom, de nem gondoltam,hogy abba van chip. azt gondoltam az csak arra van,hogy be tudj a kocsiba jutni


mindig szoktam mondani, hogy a képeim között ott van mind a 3 féle kulcs röntgen képe

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Deliwer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 19:28


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474


az csak arra van ha lemerült az elem. azt hiszem ezek az újak megint elemesek. de attól indít, mert a chip az független. chip alatt egy tekercset értek egy vagy kondival, csak mindneki így mondja. az nincs kapcsolatban semmivel. olyan mint egy RFID cucc.
igen sima másolt kulccsal, vagy egy másik autó kulcsával meg lehet próbálni, bár a másik autó kulcsát lehet el sem tudod fordítani, bár hallottam olyat, hogy el lehet. de E46-nál a műanyag kulcs is indít, abban is benne van a "chip".


azt nem tudtam, nekem nincs műanyagom, de nem gondoltam,hogy abba van chip. azt gondoltam az csak arra van,hogy be tudj a kocsiba jutni



Igen csak az a problémám hogy nincs nálam se a pótkulcs sem pedig a műanyag ezeket keresem, de az ajtó meg nyílik, a riasztó jó, lehet hogy csak épp meg van repedve a chip és hol érintkezik hol nem. Az immo pedig lehet hogy csak épp a benzin szivattyút iktatja ki, nem tudom hogy van benne szerelve, de lehet egy egyszerű vezeték szakadás is vagy pedig a relé égett be.
http://p2.vatera.hu/photos/74/3c/c087_2_big.jpg ilyen a kulcsom hozzá


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 14. vasárnap, 19:29


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 18:39


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474


az csak arra van ha lemerült az elem. azt hiszem ezek az újak megint elemesek. de attól indít, mert a chip az független. chip alatt egy tekercset értek egy vagy kondival, csak mindneki így mondja. az nincs kapcsolatban semmivel. olyan mint egy RFID cucc.
igen sima másolt kulccsal, vagy egy másik autó kulcsával meg lehet próbálni, bár a másik autó kulcsát lehet el sem tudod fordítani, bár hallottam olyat, hogy el lehet. de E46-nál a műanyag kulcs is indít, abban is benne van a "chip".


azt nem tudtam, nekem nincs műanyagom, de nem gondoltam,hogy abba van chip. azt gondoltam az csak arra van,hogy be tudj a kocsiba jutni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 18:28


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474


az csak arra van ha lemerült az elem. azt hiszem ezek az újak megint elemesek. de attól indít, mert a chip az független. chip alatt egy tekercset értek egy vagy kondival, csak mindneki így mondja. az nincs kapcsolatban semmivel. olyan mint egy RFID cucc.
igen sima másolt kulccsal, vagy egy másik autó kulcsával meg lehet próbálni, bár a másik autó kulcsát lehet el sem tudod fordítani, bár hallottam olyat, hogy el lehet. de E46-nál a műanyag kulcs is indít, abban is benne van a "chip".

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 18:22


YELLOW írta:
anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs


Olyan izésre gondoltam,sima másolt kulcsra. Sok típusnál van műanyagból is.
Az új BMW nél is már csak ilyen kihúzható szar van nem? Csak vész nyitásra,nem? azokba a bedugós kulcsokba.

Pl ezekbe is.

http://www.bimmerfest.com/foru...1254779474

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 14. vasárnap, 18:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 18:15


anubisz írta: Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.


a szervíz kulcs is indít! abban is benne van a kakajós tekercs

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 15:20


Ehhez nem értek, de lehet az valami relé hiba is. Ha nem jó az immó akkor indítózni se tudnál,szerintem. Szerintem akkor nem csinál semmit. Pl ha másik kulcsot raksz bele,ami nem chippes,egy szerviz kulcsot, akkor nem indítózik,meg se mukkan, neked meg teker.

Ha ráteszed a gyújtást akkor már hallani kellene az AC hogy dolgozik. Ha oda hajolsz az ülésre hallod is,ha ráteszed a gyújtást. Akkor valamiért nem kap áramot egyből.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 14. vasárnap, 15:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Deliwer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 15:15


anubisz írta:
Deliwer írta:
anubisz írta:
Deliwer írta:
anubisz írta:
Deliwer írta: Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer


Szerintem nem kap normálisan benzint. Szerintem AC haldoklik. Nekem is ezt csinálta. Azért a gyertyákat ellenőrizni kell, milyen állapotban vannak. 5 fok alatt már 2x3x kellett indítóznom.


igen, de mikor meleg az idő kb 3 másodperc alatt beindul, és ezért nem értem a dolgot, de a gyertyákat azért meglesem hátha nem kerek ott valami, bár most lettek cserélve nyáron


Lényegtelen, melegbe nekem is indult, meg egész nap, csak reggel nem mikor sokat állt. És a benzin nyomás is 3 bár volt már akkor mikor csak ráadtam a gyújtást.
Szar volt az AC. Reggelre elengedte a nyomást a rendszerbe. Ezt úgy tudod ellenőrizni, ha benzin nyomás mérőt ráteszel, és mérés után rajta hagyod. Ha ejti a nyomást 1,2 óra alatt akkor már szar. Az reggelre semmi nyomás nem lesz a rendszerbe.
Nekem 1,5 bárt engedett el 3 óra alatt.
Üzemanyag szűrőt is érdemes cserélni, ha ezer éve volt, mert az is lehet koszos.
Tesztelni többnyire csak kivéve lehet az AC, de ugye műhely, meg műszerek. Elég alattomos, mert megy még,de már mégse jó. Bevállalni is szívás, mert egy AC azért nem 10 ezer, ha véletlen nem az a baj, akkor szopás.
Legjobb lehetőség,ha tudsz egy bontóst, és beraktok ott egy bontottat,ha azzal simán indul akkor az a gond, mert ugye ha újat veszel,azt már nem fogják visszavenni,vissza cserélni, mert csupa benzin mondjuk egy Bárdiba, vagy ahol vennéd. Én szerintem nem.


Köszönöm szépen, ráfekszem akkor az ACra, a szűrőt épp tegnap este cseréltem mert 1000 éve nem volt, most a gyertyákat megnézem még mert bnőm szerint cserélték neki, de kételkedem ebben is már, övé a kis autó de a szervíz nem mindig cseréli ki amit kiszámláz mint tudjuk sajnos, köszönöm előlre is!


A gyertyák azért 60 ezret simán elbírnak, ha olyan van benne,nem valami szar.


pár dologra rájöttem most, a gyertyákat nem valószínű hogy cserélték, a trafót cserélnem kell mert a gumi már műanyag, pedig a szervizben állítólag "cserélték" de én a kulcsra gyanakszom, az immora mert a szivattyú nem megy, gondol egyet és elindul, direkt áramnál mikor adok neki 12v-ot akkor jó csak a gyújtásnál nem kap energiát


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 09:24


Deliwer írta:
anubisz írta:
Deliwer írta:
anubisz írta:
Deliwer írta: Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer


Szerintem nem kap normálisan benzint. Szerintem AC haldoklik. Nekem is ezt csinálta. Azért a gyertyákat ellenőrizni kell, milyen állapotban vannak. 5 fok alatt már 2x3x kellett indítóznom.


igen, de mikor meleg az idő kb 3 másodperc alatt beindul, és ezért nem értem a dolgot, de a gyertyákat azért meglesem hátha nem kerek ott valami, bár most lettek cserélve nyáron


Lényegtelen, melegbe nekem is indult, meg egész nap, csak reggel nem mikor sokat állt. És a benzin nyomás is 3 bár volt már akkor mikor csak ráadtam a gyújtást.
Szar volt az AC. Reggelre elengedte a nyomást a rendszerbe. Ezt úgy tudod ellenőrizni, ha benzin nyomás mérőt ráteszel, és mérés után rajta hagyod. Ha ejti a nyomást 1,2 óra alatt akkor már szar. Az reggelre semmi nyomás nem lesz a rendszerbe.
Nekem 1,5 bárt engedett el 3 óra alatt.
Üzemanyag szűrőt is érdemes cserélni, ha ezer éve volt, mert az is lehet koszos.
Tesztelni többnyire csak kivéve lehet az AC, de ugye műhely, meg műszerek. Elég alattomos, mert megy még,de már mégse jó. Bevállalni is szívás, mert egy AC azért nem 10 ezer, ha véletlen nem az a baj, akkor szopás.
Legjobb lehetőség,ha tudsz egy bontóst, és beraktok ott egy bontottat,ha azzal simán indul akkor az a gond, mert ugye ha újat veszel,azt már nem fogják visszavenni,vissza cserélni, mert csupa benzin mondjuk egy Bárdiba, vagy ahol vennéd. Én szerintem nem.


Köszönöm szépen, ráfekszem akkor az ACra, a szűrőt épp tegnap este cseréltem mert 1000 éve nem volt, most a gyertyákat megnézem még mert bnőm szerint cserélték neki, de kételkedem ebben is már, övé a kis autó de a szervíz nem mindig cseréli ki amit kiszámláz mint tudjuk sajnos, köszönöm előlre is!


A gyertyák azért 60 ezret simán elbírnak, ha olyan van benne,nem valami szar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Deliwer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 09:22


anubisz írta:
Deliwer írta:
anubisz írta:
Deliwer írta: Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer


Szerintem nem kap normálisan benzint. Szerintem AC haldoklik. Nekem is ezt csinálta. Azért a gyertyákat ellenőrizni kell, milyen állapotban vannak. 5 fok alatt már 2x3x kellett indítóznom.


igen, de mikor meleg az idő kb 3 másodperc alatt beindul, és ezért nem értem a dolgot, de a gyertyákat azért meglesem hátha nem kerek ott valami, bár most lettek cserélve nyáron


Lényegtelen, melegbe nekem is indult, meg egész nap, csak reggel nem mikor sokat állt. És a benzin nyomás is 3 bár volt már akkor mikor csak ráadtam a gyújtást.
Szar volt az AC. Reggelre elengedte a nyomást a rendszerbe. Ezt úgy tudod ellenőrizni, ha benzin nyomás mérőt ráteszel, és mérés után rajta hagyod. Ha ejti a nyomást 1,2 óra alatt akkor már szar. Az reggelre semmi nyomás nem lesz a rendszerbe.
Nekem 1,5 bárt engedett el 3 óra alatt.
Üzemanyag szűrőt is érdemes cserélni, ha ezer éve volt, mert az is lehet koszos.
Tesztelni többnyire csak kivéve lehet az AC, de ugye műhely, meg műszerek. Elég alattomos, mert megy még,de már mégse jó. Bevállalni is szívás, mert egy AC azért nem 10 ezer, ha véletlen nem az a baj, akkor szopás.
Legjobb lehetőség,ha tudsz egy bontóst, és beraktok ott egy bontottat,ha azzal simán indul akkor az a gond, mert ugye ha újat veszel,azt már nem fogják visszavenni,vissza cserélni, mert csupa benzin mondjuk egy Bárdiba, vagy ahol vennéd. Én szerintem nem.


Köszönöm szépen, ráfekszem akkor az ACra, a szűrőt épp tegnap este cseréltem mert 1000 éve nem volt, most a gyertyákat megnézem még mert bnőm szerint cserélték neki, de kételkedem ebben is már, övé a kis autó de a szervíz nem mindig cseréli ki amit kiszámláz mint tudjuk sajnos, köszönöm előlre is!