autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 15:45


spencer írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.


Igen annyi van csak. Valaki van aki tudna segítene hogy tovább mert ötleteim vannak csak felslegesen nem szeretnék sok mindet megvenni.


Üdv! Én csak hangosan gondolkodok. Azt írtad,hogy a trafóig megy az áram,de onnan már nem. Akkor meg is van a hiba,nem? Bár nem vagyok szerelő csak gondolom. Amúgy gépre kéne kötni az lenne a legjobb/legbiztosabb!


azért az fura, hogy egyik henger sem indul be. azért az lehetetlen, hogy egyszerre szarik be az összes. ha nem is indul be a motor, de lehetne hallani, hogy legalább egy hengerben van robbanás. mellesleg hibatárolóban lenne valami. én inkább üzemanyag ellátási problémára gyanakodnék.


Furcsa eléggé a jelenség de ha legalább szikra lenne akkor hidegindítóval indulna és akkor csak az üzemanyag redszereben turkálnék. A robbanáshoz még szikra sincs ez bosszantó. 1 ismerősöm van akinek kábelje is van csak az meg igérgeti hogy lejön segíteni már 2 hete. Pedig kifizetném mondtam neki...



Igen kimegy az áram azöld kábelon de a többi 4-en a vezérlőből megy a trefókhoz valamilyen jel amit nem tudok megmérni. Tehát vezérlő vagy trafó vagy valhol valami szakadás stb... még mindig nem tudom mit vetessek meg a gazdájával.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 14:50


YELLOW írta:
Bero írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.


Igen annyi van csak. Valaki van aki tudna segítene hogy tovább mert ötleteim vannak csak felslegesen nem szeretnék sok mindet megvenni.


Üdv! Én csak hangosan gondolkodok. Azt írtad,hogy a trafóig megy az áram,de onnan már nem. Akkor meg is van a hiba,nem? Bár nem vagyok szerelő csak gondolom. Amúgy gépre kéne kötni az lenne a legjobb/legbiztosabb!


azért az fura, hogy egyik henger sem indul be. azért az lehetetlen, hogy egyszerre szarik be az összes. ha nem is indul be a motor, de lehetne hallani, hogy legalább egy hengerben van robbanás. mellesleg hibatárolóban lenne valami. én inkább üzemanyag ellátási problémára gyanakodnék.


Furcsa eléggé a jelenség de ha legalább szikra lenne akkor hidegindítóval indulna és akkor csak az üzemanyag redszereben turkálnék. A robbanáshoz még szikra sincs ez bosszantó. 1 ismerősöm van akinek kábelje is van csak az meg igérgeti hogy lejön segíteni már 2 hete. Pedig kifizetném mondtam neki...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 13:55


Bero írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.


Igen annyi van csak. Valaki van aki tudna segítene hogy tovább mert ötleteim vannak csak felslegesen nem szeretnék sok mindet megvenni.


Üdv! Én csak hangosan gondolkodok. Azt írtad,hogy a trafóig megy az áram,de onnan már nem. Akkor meg is van a hiba,nem? Bár nem vagyok szerelő csak gondolom. Amúgy gépre kéne kötni az lenne a legjobb/legbiztosabb!


azért az fura, hogy egyik henger sem indul be. azért az lehetetlen, hogy egyszerre szarik be az összes. ha nem is indul be a motor, de lehetne hallani, hogy legalább egy hengerben van robbanás. mellesleg hibatárolóban lenne valami. én inkább üzemanyag ellátási problémára gyanakodnék.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 10:02


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.


Igen annyi van csak. Valaki van aki tudna segítene hogy tovább mert ötleteim vannak csak felslegesen nem szeretnék sok mindet megvenni.


Üdv! Én csak hangosan gondolkodok. Azt írtad,hogy a trafóig megy az áram,de onnan már nem. Akkor meg is van a hiba,nem? Bár nem vagyok szerelő csak gondolom. Amúgy gépre kéne kötni az lenne a legjobb/legbiztosabb!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 08:41


YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.


Igen annyi van csak. Valaki van aki tudna segítene hogy tovább mert ötleteim vannak csak felslegesen nem szeretnék sok mindet megvenni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. február 04. szerda, 16:00


spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. február 04. szerda, 15:51


Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 15:03


andree írta:
david01 írta: Üdv!
Füstölhet hidegen kéket az autòm mert a kartergázszűrő már nagyon olajos vagy semmi köze hozzá viszont melegen semmi füst???


Olajosnak szerintem az új is olajos, sőt olajosnak is kell lennie egy pár száz kilométer után viszont ha nem tudod hogy mikori akkor gyorsan cseréld ki. Nekem még a gyári 99-es volt benne, ennyit a Német szervizek precizitásról Amúgy a kék füst soha nem egészséges. Hidegen fehéret füstöl ha jó, az is inkább gőz, majd ha a lecsapódott párát kidolgozta az is teljesen megszűnik. A szagán érezheted ha olajat éget el.



Biztos hogy olajos csak azt nem tudom honnan mikor olajfogyasztása nincs vagyis egy nagyon kevés talán de elhanyagolható viszont melegen semmi füstje nincs gondolok énn a turbóra ha az lenne rossz melegen is füstölne szerintem és mikor beindítom akkor ahogy mondod göze van aztán semmi és pár perc járás után kezd el kéken füstölni igaz nem nagyon de engem zavar és ahogy mondod nem egészséges:



andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 19:14


david01 írta: Üdv!
Füstölhet hidegen kéket az autòm mert a kartergázszűrő már nagyon olajos vagy semmi köze hozzá viszont melegen semmi füst???


Olajosnak szerintem az új is olajos, sőt olajosnak is kell lennie egy pár száz kilométer után viszont ha nem tudod hogy mikori akkor gyorsan cseréld ki. Nekem még a gyári 99-es volt benne, ennyit a Német szervizek precizitásról Amúgy a kék füst soha nem egészséges. Hidegen fehéret füstöl ha jó, az is inkább gőz, majd ha a lecsapódott párát kidolgozta az is teljesen megszűnik. A szagán érezheted ha olajat éget el.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 02. hétfő, 19:23

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 17:03


Üdv!
Füstölhet hidegen kéket az autòm mert a kartergázszűrő már nagyon olajos vagy semmi köze hozzá viszont melegen semmi füst???

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 12:33


blueman írta: Minap olyan kellemetlen helyzetbe hozott az autóm, hogy kis híján a méhtelepre mentem vele az út végén.
Történt ugyanis, hogy pénteken Budapest - Szeged utat tettem meg este 7-körül, minden probléma mentes volt egészen az első 20-30 kilométerig, ekkor szakadó eső-hóban az ablaktörlő lapátjaim megálltak egyszer csak, nem láttam semmit, se kép se hang, pihenőig kihúztam, majd ott leállítottam az autót, majd indítottam és rá 2-3 percre már elindult a lapát... ezt a műveletet szegedik 4x megismételtem, rémálom volt. Szegeden is elromlott a lapát, megálltam úgy ahogy korábban tettem, restart, de többet nem indult a lapát... másnap reggel viszont azonnal indult, azóta nem mentem vele hosszabb...
Tudom, hogy látatlanban nehéz diagnosztikálni ezt, de valaki találkozott már ilyennel, vagy valami tipp esetleg?
Szerelőhöz szerdán tudok leghamarabb menne, most Szegeden tartozkodom, itt nem ismerem a szakikat.

köszi


Igen, találkoztunk már ilyennel. Az ablaktörlő motor reléje rosszalkodik. Ez a motorvezérlő dobozában található a motortérben, az ETK-ban megtalálod pontosan típus/cikkszám szerint.

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 12:05


Minap olyan kellemetlen helyzetbe hozott az autóm, hogy kis híján a méhtelepre mentem vele az út végén.
Történt ugyanis, hogy pénteken Budapest - Szeged utat tettem meg este 7-körül, minden probléma mentes volt egészen az első 20-30 kilométerig, ekkor szakadó eső-hóban az ablaktörlő lapátjaim megálltak egyszer csak, nem láttam semmit, se kép se hang, pihenőig kihúztam, majd ott leállítottam az autót, majd indítottam és rá 2-3 percre már elindult a lapát... ezt a műveletet szegedik 4x megismételtem, rémálom volt. Szegeden is elromlott a lapát, megálltam úgy ahogy korábban tettem, restart, de többet nem indult a lapát... másnap reggel viszont azonnal indult, azóta nem mentem vele hosszabb...
Tudom, hogy látatlanban nehéz diagnosztikálni ezt, de valaki találkozott már ilyennel, vagy valami tipp esetleg?
Szerelőhöz szerdán tudok leghamarabb menne, most Szegeden tartozkodom, itt nem ismerem a szakikat.

köszi

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 12:02


notoriusbg írta:
andree írta:
andree írta:
notoriusbg írta:
solyom76 írta:
andree írta: Sziasztok,

Az ablakmosó tartályban lévő szivattyú elengedi a vizet. A kérdésem az lenne hogy milyen márkát érdemes venni belőle? Elég nagy a szórás árban, 3500-12500, az alsó kategória Mapco és Vag group, a drágábbak Febi és Hella. Ebből persze van kedvezmény. Mit ajánlotok?
Köszi.


Szia én a febit vettem,kb fél éve az ablak,és a lámpa mosóhoz is eddig működnek..


Szia, nekem elég volt kicserélni a szivattyún lévő tömítő gumigyűrűt. Szét volt szakadva, állítólag típushiba, hogy idővel elérik (egy amerikai oldalon írt erről valaki), nem éri meg emiatt új szivattyút venni, fillérekből kijön az új gyűrű, de fontos, hogy passzoljon a méret, én vittem magammal az eredetit. Szóval nálam ez így bevált, nyár végén cseréltem, azóta baba.


Szia, sajnos nekem belül van valami a szivattyúba. Nem a csatlakozásnál folyik, hanem a szivattyú alsó kétharmadánál lévő téglalap alakú nyíláson. A folyás olyan mértékű hogy kb 2 óra alatt elmegy az 5 liter. Mi a véleményed?


Újra elolvasva a hsz-t tehát szétszedted a szivattyút és belül cseréltél tömítő gyűrűt?


Nem, sajnos akkor nálad nem megoldás, amit írtam...


Sajnos én is sejtettem, azért köszönöm!

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 12:01


andree írta:
andree írta:
notoriusbg írta:
solyom76 írta:
andree írta: Sziasztok,

Az ablakmosó tartályban lévő szivattyú elengedi a vizet. A kérdésem az lenne hogy milyen márkát érdemes venni belőle? Elég nagy a szórás árban, 3500-12500, az alsó kategória Mapco és Vag group, a drágábbak Febi és Hella. Ebből persze van kedvezmény. Mit ajánlotok?
Köszi.


Szia én a febit vettem,kb fél éve az ablak,és a lámpa mosóhoz is eddig működnek..


Szia, nekem elég volt kicserélni a szivattyún lévő tömítő gumigyűrűt. Szét volt szakadva, állítólag típushiba, hogy idővel elérik (egy amerikai oldalon írt erről valaki), nem éri meg emiatt új szivattyút venni, fillérekből kijön az új gyűrű, de fontos, hogy passzoljon a méret, én vittem magammal az eredetit. Szóval nálam ez így bevált, nyár végén cseréltem, azóta baba.


Szia, sajnos nekem belül van valami a szivattyúba. Nem a csatlakozásnál folyik, hanem a szivattyú alsó kétharmadánál lévő téglalap alakú nyíláson. A folyás olyan mértékű hogy kb 2 óra alatt elmegy az 5 liter. Mi a véleményed?


Újra elolvasva a hsz-t tehát szétszedted a szivattyút és belül cseréltél tömítő gyűrűt?


Nem, sajnos akkor nálad nem megoldás, amit írtam...

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 11:55


andree írta:
notoriusbg írta:
solyom76 írta:
andree írta: Sziasztok,

Az ablakmosó tartályban lévő szivattyú elengedi a vizet. A kérdésem az lenne hogy milyen márkát érdemes venni belőle? Elég nagy a szórás árban, 3500-12500, az alsó kategória Mapco és Vag group, a drágábbak Febi és Hella. Ebből persze van kedvezmény. Mit ajánlotok?
Köszi.


Szia én a febit vettem,kb fél éve az ablak,és a lámpa mosóhoz is eddig működnek..


Szia, nekem elég volt kicserélni a szivattyún lévő tömítő gumigyűrűt. Szét volt szakadva, állítólag típushiba, hogy idővel elérik (egy amerikai oldalon írt erről valaki), nem éri meg emiatt új szivattyút venni, fillérekből kijön az új gyűrű, de fontos, hogy passzoljon a méret, én vittem magammal az eredetit. Szóval nálam ez így bevált, nyár végén cseréltem, azóta baba.


Szia, sajnos nekem belül van valami a szivattyúba. Nem a csatlakozásnál folyik, hanem a szivattyú alsó kétharmadánál lévő téglalap alakú nyíláson. A folyás olyan mértékű hogy kb 2 óra alatt elmegy az 5 liter. Mi a véleményed?


Újra elolvasva a hsz-t tehát szétszedted a szivattyút és belül cseréltél tömítő gyűrűt?