hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 16:18


anubisz írta: Kocsi rohadtúl füstöl, kihagynak a hengerek is, már 3,4 x volt hogy inditottam és csak csattog a motor de nem indúl. Ma már el se indúlt 2 indittás,2 nagy csattanás, majd kiszakad a motor. Főtengely jeladó hibás jelet írt be. Most kiszedtem arról a szopós helyről ahova el van dugva,
Mikor összenyomom, széthúzom olaj jön belőle. Gondolom szét nyilt és beszivárgott, mert ez egy zárt műanyag.
Ugye nem kaphat ez olajat, mert ebbe egy relé van. Akkor ezért halhatott meg, nem?




Szia anubisz!
Már bocsánat, de milyen autóról is van szó?
hil



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 14:23


Kocsi rohadtúl füstöl, kihagynak a hengerek is, már 3,4 x volt hogy inditottam és csak csattog a motor de nem indúl. Ma már el se indúlt 2 indittás,2 nagy csattanás, majd kiszakad a motor. Főtengely jeladó hibás jelet írt be. Most kiszedtem arról a szopós helyről ahova el van dugva,
Mikor összenyomom, széthúzom olaj jön belőle. Gondolom szét nyilt és beszivárgott, mert ez egy zárt műanyag.
Ugye nem kaphat ez olajat, mert ebbe egy relé van. Akkor ezért halhatott meg, nem?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 08. vasárnap, 14:29

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 13:46


kecsurobi írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok.

Ma csinált olyat 2x az autóm, hogy a hűtőfolyadék szint kivillant. Mindkétszer akkor, amikor jobban meg lett hajtva, kb ilyen 4000 fordulatig. Mind2 szer elaludt a lámpa kicsivel később.

Mi okozhatja ezt?

A hűtővizet még nem tudtam megnézni, mert forró. Tócsát, folyást nem vettem észre, és múlt 7 végén néztem a szintet, maximumon volt.

Mi lehet ez?


ÜDV A VÍZPUMPA LEHET KEZDI MEGADNI MAGÁT


Köszi!

Még szenzorra gondoltam...
De majd kiadja magát...

Ezt még megpróbálom:
http://www.bimmerforums.com/fo...ht-fix-E46





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. március 08. vasárnap, 14:59

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 13:17


Rorybreaker írta: Sziasztok.

Ma csinált olyat 2x az autóm, hogy a hűtőfolyadék szint kivillant. Mindkétszer akkor, amikor jobban meg lett hajtva, kb ilyen 4000 fordulatig. Mind2 szer elaludt a lámpa kicsivel később.

Mi okozhatja ezt?

A hűtővizet még nem tudtam megnézni, mert forró. Tócsát, folyást nem vettem észre, és múlt 7 végén néztem a szintet, maximumon volt.

Mi lehet ez?


ÜDV A VÍZPUMPA LEHET KEZDI MEGADNI MAGÁT


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 13:05


Sziasztok.

Ma csinált olyat 2x az autóm, hogy a hűtőfolyadék szint kivillant. Mindkétszer akkor, amikor jobban meg lett hajtva, kb ilyen 4000 fordulatig. Mind2 szer elaludt a lámpa kicsivel később.

Mi okozhatja ezt?

A hűtővizet még nem tudtam megnézni, mert forró. Tócsát, folyást nem vettem észre, és múlt 7 végén néztem a szintet, maximumon volt.

Mi lehet ez?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2005

státusz 535dLMD666

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 06. péntek, 21:27


Sziasztok nem rég vásároltam egy BMW-t 535D nagyon megvagyok vele elégedve semmi baj nem volt eddig de most kicsit másabb hangja lett mintha süvitést hallanék menet közbe a motortéböl és gázelvételnél kicsit erösebb a hang ha valaki tapasztal már ilyet kérem segitsen idegesit elöre is köszönöm

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. március 06. péntek, 21:03


Jotek írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Közel 1 éve vásároltam egy 2005-ös e60 525d-t. Eddig minden rendben volt vele, viszont most a tél beálltával a fedélzeti komputer által mutatott átlagfogyasztás nagyon megnőtt, 7,3 helyett 8,6. Ha tankolástól-tankolásig kiszámolom az átlagfogyasztást, akkor egy kellemes 6,8 l-t kapok. Bár lehet, hogy ez a jelenség már korábban is megvolt, csak nem volt ennyire szembetűnő. Most először számoltam utána, mert eddig hittem a komputernek.
Mi lehet a baj, illetve hogyan lehetne orvosolni, hogy a helyes értéket lássam a komputeren is?

Előre is köszönöm


Szia
Korrekciós tényezőt kell állitani,diaggal.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Jotek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. március 06. péntek, 16:21


Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Közel 1 éve vásároltam egy 2005-ös e60 525d-t. Eddig minden rendben volt vele, viszont most a tél beálltával a fedélzeti komputer által mutatott átlagfogyasztás nagyon megnőtt, 7,3 helyett 8,6. Ha tankolástól-tankolásig kiszámolom az átlagfogyasztást, akkor egy kellemes 6,8 l-t kapok. Bár lehet, hogy ez a jelenség már korábban is megvolt, csak nem volt ennyire szembetűnő. Most először számoltam utána, mert eddig hittem a komputernek.
Mi lehet a baj, illetve hogyan lehetne orvosolni, hogy a helyes értéket lássam a komputeren is?

Előre is köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:58


b_imi írta:
kovacst75 írta:
hil írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia4
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil



Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!


Én is bontott motort vennék, ráadásul azt ki is tudod próbálni, ha még az autóban van.


Egyenlőre a kereskedővel szeretném felvenni a kapcsolatot,ugyanis 1 év garanciát vállalt rá! Rendeltetés szerűen használtam!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:52


kovacst75 írta:
hil írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia4
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil



Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!


Én is bontott motort vennék, ráadásul azt ki is tudod próbálni, ha még az autóban van.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:48


kovacst75 írta:

Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!

Szia!
Na én emiatt gondolkozom már 3 éve ilyen motorral szerelt autó vásárlásán....
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:41


hil írta:
kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia4
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil



Köszönöm szépen a hozzászólást! Tanácstalan vagyok!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:14


kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia!
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 19. csütörtök, 17:46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kovacst75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:05


Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót 111 ezer km-errel,én 26 ezret mentem vele minden gond nélkül,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 19. csütörtök, 17:09

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 20:27


YELLOW írta:
Bero írta: Na átnéztem mindent,minden a helyén van,aksis elem működik,a gombok nem rosszak,felületi sérülés nincs,amit tudtam kimértem és minden ok. Az autót,ha az ajtóba dugom és úgy nyitom akkor működik,indítja is az autót,de a gombokra nem reagál... Próbáltam feltanítani,de semmi. A csomagteret sem nyitja. A másik kulccsal viszont minden működik... Akinek van még valami tippje vagy ötlete,hogy mi lehet a baj,kérem segítsen. Köszönöm!


amire még gondolok, bár nem tudom, hogy GM-ben lehet-e ilyet állítani, hogy esetleg le van tiltva a kulcs? nem emlékszem ilyenre, azt tudom az EWS-nél lehet ilyet, de lehet itt is. bár ha belegondolok sok értelme nincs...


Passz,én sem tudom!